Chidaneh.com placeholder image

تزیین حیاط کوچک خانه، چه طوری بهتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

بالکن، پاسیو، حیاط خلوت: داشتن یک حیاط شخصی در فضای زندگی هر چند کوچک می تواند آرزوی بسیاری از آپارتمان نشین های کلان شهرهای امروزی باشد. اگر شما جزو  افرادی هستید که از این موهبت برخوردار هستید بد نیست فکری به حال زیباتر کردن این فضا در فصل تابستان کنید. به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با تزیین حیاط  کوچک خانه را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه ی شما عزیزان هم باشد پس با ما همراه باشید.

گروه معماران مدام
طراحی فضای سبز حیاط
گروه معماران مدام

چوب و هنر

سوال: چه طوری حیاط کوچک خونه رو تزیین کنیم که هزینه ی زیادی هم نداشته باشه  لطفا راهنمایی کنید؟
پاسخ: برای تزیین حیاط کوچک خانه می توانید از ترفندهای مختلفی استفاده کنید که ظاهر حیاط شما را زیباتر از قبل کند. پیش از هر چیز باید شکل هندسی فضای حیاط تان را مشخص کنید و مطابق با آن تزیین حیاط را اغاز کنید. کاشت درختان و گیاهان چهار فصل می تواند یکی از ایده های تزیین حیاط باشد تا همیشه حیاط زیبا و سر سبزی داشته باشید، ترفند دیگری که می توانید در طراحی حیاط های کوچک از آن استفاده کنید، تزیین حیاط خانه با گلدان در کنار نورپردازی مناسب می باشد که جلوه ی خاصی را به حیاط شما می بخشد. همچنین می توانید با مراجعه به مطلب زیر بهترین ایده ها برای تزیین حیاط کوچک خانه را بیابید و حیاط خود را زیبا تر از قبل کنید: 

اگر به دنبال طراحی حیاط منزل تان هستید، پیشنهاد می کنم به شرکت بارش سبز که از زیرگروه های اهالی فن چیدانه سری بزنید و نمونه کار های آن ها را ببینید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه