Chidaneh.com placeholder image

چگونه کودک با دکوراسیون، رشد کند؟

به قلم: تحریریه چیدانه
اتاق کودک: سلیقه کودکان لحظه به لحظه تغییر می‌کند و این طبیعی و قسمتی از رشد آنها است. تغییر دکوراسیون اتاق کودک هر چند سال یک بار، پر هزینه و به علاوه خسته کننده خواهد بود. این نکته‌ها را در نظر بگیرید تا اتاق خواب کودکتان، با او رشد کند و احتیاجی به تغییر مدام نداشته باشد.
 
اتاق کودک
 
لوازم اتاق کودک را آگاهانه انتخاب کنید
لوازم اتاق او را طوری انتخاب کنید که کودکتان بتواند برای چند سال از آنها استفاده کند. به عنوان مثال به جای خرید کمدی کوچک، کمدی بخرید که لباس‌های کودکتان زمانی که او بزرگ‌تر می‌شود نیز در آن جای گیرد.
 
اتاق کودک
 
مبلمان اتاق را چند کاره انتخاب کنید    
مبلمان چند کاره به این دلیل که شما مجبور نیستید هر سال آنها را تغییر دهید، برای اتاق خواب کودک شما مناسب است. به دنبال میزهایی باشید که کودکتان هنگامی که به مدرسه می‌رود نیز بتواند از آن به عنوان میز تحریر استفاده کند. یا تختخوابی بخرید که زیر آن کشو داشته باشد، در این صورت شما فضای بیشتری برای قرار دادن لوازم کودکتان خواهید داشت و اتاق او نیز تمییزتر به نظر می‌رسد.
 
اتاق کودک
 
رنگ دیوارها را خنثی انتخاب کنید
به جای انتخاب رنگ‌هایی چون صورتی و آبی برای دیوار، رنگ‌هایی خنثی انتخاب کنید تا دل کودک را بعد از چند سال نزند.
 
اتاق کودک
 
لوازم اتاق را کودکانه انتخاب کنید
مطمئنا اتاق خواب کودکتان باید معرف شخصیت و مناسب با سن‌ او باشد. بنابراین بهتر است به جای رنگ دیوار، لوازم جانبی را مطابق سلیقه و سن او، طوری که بتوان به سادگی تغییرش داد، انتخاب کرد. منظور لوازمی چون فرش، بالش و تصاویر آویخته از دیوار است.
 
اتاق کودک 
منبع: نینیبان | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

تابلو فرش ریحان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه