Chidaneh.com placeholder image

لوازم دکوری بتنی، انتخاب مدرن پسندان!

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر شما هم مینیمال‌گرا هستید، می‌توان حدس زد برای خرید اکسسوری‌ها و لوازم دکوری منزلتان، جست‌وجوی زیادی را انجام می‌دهید، اما کافی است کمی به رنگ بتن توجه کنید! نکند شما نیز با شنیدن کلمه بتن، یک ساختمان نیمه‌کاره و یا مجموعه‌ای از مصالح ساختمانی در ذهنتان نقش بسته است؟! بله! بتن از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که اینک با گذشت بیش از ۱۷۰ سال از پیدایش سیمان پرتلند به‌صورت کنونی توسط طراحان و خلاقان، دستخوش تحولات و پیشرفت‌های شگرفی شده است. یکی از تحولات عصر حاضر، به‌کارگیری لوازم دکوری بتنی در دکوراسیون منزل است؛ تعجب نکنید! با این مطلب همراه باشید تا نمونه‌های متفاوتی از خلاقیت کاربردی طراحان با بتن را ببنید.

انسو استودیو
نگهدارنده یادداشت
انسو استودیو
انسو استودیو
آباژور رومیزی lamp01
انسو استودیو
انسو استودیو
گلدان آویز En05
انسو استودیو

سرویس خواب بالسا

لوازم دکوری بتنی 

مگر می‌شود بتن را در دکور به‌کار ببریم؟ چه برسد به اینکه بخواهیم به کاربردی بودن آن هم فکر کنیم! باید بگوییم که طراحان توانسته‌اند لوازمی دکوری از جنس بتن را به‌صورت کاربردی تهیه کنند؛ برای مثال گلدان بتنی با گل موردعلاقه‌تان که می‌تواند روزانه کلمات را به شما یادآوری کند و یا دکوری که چراغ روی میزتان هم باشد. 
شما می توانید لوازم دکوری بتنی خود را از انسو استودیو در چیدانه تهیه کنید.

در چیدانه بیشتر بخوانید: ساخت گلدان بتنی برای گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل

فروشگاه اینترنتی کالکشن
زیرسیگاری بتنی گرد
فروشگاه اینترنتی کالکشن
فروشگاه اینترنتی کالکشن
ساعت بتنی
فروشگاه اینترنتی کالکشن
فروشگاه اینترنتی کالکشن
زیر لیوانی بتنی طرح لگو
فروشگاه اینترنتی کالکشن

اکسسوری های بتنی

خلاقیت طراحان با بتن به اکسسوری‌های کوچک آشپزخانه راه پیدا کرده است، اما چرا بتن؟ درواقع استفاده از رنگ خنثی در اکسسوری‌های آشپزخانه خصوصاً اگر پیرو سبک مدرن باشید، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. شما می توانید اکسسوری های بتنی خود را از فروشگاه اینترنتی کلکشن در چیدانه تهیه کنید.

استودیو طراحی لاسکو
کاسه رنگی بتنی
استودیو طراحی لاسکو

ظروف بتنی رنگی

گاهی اشکال هندسی به‌کار رفته در ظروف و لوازم بتنی، متناسب با دکوراسیون شما است، ولی با رنگ دکوراسیونتان هم‌خوانی ندارد. طراحان برای حل این مشکل از رنگ استفاده کرده‌اند. برای تهیه ظروف بتنی رنگی به پروفایل استودیو طراحی لاسکو در چیدانه مراجعه کنید.

در چیدانه بیشتر بخوانید: با ساخت لوستر های بتنی زیبا دکوراسیون منزل خود را متفاوت کنید!

گالری کنج
زیر سیگاری بتنی کُنج 1
گالری کنج
گالری کنج
گلدان های بتنی کُنج
گالری کنج
گالری کنج
گلدان بتنی کُنج 2
گالری کنج

دکورهای بتنی مدرن

همان‌طور که بیان شد، بتن دارای ترکیب مناسبی برای مینیمال‌گراهای مدرن است، اما اشکال و ترکیب‌ های هندسی به‌کاررفته را فراموش نکنید، البته هنگام انتخاب ترکیب هندسی به محیط نیز توجه کنید. شما می توانید دکوری بتنی خود را از گالری کنج در چیدانه تهیه کنید.

استودیو حباب
هنگام نما دیواری
استودیو حباب

ساعت فانتزی بتنی

چه خوب می‌شود لوازم دکوری سیمانی را انتخاب کنیم که صدای دل هنرمندانش را شنیده باشیم «وظیفه ذاتی ِساعت، نشان دادن زمان است، اما هنگام نمایش بدون عدد و ثانیه‌شماری که گذشتن را به رخ می‌کشد، تنها همین لحظه را -که در حصاری از بتن تثبیت‌شده- می‌نمایاند و پارچه‌های رنگارنگ شادی و شاعرانگی را در بی‌زمانی بسط می‌دهند و به تو می‌گویند که فرصت شماری کار ریگ است نه انسان».  شما می توانید برای تهیه ساعت فانتزی بتنی به پروفایل استودیو حباب در چیدانه مراجعه کنید.

«از کشاکش نیست ایمَن یک نفس فرصت شمار       کارِ ریگِ شیشه ساعت ز پا ننشستن است»

بیدل دهلوی

برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. م. 

منبع: مجله منزل | نویسنده: زهرا السادات حسینی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه