Chidaneh.com placeholder image

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی، چطوری ممکنه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید. مادرم به تازگی دچار زانو درد شده و من تصمیم گرفته ام سرویس بهداشتی منزل را به توالت فرنگی تبدیل کنم. روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی چیست؟ از راهنمایی شما ممنونم.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با انجام مراحل خاصی انجام می شود. ولی باید بدانید که در این مورد حتما نیازمند متخصص مجرب هستید. روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به این شکل است که ابتدا کف سرویس بهداشتی تخریب می شود و کاشی و سرامیک جدا می شود. کاسه توالت ایرانی را خارج می کنند، کف قیرگونی و لوله کشی شده و مجدد کف سرویس بهداشتی کاشی کاری می شود. توالت فرنگی را نیز نصب می کنند. 

قالیشویی ادیب

تجهیزات بهداشتی کارنو
دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی
تجهیزات بهداشتی کارنو

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی در این حالت حدود 3 تا 5 میلیون تومان است. 

مطلب مرتبط: برای نصب توالت فرنگی در خانه، خودتان دست به کار شوید!

امکان تخریب میزان کمتری از سرویس بهداشتی نیز وجود دارد ولی در این روش ممکن است کفپوش سرویس بهداشتی بعد از اتمام کار کمی نامتناسب به نظر برسد. کاسه توالت ایرانی تخریب شده، کنده کاری های لازم انجام می شود، بعد از لوله کشی و نصب شیر آلات و لوه های لازم، قیر گونی صورت می گیرد. توالت فرنگی نیز نصب می شود و کاشی کازی به اتمام می رسد. 

شما با توجه به بودجه مورد نظر خود می توانید روش نصب توالت فرنگی را انتخاب کنید. اگر دوست ندارید به میزان زیادی هزینه کنید، از توالت فرنگی سبار که تنها بر روی توالت ایرانی قرار می گیرد استفاده کنید که قابل جابجا شدن نیز هست.

جهت مشاوره و راهنمایی در مورد طراحی و تجهیزات سرویس بهداشتی می توانید از تجهیزات بهداشتی کارنو کمک بگیرید. ما منتظر شوالات شما هستیم در قسمت افزودن دیدگاه در پاین صفحه آن را با ما در میان بگذارید. 

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
محمد عسگری در تاریخ 28 شهریور 1396
قصد دارم توالت ایرانی را با فرنگی عوض کنم اگر چنانچه شتر گلویی ایرانی را بر ندارم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا اینکار مشکلات بعدی ندارد؟ بعدها گرفتگی بوجود نمی آورد؟ سپاسگزار خواهم شد راهنمایی بفرمایید.
ایمان نادریان در تاریخ 08 آذر 1396
سلام من کار تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به چند روش رو انجام میدم، خواستم بدونم اگر توی این مطلب شما تبلیغات من گنجونده بشه چقدر هزینه داره تلفن من ۰۹۳۸۹۸۷۸۵۳۸ وبلاگم www.toilet.blog.ir و کانال تلگرام @toiletsaz ممنون میشم تماس بگیرید
استادکاران در تاریخ 10 فروردین 1397
گروه ما به خوبی این کار رو با رعایت آیتم های فنی انجام میده و نیازی به خرید کالا و لوازم نیست همه لوازم و مصالح مورد نیاز را با اجرای اصولی برای شما در کمتر از یک روز کاری فراهم می نماییم . کیفیت مصالح و کار ما تبلیغات ماست . همه نقاط تهران خدمات داریم . www.kahikari.ir تلفن دفتر 02133874135 همراهم 09121499629 و نمونه کارهام در وبلاک wwww.rafe-nam24.blogfa.com
afshin83 در تاریخ 27 تیر 1397
سلام فاصله دیوار پشتی تا فاضلاب ما 14 سانته درحالی اکثر توالت فرنگی ها بین 22 تا 25 سانت آکس تخلیه دارن در این حالت تکلیف چیه؟ واینکه چه سرعتی برای تخلیه آب مناسبه( مثلا 1.5 لیتر در ثانیه یا 2.5 لیتر ...)
ایمان نادری در تاریخ 14 شهریور 1397
با سلام خدمت دوستان تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب و ریخت و گاش و یکروزه تخصص ماست. هزینه 400 تومان جهت مشاهده نمونه کارها به وبلاگ www.toilet.blog.ir مراجعه یا با شماره 09389878538 تماس حاصل فرمایید. همه کارها با ضمانت 5 ساله میباشد

ثبت دیدگاه