Chidaneh.com placeholder image

آباژور در دکوراسیون پذیرایی، کجا بذارم بهتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: آباژور و چراغ خواب علاوه بر کاربردشان به عنوان یک عنصر تزئینی منحصر به فرد نقش موثری در زیبایی دکوراسیون داخلی فضای نشیمن و اتاق خواب دارند. برای آنکه آباژور عملکرد مناسبی با فضای داخلی شما داشته باشد باید در محل مناسبی قرار داده شود؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با بهترین محل قرار دادن آباژور در دکوراسیون پذیرایی را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه  باشید. 

اسکای اسکرپر

حسین گلیار
آشیانه آقا و خانم فیضی در برج آسمان
حسین گلیار

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا
استفاده از آباژور در دکوراسیون داخلی
بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

سوال: ما به تازگی یک آباژور ایستاده برای فضای پذیرایی تهیه کردیم، محل مناسب قرارگیری آباژور در دکوراسیون پذیرایی کجاست؟
پاسخ: به طور کلی آباژور به عنوان نورپردازی فرعی در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد، پس محل قرارگیری آن باید در نقاط کانونی دکوراسیون باشد که نور بیشتری را در محیط ایجاد نماید، بهترین محل قرار دادن آباژور در دکوراسیون پذیرایی در کنار مبلمان است، پس حتما در هنگام خرید آباژور باید به مدل و هماهنگی ترکیب رنگ آن با سایر لوازم و وسایل موجود در دکوراسیون منزل دقت کنید. آباژور در دکوراسیون پذیرایی را می توان در محل های زیر قرار داد:

  • گوشه اتاق پذیرایی در کنار مبل تک 
  • مابین دو مبل تک در فضای نشیمن
  • در کنار میز تلویزیون و یا ال سی دی دیواری
  • طرفین مبل سه نفره در فضای نشیمن
  • در کنار میز کنسول
  • در کنار میز غذاخوری
  • و فضاهای نسبتا پرت در دکوراسیون پذیرایی

آباژور خانه نور
آباژور ایستاده متناسب با دکوراسیون منزل
آباژور خانه نور

ثمین موسوی
آباژور در دکوراسیون داخلی
ثمین موسوی

اگر می خواهید در مورد بهترین مدل های آباژور در دکوراسیون منزل بیشتر بدانید می توانید به مطالب ۹ آباژور که با دکوراسیون منزل شما ست می شود! و لوستر و آباژورهای شیک و متفاوت در دکوراسیون داخلی در چیدانه سر بزنید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید.

اگر به دنبال خرید آباژور مناسب برای دکوراسیون منزل خود هستید، پیشنهاد می کنم برای دیدن مدل های بیشتر و انتخاب آسان تر به بخش روشنایی در قسمت کالاهای چیدانه سر بزنید. برای تهیه هر کالا کافی است روی کلمه تماس با فروشنده کلیک کنید و به راحتی با فروشندگان ارتباط برقرار کنید.

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه