Chidaneh.com placeholder image

گردشی در یک آپارتمان 100 متری شیک و امروزی

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای مسکونی: این آپارتمان 100 متر شیک با نورپردازی فوق العاده در شهر کیف اوکراین قرار دارد و توسط رینا لوکو (Rina Lovko) طراحی شده است. این آپارتمان تماما با استفاده از دیوارهای پیش‌ساخته طراحی شده بود که این امکان بسیار خوب را فراهم می‌کرد که بتوان هر کدام از دیوارها را جابه‌جا و یا حذف کرد.

چوب و هنر

رینا لوکو برای فضای داخلی این خانه از ترکیبی از ویژگی‌های مدرن، رستیک، و صنعتی استفاده کرده است و برای تاکید بر بافت‌ها و مواد و مصالح گوناگون در سراسر فضای خانه آنها را با هم تلفیق کرده است.
 

یک عنصر هنری به هر کدام از فضاهای این خانه اضافه شده است، برای مثال در آشپزخانه جزیره عنصر اصلی و مرکزی فضا است که همچون پل ارتباطی میان دیگر بخش‌های خانه عمل می‌کند. هم‌جواری سطوح، رنگ‌ها، و مواد و مصالح نقاط کانونی بسیار جذاب و زیبایی را در این خانه ایجاد کرده است و زیبایی ذاتی هر عنصر را حفظ کرده است.
 

همانطور که قبلا گفتیم در این خانه بافت ها و مصالح مختلف در تمام فضاها در کنار هم به زیبایی به کار گرفته شده اند و نورپردازی فوق العاده در نمایش آنها تاثیر به سزایی دارد. همانطور که در تصویر بالا می بینید از یک دیوار راهرو طولانی این خانه نیز به عنوان کمد لباس استفاده شده است.
 

در اتاق خواب مستر نیز سعی شده از فضای نه چندان بزرگ نهایت استفاده به عمل آید و با ایجاد فضایی ساده و مدرن و فضاهای طبقه بندی کافی و نورپردازی کاربردی هوشمندانه به یک طراحی کامل دست یابند.
 

اتاق مشترک کودکان علاوه بر جای دادن وسایل دو کودک فضای کافی برای آزادی عمل را دارد و تخت های کودکان نیز به گونه ای طراحی شده که قابلیت استفاده به عنوان کاناپه را نیز داشته باشد و میز مطالعه نیز از نور کافی در روز برخوردار است.
 

طراحی خلاقانه سینک در سرویس بهداشتی را می بینید.

لوستر این فضا واقعا چشم گیر است.

منبع: digsdigs | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
داکت فلکسیبل در تاریخ 05 آبان 1396
ممنون از اشتراک گذاریتون زیبا بود ممنون

ثبت دیدگاه