Chidaneh.com placeholder image

آکواریوم های آرامش بخش در ایران

به قلم: تحریریه چیدانه

استخر و برکه و آبنما: آکواریوم علاوه بر اینکه یک عنصر موثر و زیبا در دکوراسیون هر فضایی است می تواند تاثیرات درمانی بسیاری داشته باشد. تحقیقات نشان می دهد که تماشای ماهیان آکواریوم استرس را کاهش می دهد و به دنبال آن می تواند باعث کاهش فشارخون نیز شود. تماشای ماهی های آکواریوم برای کنترل بچه هایی که از اختلالات بیش فعالی رنج می برده اند نیز بسیار کارآمد بوده است.

همچنین آکواریوم تاثیرات اثبات شده ای در جهت کاهش درد دارد و به همین دلیل است که مطب پزشکان و دندان پزشکان یکی از مطلوب ترین شرایط برای استفاده از آکواریوم است. همچنین آکواریوم بر بیماری هایی مانند آلزایمر نیز بسیار تاثیر گذار است. 

قالیشویی ادیب

در این مطلب می خواهیم آکواریوم هایی با طراحی های منحصر به فرد را به شما نشان دهیم که فضاهایی را که در آن ها قرار گرفته اند به کلی متحول کرده اند. تمامی این آکواریوم ها گوشه ای از پروژه های بی نظیری هستند که در ایران توسط تیم آب سکون به اجرا رسیده است. با چیدانه همراه شوید تا شما نیز مانند ما از دیدن این همه زیبایی به وجد آیید.

ویلای شخصی – جاده چالوس

طراحی یک آکواریوم 20 هزار لیتری قطعا استخر این ویلا را از بسیاری پروژه های مشابه متمایز می کند و نمای زیبای آکواریوم بزرگ و تصویرش در آب نظر هر بیننده‌ای را جلب خواهد کرد.

آکواریوم در لابی هتل پارمیدا – مشهد

تماشای آکواریوم 25 هزار لیتری با صخره مرجانی چیزی نیست که بتوان از آن گذشت، جالب اینکه معمولا مسافران هتل خوب پارمیدا، این هتل را با آکواریوم زیبایش به یاد می آورند.

ویلای شخصی – شیان

طراحی و اجرای این آکواریوم آب شور 5000 لیتری که یکی از زیباترین پروژه های کشور می باشد ، نمایی چند طرفه و استثنایی را در این ویلای مسکونی ایجاد نموده است.

شرکت نوشابه جی نی – اصفهان

یک آکواریوم عظیم و زیبا در دفتر کار، گزینه‌ای است که به تمام مدیران عزیز ایرانی  برای ایجاد فضایی لوکس و آرام بخش در دفتر کارشان توصیه می‌کنیم.

ویلای مسکونی – کاشان

آکواریومی که ملاحظه می‌فرمایید ضمن ایجاد یک نقطه عطف دید در این ویلای زیبا، باعث شده تا بیننده حس نکند که ستونی در این فضا وجود داشته است. این اجرای زیبا نتیجه طراحی مناسب و مکان یابی صحیح در زمان ساخت ویلا بوده است.

لابی برج مسکونی – نیاوران

در یک لابی نه چندان بزرگ هم ،اجرای یک آکواریوم بزرگ می تواند اثربخشی خود را به بهترین شکل داشته باشد.

استخر ویلای مسکونی – کاشان

طراحی آکواریوم کنار استخر با دو دید و دو نمای متفاوت ابتکاریست که در این پروژه انجام شده است، نمای مشرف به استخر به صورت طبیعی و مرجانی و نمای سالن دکوراتیو و مدرن اجرا گردیده است.

برج مسکونی صدگل – زعفرانیه

یک آکواریوم بزرگ به همراه یک آکواریوم کوچک در لابی برج مسکونی به جای یکی از پنجره‌ها در نظر گرفته شده‌اند. در این پروژه صخره داخلی بسیار زیبایی نیز طراحی و اجرا گردیده است. 

دفتر کار – اردبیل

اگر‌ قصد‌ اجرای یک جداکننده در فضای اداری را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم به این گزینه هم فکر کنید. 

لابی برج مسکونی – الهیه

طراحی مناسب و اجرای دقیق سبب شده تا این آکواریوم آب شیرین مرجانی به صورت یک قاب شکیل در لابی خودنمایی کند و هیچ بخشی از تاسیسات از فضای لابی قابل رویت نباشد. 

شرکت آب سکون علاوه بر طراحی و اجرای آکواریوم آب شور، آکواریوم آب شیرین، آکواریوم گیاه و… در زمینه ساخت استخر های شیشه ای نیز فعالیت می کند که از جمله نمونه کارهایشان می توان به استخر شیشه ای رویایی در ویلای لواسان و استخر شیشه ای خانه چرخان شریفی ها اشاره کرد. برای مشاهده دیگر پروژه ها و نمونه کارهای تیم آب سکون و ارتباط با آنها به پروفایل این شرکت مراجعه نمایید.

منبع: گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 10 دی 1393
ویلای مسکونی - کاشان . اصلا فکر نمی کردم همچین ویلایی تو کاشان باشه
nazanin kd در تاریخ 11 دی 1393
من هتل پارمیدا رفتم و دقیقا بیشترین چیزی رو که ازش به خاطر دارم آکواریوم مجموعه است.

ثبت دیدگاه