Chidaneh.com placeholder image

طراحی رستوران آتور در تهران با میز و صندلی های بدون پایه

به قلم: لاله داورپناه

رستوران و کافی شاپ: طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ها علاوه بر اینکه می تواند فضایی جذاب را برای مشتریان ایجاد و آنها را برای مراجعه دوباره تشویق کند، می تواند راه حلی باشد تا روند کار روزانه مالکان نیز ساده تر صورت پذیرد. طراحی داخلی مکان های تجاری تنها برای زیبایی و یا جلب توجه مشتری نیست. یک طراح داخلی هوشمند و حرفه ای می تواند با ایده های خلاقانه در کنار این خصوصیات، با طراحی خود یاری دهنده روند روزانه فعالیت ها در آن فضا باشد. همراه با چیدانه دکوراسیون داخلی رستوران آتور را ببینید. تیم طراحی دفتر معماری اکسپوز توانسته با ایده ای هوشمندانه به یاری کارفرما برود.

سرویس خواب بالسا

اطلاعات عمومی پروژه رستوران آتور

  • نام: رستوران آتور
  • مکان: تهران
  • آرشیتکت: دفتر معماری اکسپوز
  • تاریخ: 1389
  • مساحت: 50 مترمربع
  • نوع ساختمان: رستوران
  • جوایز: طرح شایسته تقدیر در چهارمین دوره مسابقه طراحی داخلی در بخش ساختمان های عمومی مجله معماری و ساختمان

 آتور یک رستوران کوچک 50 مترمربعی است که در سال 1389 در تهران به بهره برداری رسید، از زمان شروع روند طراحی آن، طراحان پروژه با نیاز ها و درخواست های متعدد کارفرمایان مواجه بوده اند. یکی از این درخواست ها، ساده و راحت بودن تمیز کردن زیر میزها بود. بنابراین طراحان تصمیم گرفتند تا صندلی و میزها را طوری طراحی کنند که هیچ پایه ای نداشته باشند و نظافت و تمیزی آنها آسان و سریع صورت پذیرد.

رستوران خاتون، طراحی داخلی زیبا و فست فود با کیفیت، کافه ای خاص در مرکز خرید ولنجک و کافه اسپریس ، طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی از دیگر پروژه های موفق در این حوزه هستند که شما می توانید در آرشیو مطالب چیدانه درباره آنها بیشتر بدانید.

فضای داخلی رستوران آتور در تهران، توسط گروه معماری اکسپوز (Expose) طراحی شده است و در “چهارمین جایزه معماری داخلی ایران" توانسته عنوان برگزیده را در بخش رستوران ها بدست آورد.

چیدانه در گذشته شما را با بهترین رستوران ها در شهرهای مختلف ایران آشنا کرده است.

همان طور که در تصاویر می بینید، چوب عنصر اصلی در طراحی داخلی این فضا بوده که در دیوارها، صندلی ها و جداسازی فضای رستوران به کار رفته است. این ایده حس وحدت و هماهنگی را در فضا تقویت کرده است.

مطلب پیشنهادی: رستوران نمک در شیراز، نگاهی مدرن به غارهای نمکی

مکعب های چوبی مدولار در این رستوران، رنگی روشن دارند که با ترکیب رنگ قرمز میزها جلوه ای زیبا به فضای رستوران داده اند. این مکعب ها با تکیه و اتصال به دیوار مجاور خود دیگر نیازمند پایه هایی برای قرارگیری بر روی زمین نیستند.

نحوه قرار گیری و همنشینی مکعب های چوبی بر روی دیوارها فضاهایی طاقچه مانند را فراهم کرده تا بتوان از آنها برای به نمایش گذاشتن وسایل تزئینی و … استفاده کرد.

اگر به دنبال طراحان متخصص در این حوزه می گردید. می توانید سری بزنید به بخش اهالی فن چیدانه بزنید و در لیست شرکت های معماری داخلی و دکوراسیون به دنبال اطلاعات تماس آنها باشید. اهالی فن چیدانه شما در برای طراحی و اجرای این پروژه همراهی خواهند کرد. 

شما می توانید سوالات خود درباره طراحی فضای داخلی کافی شاپ ها و رستوران ها و دکوراسیون منزل را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

مطالب بیشتر: رستوران و گالری مکعب سفید در تهران
نمایشگاهی از آثار هنری در یک رستوران
طعم خوش قهوه در کافی شاپی با تم کتابخانه!
در لانه زنبور غذا بخورید

نویسنده : لاله داورپناه  | گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
amin mortazavi در تاریخ 11 آذر 1394
بی نهایت ممنون از وبسایت ارزشمندتون در زمینه معماری و معماری داخلی. خدا قووت

ثبت دیدگاه