Chidaneh.com placeholder image

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (3)

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون: تغییر دکوراسیون منزل در کمترین زمان نیازمند این است که شما از قبل چند ایده را کنار گذاشته باشید تا در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید واین دقیقا همان کاری است که صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه برای شما انجام می دهد. همکاران چیدانه در بخش اینستاگرام هر چند وقت یک بار ایده های کوچک و کاربردی برای دکوراسیون داخلی منزل را برای شما به اشتراک می گذارند و امروز چیدانه تصمیم گرفته است تا مجموعه ای از این ترفندها و ایده های جذاب را برای شما گردآوری کند، پس با چیدانه برای دیدن این ایده های زیبا و جذاب همراه باشید.

با سنگ های طبیعی پا دری های زیبا بسازید

تابلو فرش ریحان

یه پادری خلاق با سنگ های لب دریا

از سنگ هایی که توی مسافرت هاتون از جاهای مختلف جمع کردید می تونید برای ساخت یه پادری زیبا و خلاقانه استفاده کنید. برای این کار می تونید از یک سطح اصلی مثل یک تکه موکت که به فرم دلخواهتون برش دادید، استفاده کنید. و با استفاده از یک چسب قوی سنگ ها رو روی اون بچسبونید. این پادری دست ساز می تونه جزو زیبا ترین وسیله های دکوری منزل شما باشه.

مطلب پیشنهادی : چگونه آویز دکوری زیبا بسازیم؟

رنگ، دیوار، دراور زیبا

یه دراور زیبا با یک قوطی رنگ

در خانه های امروزی که فضاهای کوچک دارند نمی شود از وسایل و لوازمی استفاده کرد که حجم زیادی از فضا را اشغال می کنند. اما می شود با انجام یک سری ترفندهای ساده وسایل ساده و کم حجم را زیبا تر جلوه داد. مثلا می توانید فضای زیر شلف هایتان را شبیه یک دراور نقاشی کنید و رنگ بزنید.

مطلب پیشنهادی : ۱۰+۱ شلف خلاقانه

میز نهارخوری را به میز بیلیار تبدیل کنید

میز نهارخوری را به میز بیلیارد تبدیل کنید

به راحتی و با استفاده از یک صفحه متحرک از جنس خود میز و تعبیه آن روی صفحه اصلی میز می توانید میز غذاخوری خود را به میز بیلیارد تبدیل کنید. همه تجهیزات بیلیارد را می توان در زیر این صفحه متحرک جا داد.

مطلب پیشنهادی : توازنی میان زیبایی و کارکرد در طراحی میز

سیم های مزاحم را از دید پنهان کنید

سیم های مزاحم را از دید پنهان کنید

وسایل الکتریکی گرچه زندگی را برای ما راحت تر می کنند اما معضل سیم های مزاحم آن ها همیشه دردسر ساز بوده و باعث می شوند دکوراسیون داخلی منزل شما آشفته و نا مرتب به نظر برسد، ایده ای که در عکس بالا پیشنهاد شده می تواند راه حل مناسبی برای این مشکل باشد.

مطلب پیشنهادی : راه حل های آسان برای ۷ معضل عمومی در دکوراسیون منزل !

لاستیک های فرسوده را نگه دارید

وقتی لاستیک های فرسوده به کمک دکوراسیون منزل می آیند

برای این که کمی اقتصادی تر عمل کرده باشید می توانید از لاستیک های فرسوده ماشین خود برای ساخت میز های جالب و جذاب استفاده کنید. برای این کار فقط به کمی پارچه که متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی خانه شما باشد احتیاج دارید.

مطلب پیشنهادی : ساده و ارزان یک میز پارچه ای زیبا بسازید

بطری های استفاده شده را دور نریزید

بطری ها و لوازم پلاستیکی را دورنریزید

بطری ها و ظروف پلاستیکی جزو آن دسته از موادی هستند که هم بازیافت و هم تجزیه شدن آن ها بسیار طول می کشد پس بهتر است تا آن ها را دور نیاندازید و از آن ها استفاده بهینه کنید و دکوراسیون منزل خود را با استفاده از این وسائل تزئین کنید. مثلا می توانید از آن ها لوسترهای زیبا و رنگارنگ بسازید.

مطلب پیشنهادی : با بطری های دور ریختنی گلدانی زیبا بسازید

طناب های کنفی و فرش های زیبا

فرش های زیبا فقط با چند متر طناب

با طناب های کنفی می توانید دکوراسیون منزل خود را جذابیت ببخشید.با استفاده از این طناب ها و کمی چسب می توانید فرش هایی زیبا و دوست داشتنی درست کنید این فرش های کنفی می توانند حس و حالی صمیمانه را به فضای خانه شما منتقل کنند. 

مطلب پیشنهادی : ساخت زیبا ترین فرش ها مدرن تنهابا کاموا!

جعبه های میوه و میز های جادار

جعبه های میوه، میز های جادار

برای تهیه میزهای خلاقانه حتما احتیاجی نیست که هزینه زیادی بپردازید می توانید با کمی خلاقیت میزهایی مقرون به صرفه داشته باشید. برای این کار از جعبه های چوبی میوه بهره بگیرید. این جعبه های چوبی می توانند حس فضاهای روستیک رو القا کنند و صمیمیت فضا را ارتقا ببخشند.

مطلب پیشنهادی : چگونه با شیشه های دهن گشاد شمعدان روستیک بسازیم؟

بلوک های سیمانی مبلمانی راحت

بلوک های سیمانی، مبلمانی خلاق

این بلوک های سیمانی می توانند به شما کمک کنند تاچهره ای جدید از دکوراسیون منزل تان را به نمایش بگذارید. این بلوک ها را می توانید به عنوان یک کاناپه خلاقانه که روی آن ها را با کوسن های جذاب و رنگارنگ تزئین کرده اید، استفاده کنید. فضاهای خالی بین این بلوک ها هم می تواند به شما در طبقه بندی و نظم دهی کفش های تان کمک کند.

مطلب پیشنهادی : کوسن ، کوچک اما تاثیر گذار در دکوراسیون منزل

گل های خوراکی ، تزئینات زیبا

گل های خوراکی،تزئینات زیبا

تزئینات فقط مربوط به دکوراسیون منزل نمی شود، شما می توانید از تزئینات زیبا در هر جای خانه استفاده کنید. مثلا می توانید از مهمانان بهاری خود با یخ های زیبایی که به وسیله گل ها زیبا تزئین شده اند پذیرایی کنید. این گل ها را در قالب های یخ بریزید و آن را درون فریزر قرار دهید اگر می خواهید یخ هایی شفاف داشته باشید از آب جوشیده شده استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : تزیین لیوان های نوشیدنی با ایده های بهاری

ست کردن پرده، مبلمان و فرش در دکوراسیون منزل

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۱)

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۲)

اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون خانه خود دارید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

منبع : عکس : صفحه اینستاگرام چیدانه | نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه