Chidaneh.com placeholder image

نکاتی برا ی داشتن آشپزخانه ای دوست داشتنی

به قلم: تحریریه چیدانه
آشپزخانه: چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این آشپزخانه ساخته شده است و وجود دارد. قبل از هر چیز، یک توازن هماهنگ میان مواد و مصالح دست‌ساز با روکش‌های چوبی سطوح شفاف، و بعد از آن، سبک طراحی متقارن در این آشپزخانه، که از کابینت‌های دردار و هم پیش‌خان‌های پیش‌آمده تشکیل شده است و البته تمام این عناصر بسیار کاربردی و هوشمندانه طراحی شده‌اند. بی‌دلیل نیست که با دیدن این آشپزخانه هر فردی شگفت‌زده می‌شود.
 

 
شرکت Arrital از سال 2013 به بعد از طراحی‌های فرانکو دریوسو تبدیل به شرکتی برتر در اروپا شده است که در تولید سطوح خارق‌العاده آشپزخانه و رنگ‌های آن‌ها معروف شده است. در عین حال که بسیار زیبا و خاص هستند، بسیار کاربردی هستند و استفاده از آن‌ها راحت است. چنین ایده‌هایی هستند که آشپزخانه‌ای با چنین طراحی‌ای را تبدیل به آشپزخانه رویایی ویکی از پرطرفدارترین ایده های طراحی آشپزخانه!میکنند.
 
 
جدا از سطوح چوبی، سطوح شیشه‌ای، و سطوح لاک‌الکل کاری شده براق، در این آشپزخانه از لمینیت‌هایی استفاده شده است که در ساخت آن‌ها تکنولوژی نانو به کار رفته است. این سطوح لمینیت‌شده بسیار بادوام و نرم هستند. اساس این سطوح از رزین است و یکی از جدیدترین‌ سطوحی هستند که اکنون در صنعت طراحی در دسترس است. که یکی از ضرورت های یک آشپزخانه کامل است.
 
 
سطوح چوبی جدید که اکنون در بازار وجود دارند سطوحی هستند که از چوب درخت بلوط ساخته شده‌اند و دارای رگه‌ها، گره‌ها، و ترک‌های ریز و متنوعی هستند که آن‌ها را شبیه چوب‌های قدیمی کرده است. این نوع سطوح که یکی از پرطرفدارترین ایده های طراحی آشپزخانه! هستند دارای جلوه‌ای گرم و ساده هستند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت است.
 

 
در طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن از چارچوب‌های آلومینیومی برای ساخت درهای کابینت‌ها استفاده شده است که از نظر بصری به آن‌ها زیبایی خاصی داده است و دوام آن‌ها را بسیار بیش‌تر از کابینت‌های معمولی کرده است.
 

 
6 رنگ براق جدید و 6 رنگ شیشه‌ای مات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در این آشپزخانه وجود دارد.
 
 
این آشپزخانه یکی از تولیدات در سطح اروپاست که طراحی شده است. یک شرکت طراحی/ ساخت/ و نصب آشپزخانه است که در طراحی نوآورانه آشپزخانه‌ها، حمام‌ها، بازسازی، ساخت، گسترش، و مشاوره در اروپا و آمریکا شهرت دارد. داشتن این آشپزخانه مانند بودن اقیانوس در آشپزخانه شماست.
 
 
برای دین عکس های مربوط به طراحی آشپزخانه می توانید به گالری عکس چیدانه سر بزنید.
منبع: trendir | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه 

مبلمان آفر
تابلو فرش ریحان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه