Chidaneh.com placeholder image

نمایشگاهی از آثار هنری در یک رستوران

به قلم: تحریریه چیدانه
فضاهای اداری و تجاری: هنرمند بریتانیایی دیوید شریگلی به رستوران تلفیقی اسکیس با استفاده از دیوارهای صورتی و طراحی‌های شخصی خود که بر روی دیوارهای این رستوران نصب شده‌اند جان تازه‌ای داده است. این رستوران دارای 239 تابلوی طراحی از آخرین کارهای شریگلی است. 
 
 
این طراحی‌ها دارای موتیف‌های از زندگی، مرگ، و دنیای فراواقعی هستند که در دنیای رستوران‌ها تنوع تازه‌ای به حساب می‌آیند. این طراحی‌ها تا میزها و ظروف سرامیکی این رستوران امتداد می‌یابند و دارای نشانه‌ها و نوشته‌هایی از آثار شریگلی هستند که میز غذاخوری را تبدیل به یک اثر هنری می‌کنند.
 
 
 رنگ صورتی رنگ اصلی فضای داخلی این رستوران است.
شریگلی می‌گوید: «این اولین اثر هنری من است که بر روی ظروف اجرا می‌شود. این آثار بسیار ساده هستند. به نظر من کار هنری خوب یک کار ساده است.»
این رستوران توسط طراح و معمار مطرح ایندیا مهدوی طراحی شده است که با استفاده از دیوارهای صورتی و مبلمانی با روکش‌های مخمل زمینه‌ای برای قرارگیری آثار هنری شریگلی مهیا کرده است. طراحی کلاسیک این رستوران کنتراست بسیار خوبی با آثار هنری ایجاد کرده است و علاوه بر این، طراح مد مشهور یعنی ریچارد نیکول یونیفورم‌های کارکنان این رستوران را طراحی کرده است. برای زنان تی‌شرت‌هایی با امضای نیکول و برای مردان تی‌شرت‌های خاکستری.
 
 
 دیوارهای صورتی این رستوران مملو از آثار شریگلی هستند.
 
 
از ظروف سرامیکی با طراحی‌ها و نوشته‌های شریگلی در سراسر رستوران استفاده می‌شود.
 
 
 

 ست چای‌خوری رستوران نیز دارای نقاشی ها و نوشته های شریگلی است.

برای دیدن عکس های فضاهای اداری و تجاری می توانید به اینجا سر بزنید.

اسکای اسکرپر
به ما بگویید: آیا تا به حال رستورانی رفته اید که از طراحی داخلی آن هیجان زده شوید؟  
 
منبع: designboom | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 26 مرداد 1393
چه خوردنی های خوشمزه ای.......
ستی در تاریخ 26 مرداد 1393
رستوران گرانو توی خیابان پاسداران خیلی دکوراسیونش خوبه.توی جاده دیزین هم یه رستوانه فوق العاده است که با فضای برفی و کوهستانی آنجا کامتا هارمونی داره

ثبت دیدگاه