Chidaneh.com placeholder image

بهترین هتل های ایران برای سفر

به قلم: تحریریه چیدانه

مناسبت: اگر عزم سفر دارید ما در این مطلب هتل ها و اقامتگاه هایی در ایران را به شما معرفی می کنیم که با طراحی داخلی فوق العاده شان می توانند مقصد سفری خاطره انگیز برای شما باشند. با چیدانه در این سفر همراه باشید.

هتل بالی در شهر خوروبیابانک در توابع اصفهان
 

اتاق خواب هتل بالی در کویر مصر

چوب و هنر

هتل بالی یک کاروانسرای قدیمی بوده که در نزدیکی کویر مصر قرار دارد و پس از بازسازی تبدیل به یک هتل سنتی در نزدیکی بکر ترین کویر ایران شده است. اتاق های مدل در دو نوع تخت دار یا بدون تخت با رخت خواب های سنتی هستند. 

فضای بیرونی هتل بالی در کویر مصر

اگر می خواهید در سفر نوروزیتان از هیاهو و روزمرگی شهر به آرامش و سکوت کویر پناه ببرید هتل بالی می تواند لحظات فوق العاده ای را برای شما ایجاد کند.  در این سفر شما می توانید از قدم زدن در تپه های شن روان، شتر سواری در کویر، شب نشینی دور آتش و تماشای آسمان رویایی و پر ستاره کویر بهره مند شوید.یادتان باشد، برای این سفر حتما کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و لباس گرم برای شبهای سرد کویر فراموش نکنید.

هتل ملک التجار یزد
 

اتاق هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار  تغییر کاربری یک خانه تاریخی است که حدود 120 سال قبل در یکی از بازارهای مهم شهر یزد ساخته شده است و در واقع گران ترین و بهترین هتل سنتی در شهر یزد است. هتل ملک التجار در دل معماری اصیل یزدی و نزدیک به بازار و مرکز شهر یزد واقع شده و به این دلیل نمی توانید با ماشین تا جلوی درب هتل بروید و همچنین ابعاد بعضی اتاق های هتل نقلی و جمع و جور است.

نباید انتظار خدمات لوکس و خاص از هتل ملک التجار داشته باشید ولی اگر به دنبال اقامت در دل خانه ای با معماری زیبا و و سفری شگفت انگیز در زمان هستید این هتل به خوبی می تواند انتظار شما را برآورده کند.

مطلب پیشنهادی : سفری در تاریخ با هتل ملک التجار یزد

هتل عباسی اصفهان
 

هتل عباسی اصفهان که در گذشته مهمان سرای شاه عباسی بوده و یکی از کهن ترین هتل های جهان است. معماری زیبا و بی نظیر هتل در کنار باغ با صفای عباسی و استفاده از امکانات هتل 5 ستاره لحظه های با شکوهی را برای شما خلق می کند. اگر هزینه اقامت در هتل و هزینه های جداگانه ای که برای استفاده از امکانات جانبی هتل باید پرداخت کنید برایتان مهم نیست به شما توصیه می کنیم اقامتی چند روزه در یکی از زیباترین هتل های دنیا را از دست ندهید. 

در واقع هتل عباسی آنقدر زیباست که دلتان نمی آید از آن خارج شوید. قدم زدن در راهره های طولانی و زیبا، تماشای کاشی کاری ها، نقاشی ها، گچ بری ها و گوش سپردن به موسیقی دلنوازی که در حیاط بزرگ و باصفای هتل پخش می شود شما را سرمست خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی : یکی از زیباترین و قدیمی ترین هتل های جهان در اصفهان!

خانه منوچهری کاشان

 


 

خانه منوچهری که در میان کمال الملک و محله درب باغ در کاشان واقع است از مجموعه هتل هایی است که از خانه به هتل تغییر کاربری داده است.

صرف یک نوشیدنی در مهمان خانه، بازدید از نگارخانه، صرف ناهار در ناهارخوری با پنجره های ارسی و شیشه های رنگی، تماشای فیلم در فیلم خانه ای که در گذشته آب انبار بوده و تماشای هم زیستی مسالمت آمیز میراث قدیمی با امکانات جدید در یک کارگاه سنتی پارچه بافی در سرداب زیبا و پرنور ساختمان می تواند اقامت روح بخشی را برای مهمانان فرهنگ دوست فراهم کند.

مطالب پیشنهادی : زندگی به سبک ایرانی در خانه منوچهری کاشان    

ارسی های دوست داشتنی را از خاطر نبریم!

هتل لاله کندوان
 

هتل لاله در 62 کیلومتری تبریز در روستای تاریخی کندوان با قدمتی 700 ساله واقع است. اگر می خواهید در تعطیلات به منطقه ای خوش آب و هوا در دامنه یکی از زیباترین رشته کوه های کشور اقامت کنیدهتل کندوان را به شما پیشنهاد می کنیم .

هتل کندوان در دل کوه و در روستای کندوان که تمام خانه هایش مانند غار در دل کوه ها قرار دارند،ساخته شده. در این سفر حتما لباس گرم برای شب های سرد کوهستان همراه داشته باشید.

مطالب پیشنهادی: چند روزی در دل کوه با هتل صخره ای کندوان

از امروز به مدت 40 روز  با روز شمار 40 روز تا نوروز با چیدانه همراه شوید تابا هم برای شروع سال نو خود را آماده کنیم.

سوالات خود را در قسمت بحث و گفتگوی چیدانه مطرح کنید تا علاقه مندان به طراحی داخلی و اهالی فن این حوزه به شما پاسخ گویند.

مطالب مرتبط : خانه عامری ها، یک هتل بی نظیر در ایران

گران ترین هتل های ایران

جاذبه های گردشگری ترکیه ، اقامتگاهی در غار

رمانتیک ترین هتل های دنیا برای تعطیلات!

منبع: عکاس : نوشته شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه