Chidaneh.com placeholder image

رنگ آمیزی دیوار، باید بدونی که چیکار کنی!

به قلم: تحریریه چیدانه

دیوار: زمانی که می خواهید دکوراسیون منزل خود را به بهترین حالت ممکن طراحی کنید و محیط دلنشینی را برای خودتان ایجاد کنید باید شرایط لازم برای آن را هم مهیا نمایید. اگر تصمیم دارید دیوار های منزل خود را رنگ آمیزی کنید باید قبل از آن شرایطی را نیز فراهم نمایید و نکاتی را هم مدنظر خود قرار دهید. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا در این رابطه بیشتر صحبت کنیم.

رنگ آمیزی دیوار

سرویس خواب بالسا

سعی کنید قبل از شروع هر کاری یادداشتی از برنامه ها و هرآنچه که می خواهید تهیه نمایید. این کار به شما کمک می کند که هم یک پیش زمینه ای از کار خود داشته باشید و هم بتوانید سرعت خود را افزایش داده و عملکرد را بهبود ببخشید.

مصالح ساختمانی و ابزار آلات یکتا
قلم مو رنگ
مصالح ساختمانی و ابزار آلات یکتا
رهاورد چوب
رنگ ترمووود - Jansen
رهاورد چوب
مصالح ساختمانی و ابزار آلات یکتا
اسپری رنگ
مصالح ساختمانی و ابزار آلات یکتا

برای این کار به سراغ متخصصینی که در این زمینه فعالیت می کنند بروید و به قول معروف کار را به کاردان بسپارید.  

رنگ ساختمانی نیو کالر
رنگ آمیزی دیوار
رنگ ساختمانی نیو کالر

قطعا برای نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی دیوار خانه خود به لوازم و وسایلی نیاز خواهید داشت. در این بخش به معرفی این وسایل می پردازیم:

  • غلطک: این وسیله به شما کمک می کند تا رنگ آمیزی راحت تری داشته باشی و رنگ را با کیفیت هر چه تمام تر بر روی دیوار بخوابانید. شما می توانید در کنار غلطک از یک قلم موی کوچک دیگری نیز استفاده نمایید.
  • رنگ: همیشه سعی کنید به سراغ محصولات باکیفیت بروید و آنها را تهیه نمایید. با متخصصین و افراد ماهر د ر در این زمینه به گفتگو بنشینید و میزان رنگ لازم خود را از آنها بپرسید. سعی کنید با بررسی دکوراسیون منزل خود دست به انتخاب رنگ دیوار بزنید. با گرفتن مشاوره از متخصصین این امر می توانید بهترین نوع رنگ را انتخاب کنید و از مزایا و معایب آن باخبر شوید. حواستان باشد که می توانید با خریدی مقرون به صرفه نیز به هرآنچه در سر دارید دست یابید. نکته دیگری نیز می توانیم در این زمینه به شما توصیه کنیم این است که سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که بعد از آنکه دیوارتان خشک شد، جای دست و اثر انگشت شما بر روی آن نماند!
  • سایر لوازم: وسایل دیگری نیز هستند که در روند نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی دیوار، مورد نیاز شما قرار خواهند گرفت. ابزاری مثل ماسک هایی که در زمان رنگ آمیزی لازم خواهید داشت تا دچار مشکلات تنفسی نگردید، اسفنچ، تمیزکننده های خانگی، تکه هایی از پارچه هایی که در طول کار به آنها نیاز خواهید داشت.

رنگ ساختمانی نیو کالر
رنگ آمیزی دیوار
رنگ ساختمانی نیو کالر

قبل از شروع شدن روند کار و رنگ آمیزی دیوار سعی کنید تمامی وسایل و مبلمان خود را از اطراف دیوار جمع آوری کنید تا مبادا رنگی شوند! سعی کنید حتی لواز روشنایی و لوسترها را هم جمع آوری کرده و یا روی آنها را بپوشانید. در طول انجام پروژه رنگ آمیزی دیوار سعی کنید پنجره ها را باز بگذارید تا هوا جریان پیدا کند و بوی رنگ در فضا نپیچیده و شما را اذیت نکند!

با ما سرویس
نقاشی ساختمان
با ما سرویس

سعی کنید فرزندان کوچک خود و حیوانات خانگی دوست داشتنی تان را ازاین محیط دور نگه دارید چراکه این شرایط اصلا برای سلامتی و بویایی آنها مناسب نیست. با این کار احتمال برز خطراتی که ممکن است در طول روند رنگ آمیزی اتاق برایشان اتفاق بیفتاد را کاهش داده اید.

1 نمونه کار دفتر ساختمانی پایتخت(توحید)
نقاشی ساختمان پایتخت(توحید)
1 نمونه کار دفتر ساختمانی پایتخت(توحید)

سعی کنید قبل از آنکه متخصصان وارد خانه شما شوند و کار را به دست بگیرند دوباره دور تا دور منزل خود را مورد بررسی قرار دهید و تمام بخش ها را برای پروژه رنگ آمیزی دیوار و نقاشی ساختمان آماده نمایید. دور تا دور شوفاژ و رادیاتور را چک کرده و خالی نمایید. تابلوها را از روی دیوار بردارید و …

نقاشی ساختمان

قبل از آنکه پروژه رنگ آمیزی دیوار شروع شود و متخصصین نقاشی ساختمان وارد محل زندگی شما شوند حتما دیوار خانه خود را تمیز کرده و چربی های آن را پاک کنید و تمامی گرد و خاک موجود روی آنها راتمیز نمایید.

نقاشی ساختمان

سعی کنید اگر تو رفتگی و خشی بر روی دیوار قرار دارد برطرف کنید تا بعد از رنگ آمیزی دیوار، بیشتر به چشم نیاید و زیبایی دکوراسیون منزل شما را زیر سوال نبرد!

اگر شما هم تصمیم به رنگ آمیزی و نقاشی دیوار دکوراسیون منزل خود دارید می توانید با اهالی فن وب سایت چیدانه همراه باشید!

منبع: homeadvisor |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه