Chidaneh.com placeholder image

مدل لوستر اتاق خواب، کدوم رو بخرم بهتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

روشنایی و چراغ های تزیینیهمه ی ما برای خرید لوستر نشیمن و یا آشپزخانه زمان و هزینه ی زیادی را صرف می کنیم، اما شاید در انتخاب لوستر اتاق خواب تا حد زیادی حساسیت کمتری به خرج بدهیم، اما واقعیت این است که انتخاب لوستر برای هر محیطی تا حد زیادی بستگی به عوامل محیطی، استانداردهای فضایی و سلیقه افراد دارد؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با بهترین مدل لوستر اتاق خواب و نکات انتخاب بهترین لوستر برای دکوراسیون اتاق خواب را با شما در میان بگذاریم، پس با ما همراه باشید.

گروه روشنایی مجلسی
لوستر کد 8051/12R روشنایی مجلسی
گروه روشنایی مجلسی

chidaneh ad banner

آورده های روشنایی تیسرا
لوستر تیسرا طرح وینتگ
آورده های روشنایی تیسرا

پرواز دکوراتیو دیزاین
لوستر مدرن Planet
پرواز دکوراتیو دیزاین

لوستر اتاق خواب مدرن 

اولین نکته که در انتخاب لوستر اتاق خواب باید در نظر بگیرید، هماهنگی رنگ لوستر با المان های مختلف هر فضا بخصوص رنگ و بافت های موجود در دکوراسیون است. در انتخابلوستر اتاق خواب مدرن تا حد زیادی امکان آزادی عمل دارید و می توانید لوستر خود را از بافت های مختلف و هماهنگ با تم اتاق خواب تان انتخاب کنید، توجه داشته باشید که لوستر انتخابی شما حتما با ابعاد فضایی شما همخوانی داشته باشد و لوستر شما زیاد بزرگ و یا زیاد کوچک نباشد. 

[[nid:2976]]

خانه درسا
لوستر فلزی درسا
خانه درسا

کالای برق ایده آل
لوستر مکعب کالای برق ایده آل
کالای برق ایده آل

لوستر اتاق خواب کلاسیک 

اگر اتاق خواب شما به سبک کلاسیک است، پس حتما ابعاد فضایی آن نسبتا بزرگ است. در اتاق های بزرگ می توانید از لوسترهای شاخه ای که معمولا سه شاخه است استفاده نماید، اما توجه داشته باشید که لوسترهای آویزدار و به اصطلاح چلچراغی برای فضای اتاق خواب بخصوص اتاق خواب هایی که لوستر بالا و یا مرکز تخت خواب قرار می گیرد به هیچ وجه مناسب نمی باشد.  

در چیدانه بیشتر بخوانید: خرید لوستر و آباژور، چه لوستری با چه قیمتی بخرم؟

[[nid:67417]]

[[nid:67418]]

جیک جیک
لوستر کودک کیتی
جیک جیک

لوستر اتاق کودک 

لوستر اتاق کودک معمولا سبک و سیاقی فانتزی دارد. شما می توانید از لوسترهای طرح دار با تم شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش برای دکوراسیون اتاق کودک خود استفاده کنید. انتخاب تم رنگی هماهنگ با دکوراسیون داخلی اتاق کودک در هنگام خرید لوستر فراموش نشود. 

حسین گلیار
دکوراسیون اتاق خواب
حسین گلیار

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

در انتخاب لوستر اتاق خواب به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب لوستر باید به آن ها توجه داشته باشید، ارتفاع مناسب لوستر نسبت به سقف و کف فضاست. در فضاهایی با سقف های کوتاه حتما از لوسترهای سقفی استفاده کنید و در فضاهایی با سقف های بلند از لوسترهایی با ارتفاع نسبتا زیاد استفاده کنید تا فضای موجود شما را متعادل کند. 
  2. توجه داشته باشید که برای فضاهای نسبتا کم نور و یا با بدون نور از لوسترهای حباب دار و با حباب شفاف استفاده کنید تا نور را در فضای شما بیشتر منعکس کند. 
  3. لوستر اتاق خواب را می توانید با پرده، رو تختی و یا سایر اکسسوری های خاص موجود در فضای داخلی مثل آپاژور و… هماهنگ کنید تا زیبایی فضای داخلی شما را دو چندان کند.
  4. برای سقف های تزیین شده با گچبری های خاص حتما از لوسترهای ساده استفاده کنید تا آراستگی فضای سقف شما حفظ شود. 
  5. برای انتخاب لوستر اتاق خواب از مدل هایی که نور آن رو به سمت بالا است استفاده کنید تا روشنایی کاملا ملایمی در محیط خواب شما ایجاد شود. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: ۱۱ نکته کلیدی در خرید لوستر!

استودیو معماران کیوانی
اتاق خواب چوبی
استودیو معماران کیوانی

قیمت لوستر اتاق خواب

برای قیمت لوستر اتاق خواب با توجه به برند و مدل انتخابی می توان بازه ای بین 5 هزار تومان تا 8 میلیون تومان را در بازار را معرفی کرد. (این قیمت ها قطعی و ثابت نیستند)

استودیو پر
دکوراسیون اتاق خواب
استودیو پر

کلام آخر: لوستر مناسب را از اینجا بخرید!

به طور کلی بهتر است کالاهای این چنینی را از بورس آنها در هر شهر تهیه کرد؛ به طور مثال بورس لوازم و تجهیزات برقی مثل لوستر در تهران خیابان لاله زار است، همچنین برای خرید اینترنتی لوستر اتاق خواب می توانید از اهالی فن نورپردازی در چیدانه کمک بگیرید.

در قسمت دیدگاه های پایین این مطلب به ما بگویید در مطلب بعدی راهنمای خرید، کدام کالا را برای شما معرفی کنیم فرصت را از دست ندهید و ما را از نیازهای خود مطلع سازید؛ همچنین برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها در چیدانه کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
azade در تاریخ 14 فروردین 1397
نکات خیلی خوبی ارائه کردید، مفید بود ... منم لوستر خونمون رو از شرکت رایان خریدم، نمونه هایی که اون ها هم ارائه می کنند خوشکلن. آدرس کانالش رو براتون میذارم : https://t.me/rayanlighting

ثبت دیدگاه