Chidaneh.com placeholder image

چیدمان خانه ال شکل، راه حلش چیه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: همان طور که می دانید شکل هندسی فضای یک خانه تاثیر بسیار زیادی در نوع چیدمان مناسب و همچنین انتخاب لوازم و وسایل منزل خواهد داشت. نشیمن ال شکل یکی از نمونه های پلان فضای داخلی است که در چیدمان آن غالبا با محدودیت مواجه هستیم. به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با چیدمان خانه ال شکل را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما همراه باشید.

چیدمان خانه ال شکل

سرویس خواب بالسا

سوال: خانه ما بصورت ال می باشد که  انتهای ال کاملا تاریک می شه چون دیوارمقابل آن دیواراتاق است و فاقد پنجره. چه طور می تونم بهترین چیدمان سالن ال شکل رو داشته باشم لطفا راهنمایی کنید؟
پاسخ: برای چیدمان خانه ال شکل بهتر است قبل از هر چیز ارتباط فضاهای مختلف خانه را با هم بررسی کنید، به طور مثال درب ورودی خانه در کجا قرار دارد؟ وضعیت نشیمن نسبت به آشپزخانه و اتاق خواب ها چگونه است؟ با پاسخ دادن به سوالات از این قبیل می توانید چیدمان ایده ال تری برای خودتان ایجاد نمایید به طور کلی در چیدمان منزل ال شکل بهتر است فضای نشیمن را از فضای غذاخوری و یانشیمن خصوصی و سالن تلویزیون جدا کنید با این روش می توانید جلوه ی بهتری در فضای دکوراسیون خود ایجاد نمایید. برای بخش های تاریک فضای نشیمن تان می توانید از نور مصنوعی مثل آپاژور ایستاده استفاده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به مطلب بهترین چیدمان مبلمان در نشیمن ال شکل آپارتمان بهترین راه حل ها برای چیدمان خانه ال شکل را بیابید.

برای چیدمان منزل روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها مناسب فضاهای گوناگون است. گروه طرح و هنرسپنتا در زمینه چیدمان داخلی دکوراسیون تان می تواند به شما کمک نماید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه