تخت کنار استخر؛ جدیدترین مدل‌های راحت و فانتزی!

تخت کنار استخر؛ جدیدترین مدل‌های راحت و فانتزی!

به قلم: یاسمین ثریا

در این مطلب درباره تخت کنار استخر حرف بزنیم. در  روزهای تابستانی، لذت استفاده از فضای سبز خانه و آفتاب انرژی بخش را نمی توان نادیده گرفت. خصوصا در ساعاتی که آفتاب در حال غروب کردن است، لم دادن در این فضای مطبوع و دلنشین، شما را به اعماق رویا می برد. اگر در خانه شما حیاط اختصاصی، فضای سبز و استخر وجود دارد، باید بدانید که از برگزیدگان هستید! از جمله تجهیزاتی که می‌توانند به شکل چشمگیری فضای استخر شما را تکمیل کنند، تخت کنار استخر است.

چوب و هنر

انواع مدل‌های تخت کنار استخر

تخت کنار استخر با طراحی زیبا و متناسب با محیط، نه تنها جلوه‌ای شیک به استخر می‌بخشد، بلکه برایتان راحتی به ارمغان می‌آورد. این مخصولات در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی از جمله چوبی، حصیری و برزنتی در مدل‌های با سایبان و بدون سایبان در دسترس هستند. هر یک از این مدل‌ها مزایای خود را دارند که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

مثلا تخت‌های چوبی با جذابیت طبیعی و زیبایی خود، یک حس گرم و دلنشین به فضا می‌افزایند. مدل‌های حصیری سبک هستند و امکان جابجایی آن‌ها در فضای باز راحت‌تر است و مدل‌های برزنتی در مقابل شرایط جوی نامساعد مقاوت بیشتری دارند.

مدل‌های متنوع تخت کنار استخر را اینجا ببینید

در فضاهایی مانند استخر که بسیاری از افراد برای آفتاب گرفتن از تخت کنار استخر استفاده می کنند، خوب است که از نوعی از صندلی یا تخت استفاده کنید که حداکثر راحتی را برایتان داشته باشد. مدل‌های تشک‌دار یا مدل‌های سایبان‌دار کمک می‌کنند ساعاتی را ریلکس کنید و از هوای خوب کنار استخر لذت ببرید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
اتنا خوشنام در تاریخ 19 اسفند 1396
سلام من برای ویلامون یک تخت استخری استیل خریدم کیفیتش خوب بود و البته که ایرانی هم بود میخواستم به سایر دوستان هم پیشنهاد بدم ؛ ساخت " ترنج سبز " بود که تولید کننده ایرانی هستند گویا.
عسل مطیعی در تاریخ 19 مرداد 1397
من به پیشنهاد شما از " ترنج سبز "سفارش تخت استخری استیل - چوب ترموود رو دادم؛ سایتشون رو در اینترنت جستجو کردم واسم جالب بود که چنین تولید کنندگانی نیز در ایران هستند و بصورت ناشناس کارهای زیبایی در حد نمونه های اروپایی تولید میکنند.

ثبت دیدگاه