Chidaneh.com placeholder image

دربهای ضد سرقت، چگونه بهترین خرید را داشته باشیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: به تازگی در محل زندگی ما دزدی اتفاق افتاده است و ما تصمیم گرفته ایم برای امنیت بیشتر خانه از درب ضد سرقت استفاده کنیم. آیا درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد؟ چه ویژگی هایی از در ضد سرقت دارای اهمیت بیشتری است؟

دربهای ضد سرقت در مقایسه با دربهای معمولی با دوام تر هستند و در برابر انواع ضربات فشاری مقاومت بیشتری نشان می دهند. یکی از نشانه های درب ضد سرقت متریال و جنس آن است؛ یعنی درب آهنی! درب ضد سرقت با ساختار فلزی نفوذپذیری کمتری دارد. انواع درب ام دی اف با روکش پی وی سی نیز در این دسته قرار می گیرند.

چوب و هنر

درسام
ویزگی درب ضد سرقت
درسام

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت در دو دسته قرار می گیرند. عرض و طول درب ضد سرقت 107 در 213 سانتیمتر است که عدد 107 فاصل داخلی؛ یعنی داخل به داخل فریم انتظار بعد از نصب ساب فریم فلزی محسوب می شود. (ساب فریم می تواند از قوطی 30 در 40 باشد و یا از هر نوع دیگری فلز ساخته شده باشد). طول 213 سانتیمتر از کف تمام شده تا زیر نعل درگاه است.

مطلب مرتبط: درب ضد سرقت و آنچه باید بدانید!

مهرداد سلامزاده سلماسی
درب ضد سرقت، درب ضد حریق ، درب داخلی ساختمان
مهرداد سلامزاده سلماسی

درون لایه های داخلی درب ضد سرقت موادی استفاده می شود تا درب را به عایق صوتی و عایق حرارتی تبدیل کنند. موادی مانند پشم سنگ، یونولیت و فوم تزریقی اغلب در انواع درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرند.

قفل ایمنی جزو لاینفک درب ضد سرقت است. قفل مرکزی، هوک یا چنگکی و مونو از انواع قفل ایمنی است که نفوذ ناپذیری را تامین می کند.

نازنین کریمی
درب ضد سرقت
نازنین کریمی

درب ضد سرقت ترک اصل: قیمت و کیفیت بیشتری در مقایسه با دو دسته دیگر دارند.

درب ضد سرقت ایرانی: کیفیت مناسبی داشته ولی نسبت به نوع قبلی، ولی قیمت متوسطی دارد؛ به دلیل اینکه ساخت داخلی است، امکان سفارش نیز دارد.

دکوراسیون غرب
درب ضد سرقت چینی دکوراسیون غرب
دکوراسیون غرب

درب ضد سرقت چینی: می توان گفت این نوع از دربها، درب چوبی ارزان به حساب می آیند.

در نمونه محصولی که در بالا می بینید، روکش درب از جنس تمام فلز کوره ای با طرح چوب است. آستانه استیل آن، از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند. درب ضد سرقت چینی شامل چشمی، دستگیره،یراق آلات کامل و لولای مخفی چهار چوب است. محفظه بین درب ها با هانی کامب پر شده و عایق صوت و حرارت است. زوار لاستیکی دور تا دور درب از اتلاف انرژی و ورود گرد و خاک و رطوبت جلوگیری می کند.

درب ضد سرقت چینی
درب ضد سرقت چینی
درب ضد سرقت چینی

ابعاد درب 105 در ۲۱۰ سانتیمتر بوده و طراحی چهارچوب درب لوکس است. قفل به کار رفته در این نوع درب ضد سرقت با سه مکانیزم چنگکی فولادی، دستبندی و لوله ای کار می کند.

درب ضد سرقت قهوه ای

طراحان بعد برتر
درب ضد سرقت
طراحان بعد برتر
درب ضد سرقت
امیر درب
درب ضد سرقت ورودی
امیر درب

درب ضد سرقت
درب ضد سرقت
درب ضد سرقت

قهوه ای سوخته

ایساتیس درب
درب ضد سرقت
ایساتیس درب

قهوه ای متوسط

با توجه به ترکیب رنگی دکوراسیون منزل خود می توانید رنگ مورد نظر برای درب ورودی منزل را انتخاب کنید. در مورد تنالیته رنگ قهوه ای بهتر است به رنگ در ورودی باقی واحدهای آپارتمان هم دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که نزدیک تر به واحد روبرویی و حتی باقی طبقه های ساختمان است. 

درب ضد سرقت سفید 

درب ضد سرقت سفید
درب ضد سرقت سفید
امیر درب
درب ضد سرقت ورودی
امیر درب

درب ضد سرقت سفید رنگ از ورق فولادی ضخیم استفاده شده و عایق صوتی – حرارتی به کار رفته در این نوع درب یونولیت فشرده است. رنگ الکترو استاتیک آلمان، یراق آلات ترک، درکوب و دستگیره عثمانی، میله ای و هلالی نیز از دیگر ویژگی های این نوع درب ضد سرقت است. ابعاد درب یک لنگه ۱۱۵ در ۲۱۵ سانتیمتر، درب یک و نیم لنگه ۱۵۰ در ۲۱۵ سانتیمتر و درب دو لنگه ۲۰۰ در ۲۱۵ سانتیمتر است. 

درب ضد سرقت دو لنگه

یکتادر
درب ضد سرقت یک و نیم لنگه مدل 1007
یکتادر

ابعاد درب 155 در 218 سانتیمتر است. 5 کلید کامپیوتری، 3 شب بند و 3 عدد قفل دارد.

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه
درب ضد سرقت چینی
گروه صنعتی آسیل
درب ضد سرقت لوکس
گروه صنعتی آسیل

با توجه به ابعاد چارچوب درب تعداد لنگه های درب را انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که در صورت امکان سفارش دادن ابعاد مورد نظر برای درب ضد سرقت، عرض آن نباید از 120 سانتیمتر بیشتر باشد و در صورت بیشتر بودن این مقدار باید از درب ضد سرقت دو لنگه یا یک و نیم لنگه استفاده کنید. برای درب دو لنگه نهایت عرض دو متر می تواند باشد و بیشتر از آن امنیت را کاهش می دهد.

درب ضد سرقت کار شده

امیر درب
درب چوبی ورودی ضد سرقت
امیر درب
صنایع چوبی ارجان
درب ضد سرقت 1 ارجان سازه
صنایع چوبی ارجان
درب ضد سرقت

اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است و اگر خانه لوکس دارید، به سراغ نوعی از درب ها بروید که کار شده باشد و فردی که در پشت درب منزل شما منتظر باز شدن درب است، بتواند تصوری از خانه تان داشته باشد. این نوع از درب ها وقار و سنگینی بیشتری به خانه شما می بخشد.

درب ضد سرقت چوب و شیشه ای

امیر درب
درب ضد سرقت چوبی و شیشه ای
امیر درب
فر چوب
درب ضد سرقت کد 4 فر چوب
فر چوب
امیر درب
درب ضد سرقت طرحدار
امیر درب

برخی از تولید کنندگان به ساخت نوعی از درب های ضد سرقت رفته اند که از شیشه و چوب ساخته شده اند. حتما ویژگی های این نوع از درب ها آن اندازه خاص و ویژه است که در ورودی را به نوع ضد سرقت تبدیل کرده است! برای خرید درب ضد سرق سریع اقدام کنید!

برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از انواع درب ضد سرقت روی محصول کلیک کرده و با کلیک روی کادر سبز رنگ، با فروشنده و گروه تولیدی ارتباط برقرار کنید!

در اهالی فن چیدانه گروه های بسیاری وجود دراند که برای درب ورودی منزل شما گزینه های بیشتری در اختیارتان قرار می دهند، با توجه به بیوگرافی هر گروه می توانید بهترین را به نسبت شرایط خود انتخاب کنید:

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه