Chidaneh.com placeholder image

حیاط کوچک خانه خود را با شومینه گرم کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای بیرونی: درست است که فصل تابستان به پایان رسیده است و فصل زیبای پاییز آغاز شده است، اما هنوز هم خیلی‌ها دوست دارند از فضای بیرونی خانه خود استفاده کنند و از هوای تازه و آفتاب زیبای پاییزی لذت ببرند. اما اگر فضای بیرونی خانه شما آن راحتی و آسودگی که مد نظر شما است را نداشته باشد و نتوانید به خوبی از آن استفاده کنید چه می‌کنید؟ با چیدانه همراه باشید تا به شما خانه ای را نشان دهیم که حیاط کوچکش را به فضایی گرم و نرم برای فصل زیبای پاییز تبدیل کرده است.

چوب و هنر

 هدف از طراحی این بازسازی، طراحی حیاطی فشرده، مدرن، زیبا، و جذاب بوده است تا  فضای حیاط آن این امکان را برای مالکان آن فراهم کند که در فصل پاییز نیز از خلوت و آسایش و آسمان آبی لذت ببرند.

این حیاط دارای کاربردهای بسیار خوب، عناصر طراحی فوق‌العاده زیبا، و منابع نوری است که در قسمت‌های مناسب قرار گرفته شده‌اند و در یک فضای فشرده و با رویکردی بسیار مدرن طراحی شده است. 
طراحان این پروژه درباره فعالیت خود می‌گویند: «هدف از طراحی این حیاط فشرده، به حداکثر رساندن فضاهای قابل استفاده و در عین حال ایجاد حیاطی بود که بسیار کاربردی بود. این حیاط دارای فضاهای نشیمن بسیار زیاد، صفحه‌های جدا کننده فضاها، دیوارهای خاص، آتشدان بزرگ، باربکیو، و یک نیمکت آفتاب‌گیر بزرگ است. با نورپردازی خوب و مناسبی که در این حیاط انجام شد، ساکنان هم می‌توانند در شب از آن به عنوان فضای مفرح استفاده کنند، هم اگر از دورن خانه نگاه کنند، این قسمت تبدیل به یک عنصر بصری زیبا شده است که در ماه‌های سرد سال زیبایی خاصی به کل خانه می‌دهد.»

حالا شاهد فضای روشن و گرم در بیرون منزل هستیم؛ که ایجاد این فضا این امکان را برای ساکنان منزل  ایجاد می‌کند که بتوانند از فضای بیرونی منزل خود به خوبی در تمام فصول استفاده کنند.

با ایجاد این فضا شما می‌توانید از هر جای فضای بیرونی خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید و حتی در آرامش استراحت کنید.

ادمنبعشما هم از فضاهای بیرونی منزل خود به بهترین نحو استفاده کنید و عکس بگیرید و با ما به اشتراک بگذارید…

ادمنبع: freshome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه