Chidaneh.com placeholder image

رنگ‌هایی که به فرزندتان آرامش می بخشند

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کودک: اگر به فرزندتان اهمیت می دهید و آرامش او را خواهانید پس بهتر است وسایل آرامش او را فراهم کنید و نگذارید دچار تشویش و اضطراب شود در این مطلب می توانید ویژگی های یک اتاق خواب مناسب برای کودکان را بخوانید. اتاق خواب یک کودک یا نوزاد، متفاوت از آن چیزی است که در فنگ‌شویی برای اتاق خواب در نظر گرفته می شود. اتاق خواب کودک باید در بخش جنوب شرقی خانه باشد. به این خاطر که انرژی زندگی بخش در هنگام طلوع آفتاب برای سلامتی کودک مفید است، این مسئله بارها در فنگ‌شویی اشاره شده است. در فنگ‌شویی آمده بهتر است اتاق کودک اتاقی با نور طبیعی و تهویه مناسب باشد و البته با فاصله بسیار نزدیکی به اتاق والدین.برای افزایش خلاقیت کودکان می توانید مطلب کودک خلاق می‌خواهید؟دیوارهای اتاقش را رنگی کنید را هم بخوانید.

قالیشویی ادیب

چگونه به کمک فنگ شویی در اتاق خواب کودکان آرامش ایجاد کنیم؟
اگر اتاق به طور طبیعی تاریک است، چراغ‌های اتاق را بیشتر کنید. پنجره اتاق کودک باید رو به زندگی باز شود، سنت فنگ‌شویی بر این باور است که چشم‌انداز یک باغ و گیاهان سبز و شاداب و پر برگ، نشاط آفرین است اما یک خیابان شلوغ که مملو از زندگی است نیز می تواند مفید باشد.چگونه از فنگ شویی در اتاق خواب استفاده کنیم؟ اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فنگ شویی داشته باشید این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

به یاد داشته باشید که حضور سبزی در لب پنجره، انرژی مورد نیاز را برای اتاق فراهم می کند. رنگ سبز روشن برای اتاق کودک بسیار مناسب و چشمگیر است، چرا که این رنگ با عنصر چوب در ارتباط است و جوانه زدن و رشد گیاهان را به خاطر می آورد.

اگر فرزندتان پسر است، سعی کنید اتاقش را با رنگ‌های سرد چون آبی، تزیین کنید اما اگر فرزندتان دختر است، رنگ‌های گرم، مانند قرمز و صورتی پررنگ که به او اعتماد به نفس ببخشد.

برای ایده گرفتن می توانید عکس های اتاق کودک را در گالری عکس چیدانه تماشا کنید.

منبع:نی نی بان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 24 شهریور 1393
(حضور سبزی در لب پنجره، انرژی مورد نیاز را برای اتاق فراهم میکند) .ایده خوبی بود

ثبت دیدگاه