Chidaneh.com placeholder image

مبلمان رنگی، خانه ای با طعم آبنبات بچینید!

به قلم: کیمیا مرادی

هیچ نشیمنی را نمی شناسم که با اضافه کردن یک ست میز عسلی زرد فریاد شادی سر ندهد! خانه شما به هر سبکی که باشد ، سنتی ،مدرن، تلفیقی یا هر اسمی که بر روی سبک چیدمانتان می گذارید ، فرقی ندارد باید کمی رنگ شاد به آن اضافه کنید. در این مطلب می خواهیم وسایل رنگی در چیدانه به شما معرفی کنیم که باعث شادی فضاهای داخلی خانه دلبندتان می شود. با آبنبات چوبی های چیدانه آشنا شوید!

مبلمان و وسایل جانبی رنگی

نقش مبلمان رنگی در خانه چیست؟

افراد بسیاری هستند که علاقه ای به استفاده از حجم زیاد رنگ در خانه ندارند این وسایل و مبلمان کوچک به شما اجازه می دهد تا با پرداخت هزینه ای کم رنگ را وارد منزلتون کنید . نقش مهم آن ها در خانه تعادل بخشیدن به میزان رنگ های ترکیبی در خانه است همان طور که شما همراهان همیشگی ما هم میدانید یک ترکیب رنگی ناقص برای خانه اصلا خوب نیست! اگر شما هم از این مشکل در خانه رنج می برید بهتر است تا انتها این مطلب را بخوانید.

سرویس خواب بالسا

مبلمان و وسایل جانبی رنگی

دکوراسیون سیاه و سفید، کمی کنتراست اضافه کنید!

سفید و سیاه ! عجب ترکیب رنگ جسورانه ای است. اگر از این ترکیب رنگ برای منزلتان استفاده کرده اید می توانم حدس بزنم که شما بسیار شیک پسند هستید. گاهی رنگ ها هرچند هم با یکدیگر متضاد باشند از نظر بصری نرم و یکنواخت می شوند پس اضافه کردن کمی کنتراست بیش تر برای شما ضروری است. اگر دکوراسیون شما سنتی است به شما اضافه کردن کمی رنگ، قرمز و اگر مدرن دوست دارید کمی زرد یا سبز و در نهایت اگر دوست دارید منزلتان کمی شیرین تر به نظر بیاید بهتر است کمی صورتی به آن اضافه کنید. با اضافه کردن یک رنگ متضاد به دکوراسیون سیاه و سفیدتان از طریق مبلمان و لوازم جانبی دیگر، شما می توانید احساس آن فضا را به طور کامل تغییر دهید.

مبلمان و اکسسوری جاکوب
میز عسلی جاکوب
مبلمان و اکسسوری جاکوب
مبلمان دوناریه
میز عسلی مدرن دوناریه
مبلمان دوناریه
آرپ دیزاین
میز روندا RNBS آرپ دیزاین
آرپ دیزاین

مبلمان و وسایل جانبی رنگی

دکوراسیون فیروزه ای، فقط کمی شادی نیاز دارید!

ترکیب فیروزه ای با طلایی یک ترکیب درباری است که شیفتگان بسیاری دارد. دکوراسیون شما در حال حاضر خوب است اما مسئله عالی بودن است نه خوب بودن! قطعا نمی خواهید کل روز را با لباس رسمی در منزل سپری کنید پس از شما خواهش می کنم کمی رنگ نارنجی اضافه کنید با این رنگ زندگیتان شاد تر می شود. کوسن های نارنجی باعث می شوند بتوانید روی مبلمانتان کمی لم بدهید و یک قالیچه نارنجی زیر پاهایتان شما را پا برهنه راه رفتن در منزلتان دعوت می کند. این کارهای کوچک یعنی کمی خوش گذرانی!

دکوراسیون یاشیل
کوسن
دکوراسیون یاشیل
گالری ه
کوسن گالری ه
گالری ه
لوازم دکوراتیو هما
ست کوسن مبل
لوازم دکوراتیو هما

مبلمان و وسایل جانبی رنگی

دکوراسیون سفید و خاکستری، چشم هایتان را به اطراف حرکت دهید!

عدم تعادل رنگ ها معمولا در خانه هایی با دکوراسیون سفید و خاکستری اتفاق می افتد. صاحبان خانه های سفید و خاکستری برای اینکه رنگ را وارد منزلشان کنند یک تابلو هنری با رنگ های شاد به دیوار نشیمنشان نصب می کنند و کارشان تمام می شود، تمام! بهتر است بدانید برای اینکه به دکوراسیون خنثی خود جان ببخشید آویزان کردن یک تابلو نقاشی کافی نیست و باید وسایل جانبی به یکی از رنگ های تابلو هنری تهیه کنید. در این صورت چشمتان وقتی به تابلو نقاشی می رسد متوقف نمی شود و به دنبال این رنگ می رود و تمام منزل شما دیده می شود. به تصویر بالا نگاه کنید، رنگ نارنجی درون تابلو هنری را انتخاب کرده و ظرف میوه و میزقهوه خوری را تهیه کرده است. در این تصویر تمام رنگ ها سر جای خودشان قرار دارند و در کنار هم زیبایی را به نمایش گذاشته اند مانند همان تابلو هنری روی دیوار!

شهروز هاشمی
تابلو فانتزی
شهروز هاشمی
[[nid:110956]][[nid:110929]]

مبلمان و وسایل جانبی رنگی

آشپزخانه سفید، این صندلی های رنگی شگفت انگیز هستند!

اکثر آشپزخانه ها این روزها با کابینت های سفید دکور می شوند. فارغ از سبک کابینت ها سفید یک دست روح را از فضا می گیرد. بله می دانم که شما برای خارج شدن از یکنواختی از کمی رنگ استفاده کرده اید مثلا ممکن است دسته های کابینت هایتان را مشکی انتخاب کرده باشید یا از چوب طبیعی برای روی کابینت هایتان استفاده کرده اید، اما باز هم کافی نیست! برای ایجاد صمیمیت بیش تر در فضای آشپزخانه چرا از صندلی های بار رنگی استفاده نمی کنید؟ این صندلی ها به تنهایی به فضای شما قدرت می بخشند تا اعضای خانواده تان را بیش تر دور هم جمع کنند.

گروه تولیدی عاج
صندلی اپن آشپزخانه
گروه تولیدی عاج
مبلمان جهانتاب
صندلی اپن و بار برلیان جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب
فروشگاه اینترنتی کالکشن
صندلی بار اسکای
فروشگاه اینترنتی کالکشن

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه