Chidaneh.com placeholder image

عکس های دکوراسیون منزل با ایده های ناب

به قلم: تحریریه چیدانه

در طراحی دکوراسیون همیشه عکس های دکوراسیون  منبع ایده بسیار خوبی هم برای افراد مبتدی که می خواهند تغییری در دکوراسیون منزلشان ایجاد کنند و هم برای طراحان حرفه ای است. در  گالری عکس چیدانه ما بیش از 8000 عکس دکوراسیون را که شامل نمونه کارهای اهالی فن و شرکت های معماری و دکوراسیون در ایران نیز می باشد برای گرفتن ایده و  آشنایی با نمونه کارها و ارتباط با اهالی فن برای شما قرار داده ایم که امیدواریم برای ساختن محیط زندگی زیباتر به شما کمک کند. در این مطلب می خواهیم عکس هایی از گالری عکس چیدانه با ایده های جالب را به شما نشان دهیم. پس با چیدانه همراه شوید.

آشپزخانه کوچک و باریک با میز غذاخوری

سرویس خواب بالسا

یک میزغذاخوری نیمکتی  برای صرف وعده های غذایی به همراه خانواده در آشپزخانه به ویژه اگر آشپزخانه زیاد بزرگ نباشد غنیمت است. چرا که هم کار را برای خانم های خانه راحت تر می کند و هم از به هم ریختگی فضاهای عمومی خانه جلوگیری می کند به علاوه نیمکت های مبله غذاخوری معمولا راحتتر از صندلی های غذاخوری هستند.

عکس های بیشترطراحی آشپزخانه . . .

جای ماشین لباسشویی و خشک کن

بر خلاف بیشتر آپارتمان هایی که می بینیم آشپزخانه و حمام  چندان هم جای مناسبی برای ماشین لباسشویی نیست در نظر گرفتن یک اتاق کوچک به عنوان رخت شوی خانه حتی به اندازه یک کمد دیواری مانند عکس بالا جای خیلی مناسب تری برای ماشین لباسشویی و خشک کن است و با قرار دادن یک طبقه می توان آنها را به صورت عمودی بر روی هم قرار داد و برای مواد شوینده و بقیه وسایل هم از اکسسوری های طبقه بندی مانند سبدها استفاده کرد.

عکس های بیشترطراحی رخت شوی خانه . . .

طبقه بندی اتاق  لباس

معمولا پیدا کردن جای مناسبی برای میز اتوهای جاگیر و سبد های رخت چرک در خانه کار دشواری است. استفاده از سبد های توکار در کمد دیواری یا رخت شوی خانه برای رخت های چرک و میز اتوی توکار به صورت کشویی یا تاشو شما را از این دردسر رها می کند. پس هنگام طبقه بندی داخل کمدها استفاده از اکسسوری های کاربردی را فراموش نکنید.

عکس های بیشتر از طراحی کمد لباس . . .

نشیمن زیر پله

اگر یگ زیر پله بدون استفاده و تاریک دارید راه های زیادی وجود دارد که آن را تبدیل به دوست داشتنی ترین فضای خانه تان کنید. در عکس بالا زیر پله تبدیل به یک جای دنج برای مطالعه و استراحت شده است.

عکس های بیشتر از ایده های طراحی راه پله . . .

این اتاق خواب با وجود کوچک بودن به اندازه یک اتاق خواب بزرگ کمد برای وسایل دارد و کاربردی است. قبلا در مطلب ایده های بی نظیر برای طراحی اتاق ۱۴ متری جزئیات طراحی اتاق بالا را به شما نشان دادیم.

عکس های بیشتر از ایده های طراحی اتاق خواب . . .

آلاچیق چوبی با شومینه

برای لذت بردن از فضای بیرونی حتما لازم نیست در خانه ای ویلایی با حیاط بزرگ زندگی کنید یک حیاط خلوت کوچک هم  می تواند با کمی سلیقه به فضایی کاربردی برای دور هم جمع شدن تبدیل شود در عکس بالا با یک شومینه بتنی و نیمکت زیبای چوب ترموود فضایی کوچک اما خواستنی برای لذت بردن از هوای بیرون ایجاد شده است.

عکس های بیشترطراحی فضای بیرونی . . .

اتاق کودک با دکوراسیون کاربردی

اتاق کودک جایی است که او در آن بازی و رشد می کند وطراحی  منحصر به فرد و خلاقیت در آن می تواند بر رشد ذهنی و حتی جسمی کودک تاثیر ویژه ای داشته باشد. در عکس بالا با وجود اینکه اتاق کودک چندان بزرگ نیست با استفاده هوشمندانه از تخت فضای بیشتری برای بازی کودک ایجاد شده، یک دیوار وایت برد برای نقاشی کودک در نظر گرفته شده، پله های تخت به صورت کشو طراحی شده و کمد های زیر تخت با درهای آینه ای طراحی شده تا فضا را بزرگ تر جلوه دهد. در طراحی تمام جزئیات اتاق بالا نیازهای کودک در نظر گرفته شده است.

عکس های بیشتر از ایده های طراحی اتاق کودک . . .

مشاوره دکوراسیون: می توانید سوالات خود را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا اهالی فن و کارشناسان به شما پاسخ گویند.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه