Chidaneh.com placeholder image

دنیای لوکس یک هتل در دل طبیعت انگلستان

به قلم: لاله داورپناه

هتل و اقامتگاه: انگلستان کشور تاریخ و فرهنگ است و در هر گوشه و کنارش نشانه‌هایی از فرهنگ تاریخی این کشور دیده می‌شود. توجه به فرهنگ آن‌‌قدر در فرهنگ مردم انگلیس نهادینه شده است که آن‌ها به سختی حاضر به تغییر در نشانه‌های تاریخی خود هستند. دلیل این مدعا خانه‌های قدیمی است که همچنان با قدمتی 100 ساله در همه جا حضور دارند. چیدانه در گذشته دیدنی ترین جاذبه های گردشگری انگلستان به قدمت زندگی بشر را به شما معرفی کرده است. همین جاذبه‌های خاص کشور انگلیس است که این کشور را تبدیل به یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا کرده است. بنابراین وجود مکان‌هایی برای جذب گردشگران و ارائه خدمات ممتاز به آن‌ها خیلی هم دور از ذهن نیست و به همین خاطر است که در هر گوشه و کنار این کشور اروپایی هتل‌هایی زیبا و بی نظیر برای اقامت مسافران طراحی و ساخته شده است.

سرویس خواب بالسا

این هتل‌ها آن‌قدر زیبا و جذاب هستند که هم می توان به آن‌ها همچون بنایی با عناصر معمارانه منحصربه‌فرد نگاه کرد و هم به عنوان یک جاذبه گردشگردی. برای نمونه می توان به هتل هایت در لندن اشاره کرد که نه تنها بنای فوق‌العاده زیبایی دارد، بلکه آن‌قدر قدیمی است که بسیاری از گردشگران هنگام حضور در شهر لندن سری هم به این هتل می زنند. چدانه قبلا به این سوال که چگونه برای مسافرتهای تابستانی یک هتل خوب و مناسب پیدا کنیم؟ به شما پاسخ داده بود و حالا قصد دارد شما را با یک هتل در انگلستان آشنا کند.

البته تعداد این هتل‌ها در کشور انگلستان زیاد است و هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می شود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مطلب نگاهی بیاندازیم به یکی از هتل‌های معروف و زیبای این کشور که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. پس با چیدانه همراه شوید و اگر روزگاری گذرتان به این کشور افتاد حتما به این هتل سری بزنید. شاید شما دوست داشته باشید به گران ترین هتل های دنیا سفر کنید! اما قبل از آن به پیشنهاد ما هم فکر کنید.

از لحظه‌ای که وارد هتل کاتزولد (Cotswold Hotel) می‌شوید، می‌توانید احساس راحتی و فراغ خاطر را در تمامی بدنتان احساس کنید. این منطقه کاملا انگلیسی، غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی است و با حومه‌های محلی، دیوارهایی با مواد و مصالح سنگی و آهکی، باغ‌های زیبا و سرسبز و خانه‌های محلی در بدو ورود شما را به یک استراحت تمام عیار و خالی از هرگونه فکر و خیال دعوت می‌کند. برای تجربه هرچه بی‌نظیرتر زیبایی‌های این منطقه، تجربه ماندن حداقل یک شب، را به هیچ وجه از دست ندهید. اقامت در هتل پارک کوتزولد امکان این تجربه را برایتان فراهم خواهد کرد.

این هتل برای تکمیل محیط با شکوه اطرافش ساخته شده‌ است، بنابرین تمامی آنچه که شما در طول روز برای گذراندن اوقات خود به آن نیاز دارید، از خدمتکار و ماساژورهایی که در طول روز در خدمت شما باشند و یا تنها یک آب میوه خنک و دلچسب، برای شما در منو تعبیه شده ‌است و تنها زحمتی که شما ملزم به انجامش هستید سفارش آن‌هاست؛ تجربه‌ای دلچسب که پایین‌ترین بهای آن هفتاد دلار است.

مطلب پیشنهادی: هتل محل مذاکرات در لوزان و معماری آن

هم‌چنین دو انتخاب غذایی برای شما در این هتل وجود دارد که اولی تجربه لوکس و طعم بی‌نظیر غذا در رستوران هتل کوتزولد است و دیگری تجربه‌ای از طعم زندگی در حومه این منطقه و در رستوران قدیمی بوت‌هوس خواهد بود. انتخاب شما هرکدام که باشد، منظره‌ای بی‌نظیر شما را در بعد از ظهر دل‌انگیزتان همراهی خواهد کرد و تجربه‌ای است که در آینده به دیگران توصیه خواهید کرد.

طراحی رستوران در این منطقه مساوی است با زیبایی و طبیعت و مواد طبیعی که عضوی جدایی‌ناپذیر از دکور این مجموعه است. استفاده وسیع از شیشه و پنجره در طراحی این مجموعه برای شما امکان اشراف داشتن به مناظر طبیعی خارج از هتل را فراهم کرده ‌است و در آن‌جا به هیچ وجه احساس محیط بسته و آزاردهنده را تجربه نخواهید کرد.

مطلب پیشنهادی: ۱۱ بنای شگفت انگیز که پیش از مرگ باید آن ها را ببینید

تمامی غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند با استفاده از مواد طبیعی و محلی این ناحیه تهیه می‌شوند؛ برای مثال، گوشت مورد استفاده در این رستوران توسط جس اسمیت، وارث خانواده قصاب و با تجربه‌ای نزدیک به دو قرن، تامین می‌شود.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ جاذبه گردشگری جهان برای سفر در سال ۲۰۱۵ (۱)
۱۰ جاذبه گردشگری جهان برای سفر در سال ۲۰۱۵ (۲)

در نهایت برای هضم غذا هم که شده باید دسرهای بی‌نظیر رستوران از جمله پودینگ تافی را امتحان کنید و البته در انتها قابل ذکر است که این نزدیکی با طبیعت در تمامی 328 اتاق هتل رعایت شده ‌است و در هرکدام از اتاق‌ها که اقامت داشته باشید، از تمامی زیبایی‌های طبیعی منطقه می‌توانید بهره‌مند شوید.

مطلب پیشنهادی: افراد مشهور و ثروتمند در کدام هتل ها اقامت می کنند؟

هتل‌های سالخورده با دکوراسیون جدید می توانند روزهای خاطره انگیزی را برای شما رقم بزنند. چوب، سنگ و دیگر عناصر طبیعی دیگر در سوئت‌های مجلل و لوکس این هتل استفاده شده ‌است تا شما را هرچه بیشتر به طبیعت نزدیک نماید اما اگر شانس کافی برای دست‌یابی به این اتاق‌ها را نداشته باشید، جای نگرانی وجود ندارد زیرا در نهایت شما در یک مجموعه بی‌نظیری از تجربه‌های لوکس پیچیده می‌شوید.

و اگر قصد سفر های داخلی دارید به پیشنهادات چیدانه نیز توجه کنید:
چند روزی در دل کوه با هتل صخره ای کندوان
یکی از زیباترین و قدیمی ترین هتل های جهان در اصفهان!
گران ترین هتل های ایران
کوه‌های شمشک را در اقامتگاه اسکی بارین در آغوش بگیرید!

به ما بگویید: آیا تا به حال در هتلی اقامت داشته اید که از تجربه آن لذت برده باشید؟! تصاویر و تجربه های خود را از این اقامت با ما و دیگر کاربران در بخش مشاوره دکوراسیون در میان بگذارید. سوالات خود را در مورد دکوراسیون داخلی هتل ها، خانه و محل کارتان در مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان و اهالی فن به شما پاسخ گویند.

اگر مشغول ساخت خانه، طراحی دفتر کار و یا بازسازی و تغییر دکوراسیون آنها هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

منبع: luxuriousmagazine | ترجمه شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه