Chidaneh.com placeholder image

6 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند(3)

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: همان طور که بارها گفتیم اینکه خانه ای زیبا داشته باشیم و از فضای آن لذت ببریم می تواند کمک زیادی به آرامش و شادی بیشتر خودمان و اعضای خانواده مان داشته باشد . پس صرفه نظر کردن از خرید امکان پذیر نیست. در این مطلب چیدانه راه حلی برای شما دارد و می خواهیم ۶ شو روم یا فروشگاه  که وسایل خاص و منحصر به فرد که شاید به سختی بتوان نظیرشان را در بازار پیدا کرد را به شما معرفی می کنیم.  شما می توانید این  محصولات را در اینستاگرام آنها ببینید و سپس سری به آنجا بزنید.

این مطلب سری سوم راهنمای خرید در اینستاگرام است می توانید سری های قبلی این مطلب را در زیر ببینید:

چوب و هنر

۷ صفحه اینستاگرام که لوازم هیجان انگیز می فروشند!(1)

۶ صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند!(۲)

1. شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : گالری رواق

گالری رواق بهترین جابرای خانوم های خوش سلیقه ای است که به دنبال وسایل خاص می گردند. این گالری تمامی وسایل دکوراسیون یک خانه کامل مدرن از مبلمان، تخت خواب، وسایل نورپردازی از لوستر و آباژور های خاص، مبلمان فضای بیرونی و محوطه و حتی ظروف پذیرایی بسیار زیبایی نیز می فروشد.

آدرس صفحه اینستاگرام گالری رواق: ravaghhome
 

2. شوروم لوازم دکوراسیون منزل: گالری آسمانه

اگر تازه ازدواج کردید یا خونه کوچیک و نقلی دارید و می خواهید با وسایل جمع و جور اما خاص و با کیفیت اون بچینید پیشنهاد می کنیم حتما سری به گالری آسمانه بزنید. با وسایل این گالری می تونید یک خونه شیک و مدرن داشته باشید و با تلفیق اکسسوری ها و ظروف گالری آسمانه می تونید خونتونو به سبک تلفیقی بچینید.

آدرس صفحه اینستاگرام آسمانه: asemanehgallery
 

3. شوروم لوازم دکوراسیون منزل: نیروانا

 انواع مبلمان راحتی و تخت خواب شو، سرویس خواب، میز پذیرایی، وسایل نورپردازی و تمامی اکسسوری ها و وسایل منزل و همچنین مبلمان اداری از ترکیه، هلند و ایتالیا را می توانید از نیروانا تهیه کنید. نیروانا در سبک ها و رنگ های مختلف انواع وسایل با کیفیت چیدمان منزل را به شما ارائه می دهد.

آدرس صفحه اینستاگرام نیروانا: nirvana.iran
 

4. شوروم لوازم دکوراسیون منزل: بالدن

اگر بالکن یا حیاطی دارید که برای آن دنبال مبلمان مناسب می گردید مبلمان و اکسسوری های زیبایی برای فضای بیرونی خانه تان می توانید در بالدن پیدا کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام بالدن: _balden_
 

5. شوروم لوازم دکوراسیون منزل: home.29

در شوروم home.29 وسایل دکوری منزل مثل چهارپایه های چوبی و کوسن های طرح دار و اکسسوری های زیبای چوبی با طراحی تینا جابری و آوا وتن پور را می توانید پیدا کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام هوم 29: home.29
 

6. شوروم لوازم دکوراسیون منزل: خانه آرمانی

اگر سلیقهتان معمولی نیست و به دنبال وسایلی متفاوت و دکوری غیر معمول و منحصر به فرد هستید می توانید سری به فروشگاه آرمانی بزنید. در آنجا حتما مبلمان هایی برای دکوراسیون منزل و فضاهای بیرونی با طراحی و رنگ هایی پیدا خواهید کرد که در هر جایی نمی بینید.
 

آدرس صفحه اینستاگرام آرمانی: armani.interiors

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

منبع: گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه