Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون حمام و دستشویی، حوله‌هات رو اینطوری بچین!

به قلم: کیمیا مرادی

من عاشق حوله ها هستم! با اینکه در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنم اما همیشه حوله های جدیدی می خرم. از نظر من حوله ها و نحوه چیدمانشان، به سرویس های بهداشتی شخصیت می بخشد. اگر شما هم مانند من عاشق حوله ها هستید، این مطلب را از دست ندهید. چیدانه مثل همیشه شما را شگفت زده خواهد کرد!

چوب و هنر

حمام و دستشویی نیازمند ساماندهی هستند!

صرف نظر از اندازه و طراحی داخلی سرویس بهداشتی، ساماندهی این فضا ها بسیار مهم است. شیوه ای که برای نظم دادن به وسایل حمام و دسشویی خود استفاده می کنید باید کاملا عملکردی باشد و تمام لوازم بهداشتی باید به راحتی در دسترس اعضای خانواده مخصوصا کودکان قرار بگیرد. حوله ها معمولا یکی از لوازم دست و پا گیر در این فضاها هستند که نظم بخشیدن به آن ها کاری پیچیده محسوب می شود. برای خلاص شدن از بی نظمی ها بهتر است یکی از شیوه های زیر را انتخاب کنید:

حوله در دکوراسیون حمام و دستشویی

حوله ها را در جعبه بچینید!                                     

چیدمان حوله ها در جعبه ها یا سبد ها یک ایده بسیار عملکردی است. این جعبه ها در همه جا به راحتی پیدا می شوند و رنگ ها و مدل ها مختلفی دارند. شما می توانید حوله ها را یکی یکی رول کنید و درون جعبه یا سبد مورد علاقه خود بگذارید. آن را روی طبقه روشویی بگذارید و یا به دیوار آویزان کنید تا فضای دستشویی یا حمامتان انعطاف پذیر تر شود. خیلی از ما در خانه هایمان جعبه های چوبی بلا استفاده ای داریم. می توانید آن ها را از انباری درآورده، تمیز کنید، رنگ کنید و سپس به عنوان یک نظم دهنده برای حوله هایتان استفاده کنید.

مهرنا
باکس_درباکس
مهرنا
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
باکس چند منظوره فیکا
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
دوگر
آویز حوله و دستمال دوگر
دوگر

حوله ها را زیر سینک بچینید!

فضای زیر سینک معمولا یک فضای مرده است. اما شما می توانید آن را به یک فضای ذخیره سازی عالی برای حوله تبدیل کنید. حوله هایتان را با سلیقه تا کنید و در طبقات زیر سینکتان بچینید یا سبدها و جعبه های حوله  را زیر این قسمت قرار دهید. این شیوه برای سرویس های بهداشتی کوچک کاملا مناسب است.

قفسه نگهدارنده حوله تهیه کنید!

قفسه های مختلفی هستند که می توانید مطابق با فضای سرویس بهداشتیتان تهیه کنید و آن را کنار سینک بگذارید. این قفسه ها به شما اجازه داشتن حوله های ابریشمی بیش تری را می دهد. اگر یکی از عاشقان حوله ها هستید، حتما یک قفسه خریداری کنید! حوله هایتان را مطابق با کاربردشان ساماندهی کنید. قفسه اول را به حوله هایی که بیش تر استفاده می شوند اختصاص دهید و در قفسه های دیگر را حوله های تزیینی را قرار دهید؛ حتی می توانید حوله هایتان را بر اساس رنگ در طبقات قفسه سامان دهی کنید.

استفاده از فضای پرت حمام برای حوله ها

فضاهای پرت سرویس بهداشتی را فراموش نکنید!

تعداد سرویس بهداشتی هایی که فضای پرت دارد کم نیست. اگر شما هم یک فضای پرت در حمام یا دستشویی دارید، بهتر است از یک ام دی اف کار بخواهید تا برایتان چند قفسه به ابعاد و اندازه این قسمت بسازد. درواقع منظورم، تبدیل این فضای پرت به طاقچه یا یک کمد برای نگهداری حوله های شماست یا از یک شیشه بر بخواهید چند شیشه نسبتا ضخیم برایتان ببرد. چند نگهدارنده شیشه به دیوار نصب کنید و این شیشه ها را رویش بگذارید. حالا هر طوری که دلتان می خواهد حوله هایتان را تا کنید و بچینید. همیشه نیمه پر لیوان را نگاه کنید!

دیوارکوب حمام برای حوله

از یک دیوار کوب برای حوله هایتان استفاده کنید!

دیوار کوب های متفاوتی به منظور استفاده در حمام و دستشویی وجود دارند. من هیچ وقت با آویزان کردن حوله ها موافق نبودم. قبول کنید حوله های تا شده، چهره فضا را لوکس تر می کنند. از دیوار کوب هایی استفاده کنید که حوله های تا شده به راحتی روی آن ها قرار می گیرند و نمی افتند. جنس این دیوار کوب ها متفاوت است اگر یک حمام مدرن دارید استیل تهیه کنید یا اگر به طبیعت علاقه دارید از مدل های چوبی اش استفاده کنید.

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
شلف سامورایی
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
جا حوله ای دولوکس فیکا
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
رادیاتور قرنیزی ، شیشه ای ، دکوراتیو آترین
رادیاتور دکوراتیو مدل Diana
رادیاتور قرنیزی ، شیشه ای ، دکوراتیو آترین

قصر نور
آویز حوله
قصر نور
قصر نور
آویز حوله 2 تایی با سنگ
قصر نور
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
آویز حوله 20کیلویی هرکول فیکا
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا

کمد سرویس بهداشتی برای ساماندهی حوله ها

حوله ها را دوست ندارم! پس من چی؟!

اگر از حوله ها خوشتان نمی آید یا دوست دارید آن ها را از چشم ها پنهان کنید بهتر است از کشو ها و کمدهای داخل حمام استفاده کنید. استفاده از این روش مستلزم داشتن یک سرویس بهداشتی بزرگ است. کمد هایی را پشت سینک تعبیه کنید تا حوله ها در دسترستان باشند و صاحب یک چیدمان عملکردی باشید. برای این کار از اهالی فن ما در چیدانه کمک بخواهید.

اگر به دنبال حوله های جدید متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتیتان هستید، حتما از حوله های چیدانه دیدن کنید:

تشک وگال
حوله کاراجاهوم تشک وگال
تشک وگال
زیپ هوم
حوله حمام زیپ هوم
زیپ هوم
کالای خواب تاچ
سرویس حوله عروس تاچ
کالای خواب تاچ

[[nid:96745]]

ماندوی
حوله SK 45 ماندوی
ماندوی
گلریس
حوله کد 20-265 گلریس
گلریس

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه