Chidaneh.com placeholder image

چمن کاری در حیاط و محوطه، از کاشت تا آبیاری رو دست کی بسپارم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

چمن‌ها دارای انواع متنوعی هستند. چمن‌هایی سرزنده و سبز که از آنها به‌خوبی مراقبت شده است می‌توانند به‌اندازه دیگر عناصر معماری در زیبایی ویلای شما مؤثر باشند، اما اطمینان حاصل کردن از اینکه آیا چمن‌های شما به‌اندازه کافی آب دریافت می‌کنند و مرتباً کوتاه می‌شوند یا نه، کار آسانی نیست. دقیقاً به همین علت است که کارفرمایان در این زمینه از افراد حرفه‌ای کمک می‌گیرند. یک فرد باتجربه می‌تواند تمامی بخش‌های کار از کاشت بذر چمن و مراقبت گرفته تا تنظیم دقیق میزان آب‌رسانی به بهترین نحو ممکن انجام دهد تا درنهایت منظره‌ای بی‌نظیر و چمنی سرزنده داشته باشید.

[[nid:106787]]

سرویس خواب بالسا

متخصصین کاشت چمن و آبیاری

متخصصین در این حوزه می‌توانند به شما کمک کنند که بهترین نوع چمن متناسب با فعالیت‌های روزانه، سلیقه، نوع خاک و آب‌وهوایتان را انتخاب کنید. آنها می‌توانند چمن‌های قطعه‌ای و یا بذر چمن را در زمین شما بکارند و هم‌چنین به شما آموزش دهند که چطور از چمن‌ها محافظت کنید. خلاصه آنکه از سلامت و خوب کاشته شدن چمن خانه شما مطمئن می‌شوند. آنها همانند متخصصین فضای سبز آموزش‌دیده‌اند که چه نوع چمنی برای چه آب‌و‌هوایی مناسب است.

گرند گل
محوطه سبز خانگی
گرند گل

اگر شما هم وقت کافی برای رسیدگی به چمن‌های خانه را ندارید بسیاری از افراد حرفه‌ای در این زمینه در تولید و نصب چمن‌های مصنوعی برای فضاهای بزرگ و کوچک ماهر هستند و یا اگر شما چمن‌های طبیعی را ترجیح می‌دهید آنها می‌توانند خدماتی مانند چیدن، آبیاری و… را به شما ارائه دهند. برای اطمینان از اینکه چمن‌ها به‌اندازه کافی آبیاری می‌شوند، آنها دستگاه‌های آبیاری مختلفی مانند آبیاری بارانی را برای شما نصب و راه‌اندازی می‌کنند.

شرکت گلاله سبز
نگهداری فضای سبز بانک مرکزی
شرکت گلاله سبز

ممکن است تولیدکنندگان چمن و کارشناسان انواع تجهیزات آبیاری برای اطمینان از نتیجه کار، به‌طور مستقیم با افراد متخصص در زمینه‌هایی دیگر مانند معماران و طراحان فضای سبز و منظره، سازندگان فضای سبز و باغبانان و تولیدکنندگان تجهیزات فضای خارجی در ارتباط باشند.

باغ گل فدک
طراحی فضای سبز باغ گل فدک
باغ گل فدک

سؤالات ضروری که بهتر است از یک فرد کارکشته در این فن بپرسید، فراموشتان نشود!

  • چه تعداد پروژه شبیه به پروژه من انجام داده‌اید؟
  • هزینه را چطور محاسبه می‌کنید و چه چیزهایی را در نظر می‌گیرید؟
  • می‌توانید به من یک پیش‌فاکتور دقیق از هزینه‌ها بدهید؟
  • من چطور باید هزینه‌های قسمت‌های مختلف کار را پرداخت کنم؟
  • چه زمانی کار شما به پایان می‌رسد؟
  • چه اتفاقی ممکن است باعث شود که میزان هزینه‌ها از میزان بودجه برآورد شده اولیه بیشتر شود؟
  • ما چه چیزهایی را باید قبل از شروع کار فراهم کنیم؟
  • هیچ نکته نگران‌کننده‌ای در مورد این پروژه وجود دارد که باید از قبل پیش‌بینی کرده باشیم؟

طراحی فضای سبز و روف گاردن رستاک
محوطه سازی با پرگولا
diamondطراحی فضای سبز و روف گاردن رستاک

کارشناسان بنام در کاشت چمن و سیستم‌های آبیاری را در چیدانه بیابید.

برای یافتن افراد حرفه‌ای که در انواع خدمات نصب و تولید انواع چمن و دستگاه‌های آبیاری متخصص هستند نگاهی به پروفایل آنها در بخش «گیاهان خانگی، گلخانه و باغبانی» اهالی فن بیندازید.

***مژده مژده***

چیدانه آماده ارائه خدمات گوناگون ساختمانی، بازسازی، نوسازی – دکوراسیون داخلی – طراحی محوطه و فضای سبز – خدمات تاسیساتی و نظافتی و کلیه زیرمجموعه های این گروه ها می باشد. اگر سوالی داشته و یا نیاز به ارائه خدماتی خاص دازید می توانید در قسمت  ثبت درخواست کالا و خدمات درخواست خود را ثبت نموده و از بین ۲ تا ۵ گزینه پیشنهادی ما، بنا به نوع نیاز خود، مقایسه کرده و بهترین گزینه را برگزینید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه