Chidaneh.com placeholder image

نقاشی ساختمان، کدوم رنگ دیوار رو بیشتر دوست داری؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ترکیب رنگی: بسیاری از افراد در هنگام انتخاب دکوراسیون منزل خود دچار دغدغه ها و نگرانی های کوچک و بزرگی هستند. یکی از این نگرانی ها انتخاب رنگ دیوار و نقاشی ساختمان است. این مسئله از آن جهت برای افراد دغدغه به حساب می آید که نمی توانند به آن رنگ متعهد شده و تمام وسایل دکوراسیون منزل خود را بر آن اساس انتخاب و چیدمان نمایند.

نقاشی ساختمان

چوب و هنر

بنابراین در این مطلب می خواهیم در رابطه با رنگ آمیزی دیوار و نقاشی ساختمان صحبت کنیم و ببینیم که هر کدام از رنگ های اصلی پرطرفدار چه ویژگی هایی دارند.

مطلب مرتبط: رنگ اتاق خواب، کدام یک از این ۵ ترکیب رنگی؟

آراز دکور
رنگ آبی در اتاق خواب
آراز دکور

رنگ آبی در دکوراسیون منزل

معمولا انتخاب رنگ آبی برای دکوراسیون اتاق خواب، اتفاق درستی به حساب می آید. در راستای همین مسئله انتخاب رنگ آبی برای رنگ آمیزی دیوار نیز گزینه بسیار خوبی است، چراکه این رنگ، آرامشی دلنشین در فضا ایجاد کرده و حس سکوت و لطافت آسمان را به شما منتقل می کند.

امیر صادقی
دیوار آجری نشیمن
امیر صادقی

انتخاب رنگ سبز در دکوراسیون خانه

انتخاب رنگ سبز برای رنگ آمیزی دیوار نیز انتخابی بسیار هوشمندانه است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید فضاها بسیار گرم و دلنشین شده اند. رنگ سبز به شما کمک می کند تا احساس تازگی و طراوت پیدا کنید.

مطلب مرتبط: رنگ ساختمانی تصفیه کننده هوا، دکوراسیون شیک و سالم!

خانه زیبای من
دکوراسیون دیوار قرمز
خانه زیبای من

رنگ قرمز در دکوراسیون منزل

رنگ قرمز طرفداران خودش را دارد. انتخاب رنگ قرمز برای نقاشی ساختمان معمولا با خلاقیت های بسیاری همراه است. اگر حس می کنید وجود رنگ قرمز به عنوان رنگ دیوار، دکوراسیون منزل شما را خیلی گرم و شلوغ می کند می توانید تنها برای یک دیوار یا یک قسمت نیز از این رنگ بهره بگیرید.

رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO
رنگ زرد دیوار نشیمن
رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO

انتخاب رنگ زرد در دکوراسیون منزل

معمولا انتخاب رنگ زرد برای نقاشی ساختمان و رنگ دیوار کمتر به چشم می خورد. شاید دلیل آن هم سخت تر شدن هماهنگی اجزای دکوراسیون منزل و ست کردن وسایل باشد. شما برای این کار نیز می توانید دست به خلاقیت زده از رنگ زرد به همراه یک رنگ دیگر برای دکوراسیون منزل و رنگ آمیزی دیوار خود استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: رنگ زدن دیوار، ۱۳ راز نقاشی خانه!

رنگ دیوار

رنگ قهوه ای در دکوراسیون خانه

رنگ قهوه ای برای نقاشی ساختمان معمولا با استقبال بسیاری رو به رو می شود، چراکه به راحتی می توان آن را با رنگ های دیگری مانند نارنجی، سبز، قرمز و… ست و هماهنگ کرد.

رنگ صورتی در دکوراسیون خانه

انتخاب رنگ صورتی در دکوراسیون خانه

بسیاری از افراد فکر می کنند که استفاده از رنگ صورتی فقط مخصوص دکوراسیون اتاق دخترانه است، اما به نظر من، پتانسیل رنگ صورتی به عنوان رنگ دیوار، بسیار بالاست و می تواند دکوراسیون منزل شما را بسیار لطیف، آرام و زیبا نشان دهد. شما می توانید رنگ دیوار و دکوراسیون صورتی منزل و اتاق خود را با رنگ هایی مثل طوسی، سقید، خاکستری، سبز و… هماهنگ و ست کنید.

مطلب مرتبط: رنگ و نقاشی ساختمان: مزایا و معایب انواع رنگ دیوار

آراز دکور
رنگ طوسی دیوار پذیرایی
آراز دکور

رنگ طوسی در دکوراسیون منزل

رنگ طوسی معمولا برای دکوراسیون مدرن به کار می رود. طوسی، رنگی خنثی و منحصر به فرد است که شما می توانید از آن برای نقشی ساختمان خود بهره بگیرید و به راحتی آن را با بسیاری از رنگ ها هماهنگ نموده و در دکوراسیون منزل خود از آن استفاده نمایید.

آراز دکور
رنگ کردن دیوار خانه
آراز دکور

انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون منزل

رنگ سفید در نقاشی ساختمان از پرطرفدارترین رنگ هاست. معمولا این رنگ را برای کابینت آشپزخانه توصیه می کنند. ویژگی دیگری که رنگ سفید دارد این است که دکوراسیون منزل و دکوراسیون آشپزخانه شما را تمیز و مرتب تر از آنچه هست نشان می دهد. شما در کنار رنگ دیوار سفید می توانید دکوراسیون منزل خود را با هر رنگی که دلتان می خواهد چیدمان نمایید.

نقاشی ساختمان

رنگ سیاه در دکوراسیون خانه

استفاده از رنگ مشکی برای دکوراسیون منزل ممکن است کمی عجیب یا حتی غیر معمول به نظر برسد، اما شما می توانید با انتخاب و چیدمانی در بهترین شکل ممکن، دکوراسیون منزل خود را در کنار رنگ آمیزی دیوار مشکی، بسیار زیبا و دلپذیر نمایید.

شما می توانید کار رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان را به اهالی فن وب سایت چیدانه بسپارید! خیالتان راحت باشد که آنها کار خود را به خوبی بلدند:

مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه