Chidaneh.com placeholder image

ترفند های دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون :  از نظر بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی تغییرات جزیی می توانند تاثیر گذاری بیشتری در فضا داشته باشند. به طور مثال ایجاد تغییر در دیوار پشت تلویزیون. تلویزیون عنصر کلیدی است که وجود آن در فضا باعث می شود همه تمرکز و چیدمان فضا بر اساس محل قرار گیری آن باشد و همین مساله دیوار پشت تلویزیون را تبدیل به یکی از شاخص ترین دیوارهایی می کند که تغییرات آن می تواند چهره ای نو به خانه ببخشد. ایده های بسیاری برای دیوار پشت تلویزیون وجود دارد با چیدانه همراه باشید تا ایده هایی برای دیوار پشت تلویزیون تان  به شما نشان دهد. 

آرناپالاس

استفاده از پنل چرمی برای دیوار پشت تلویزیون

سرویس خواب بالسا

اگر اتاق نشیمن شما که تلویزیون در آن قرار دارد دارای رنگ های روشن است پنل های چرمی با رنگ تیره می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این پنل ها حتی می توانند از جنس پارچه های مبلمان اتاق باشد تا هناهنگی بیشتری را به فضا القا کنند.

مطالب پیشنهادی : ترکیب رنگ های رنگین کمان در دکوراسیون خانه

چگونه اتاق نشیمن خود را زیبا کنیم؟

اتاق نشیمن به سبک معاصر

استفاده از پنل های چوبی به اشکال مختلف هم می تواند به دیوار پشت تلویزیون چهره ای نو ببخشد. این پنل ها می توانند به صورت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

استفاده از ترکیب رنگ سفید و قهوه ای در اتاق نشیمن

این هم یک مدل دیگر از پنل های چوبی است که بیشتر به دلیل تضاد رنگی مناسبی که با فضا دارد استفاده شده است و هم چنین کاملا دیوار پشت تلویزیون را از یکنواختی خارج کرده است و هماهنگی در فضا را بیشتر کرده است.

اتاق تلویزیون به سبک روستیک

اگر علاقه مند به سبک روستیک هستید می توانید دیوار پشت تلویزیون خود را با المان های سبک روستیک تزئین کنید.کل دیوار را با چوب بپوشانید و برای تلویزیون خود قاب چوبی تهیه کنید و تصاویر مدرن را در قاب های کلاسیک و سنتی مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی : آوردن گرمای سبک روستیک به یک خانه مدرن

نورپردازی در اتاق نشیمن به سبک مدرن

نورپردازی دیوار پشت تلویزیون هم می تواند به شما کمک کند تا تجربه ای جدید از فضا اتاق نشیمن خود داشته باشید.نورپردازی دیوار پشت تلویزیون می تواند به ایجاد هارمونی در فضا کمک کند.

مطلب پیشنهادی : نور طبیعی و تاثیر آن در معماری داخلی

طراحی اتاق نشیمن به سبک آسیایی

برای پشت تلویزیون می توانید از پنل های شیشه ای طرح دار نیز استفاده کنید. این کار حس روشنایی بیشتری نیز به فضا شما می دهد. 

استفاده از کاغذ دیواری در دیوار پشت تلویزیون

کاغذ دیواری ها هم با طرح ها و نقش های متفاوت می توانند گره گشای کار شما باشند. می توانید برای دیوار پشت تلویزیون یک قاب با کاغذ دیواری در نظر بگیرید. رنگ کاغذ دیواری میتواند متضاد با رنگ غالب اتاق باشد تا به آن جلوه بیشتری ببخشد.

مطلب پیشنهادی : نحوه صحیح انتخاب کاغذ دیواری

شلف های تزئینی در اتاق نشیمن

از تلفیق برخی از روش های بالا هم می توانید استفاده کنید.به طور مثال می توانید از پنل های چوبی به همراه شلف هایی برای گذاشتن وسایل تزئینی استفاده کنید. استفاده از وسایل تزئینی در اطراف تلویزیون روش جذابی به نظر میرسد.

شما هم ایده و سوالات خود را در رابطه با دیوار پشت تلویزیون در قسمت بحث و گفتگو چیدانه مطرح کنید تا اهالی فن و علاقه مندان به طراحی دکوراسیون داخلی به آن ها پاسخ گو باشند.

منبع : نوشته شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه