Chidaneh.com placeholder image

نصب آینه روی دیوار، کجا ممنوعه ؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: آینه ها علاوه بر کاربرد و انرژی شان در فضای دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی در بزرگ تر و پر نور دیده شدن فضای داخلی منزل دارند، پس محل نصب آینه ها به خصوص در خانه های کوچک بسیار اهمیت دارد؛ به همین منظور در این مطلب می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با بهترین محل برای نصب آینه روی دیوار را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید. 

چوب و هنر

سوال: بهترین محل برای نصب آینه روی دیوار در منزل 50 متری کجاست تا خانه بزرگ تر دیده شود لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ: به طور کلی آینه باید در جایی قرار بگیرد که یک صحنه و منظره زیبا را منعکس کند. برای نصب آینه روی دیوار توجه داشته باشید که هرگز آینه ها را مقابل درب و پنجره نصب نکنید؛ زیرا در این صورت انرژی ساطع شده از آن، به خودش باز می گردد و این انرژی در فضای داخلی پخش نمی شود.

در چیدانه بیشتر بخوانید: 

[[nid:81193]]

دیوار های خالی بهترین فضا برای نصب آینه هاست. هم چنین قرار دادن دو یا چند آینه در مقابل یکدیگر و نصب آینه روی دیوار مقابل اشیاء براق توصیه نمی شود. بهتر است آینه ها را در فضاهایی مثل کنج ها و گوشه های کم نور خانه و در مقابل یک منبع نوری مثل لوستر و یا آباژور نصب کنید تا علاوه بر بزرگ تر دیده شدن فضا، روشنایی محیط را دو چندان کند. اگر به دنبال خرید آینه های متفاوت برای دکوراسیون منزل تان هستید پیشنهاد می کنم به پروفایل گروه آینه ونیزی مدا در اهالی فن چیدانه سر بزنید تا انتخاب شایسته تری داشته باشید.

از این اینکه جزییات زندگی تان را با ما شریک می شوید از شما سپاس گذاریم.
 اگر شما هم تمایل دارید تا در مطالب “از ما بپرسید" و یا “از میان تصاویر شما" با ما همکاری کنید و سوالات و یا دکوراسیون زیبای خودتان را با همراهان چیدانه به اشتراک بگذارید کافی است با ما از طریق  شماره تلگرام ۰۹۰۳۵۵۰۱۴۸ در ارتباط باشید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه