Chidaneh.com placeholder image

طراحی داخلی آپارتمان مدرن، با چه ترکیب رنگی + ویدیو

به قلم: گلنار

در این قسمت از پروژه گردی های چیدانه با انسیه همراه شده ایم تا طراحی داخلی آپارتمان مدرن را در یکی از محله های تهران با هم ببینیم. درواقع می خواهیم بدون درنظر گرفتن سلیقه شخصی، اصول طراحی در این آپارتمان از جمله رنگ ها، فرم ها و هرآن چیزی که به کار رفته را بررسی کنیم. با ما همراه شوید تا به کمک گروه پادشیدهوپاد نکات بیش تری بیاموزیم.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن

خیلی از ما زمانی که اسم آپارتمان مدرن به گوشمان می خورد، به یاد رنگ های سرد و یک فضای بی روح می افتیم. به همین دلیل با این که ممکن است خیلی از ویژگی های این سبک طراحی داخلی با سلیقه و منزلمان هماهنگ باشد، اما باز هم به سمتش نمی رویم و از به کار بردن آن اجنتاب می کنیم. اما با رعایت اصول و ترفندهایی کاملا خلاف این موضوع ثابت شده است. این اصول مهم را می توان در چند مورد خلاصه کرد:

چوب و هنر
  • ترکیب رنگی آپارتمان مدرن
  • طراحی به سبک آپارتمان مدرن

آپارتمان مدرن

ترکیب رنگی آپارتمان مدرن

در طراحی داخلی آپارتمان مدرن، دست طراح و دکوراتور برای رنگ ها و ترکیب‌شان با یکدیگر باز است. درواقع ابتدا می توان یک پالت رنگی خنثی مانند طوسی و سفید را در نظر گرفته و سپس برای جان بخشیدن به فضا، یک رنگ شارپ را به عنوان تکمیل کننده کار اصافه کرد. همان طور که در این پروژه هم می بینیم، رنگ های طوسی و سفید در کنار آبی روشن و لیمویی قرار گرفته اند.

آپارتمان مدرن

طراحی به سبک آپارتمان مدرن

در این سبک برای طراحی داخلی آپارتمان احجام و فرم ها به صورت کاملا ساده و مینیمال طراحی می شوند و در واقع ما یکپارچگی و هارمونی را به خوبی در فضا احساس می کنیم. این احجام و فرم ها می توانند در قسمت های مختلف از مدل سقف کاذب گرفته تا مدل مبلمان و اکسسوری ها را نیز شامل شوند. 

“برای مشاهده پروژه های بیش تر به پروفایل پادشیدهوپاد در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
نوین در تاریخ 22 اسفند 1396
چقققققدر شیک . زیبایی فوقالعاده ای داره این طرح ها .لذت بخش هست زندگی کردن در این فضا www.118file.com

ثبت دیدگاه