Chidaneh.com placeholder image

انواع درب در خانه، توصیه هایی برای نونوار کردن!

به قلم: گلنار

درب ورودی خانه، ورودی اتاق‌ ها و سرویس‌ های بهداشتی تا همین چند سال پیش تنوع چندانی نداشت. با یک درب آلومینیومی و شیشه‌ ای‌ ناقابل سر و ته ماجرا را هم می‌ آوردند و چند لنگه درب را کنار هم چیدمان کرده و از آن لذت می‌ بردند، اما این‌ روزها خرید درب‌ های به کار رفته در خانه چه در کمد باشد و چه در ورودی خانه یا حتی کابینت برای خودش فوت و فن‌ هایی دارد. اگر به دنبال خرید چنین اقلامی هستید،‌ این توصیه‌ خرید را از دیاکو دیزاین از دست ندهید.

دیاکو دیزاین
کابینت کلاسیک
دیاکو دیزاین

سرویس خواب بالسا

برای خرید درب کجا برویم؟

اگر خانه نوسازی دارید و می‌ خواهید همه‌ چیز را از اول خریداری کنید یا حتی اگر قرار است بخش‌ های زیادی از خانه را تغییر بدهید، سراغ فروشگاه‌ هایی بروید که همه‌ چیز را به صورت یک‌ جا در اختیارتان قرار می‌ دهند. پیدا کردن شرکت‌ هایی که بتوانند همزمان «درب ورودی»، «درب داخلی خانه»، «کابینت» و «کمد» در اختیارتان بگذارند، کم هستند، اما اگر پیدایشان کردید، آنها را از دست ندهید، چرا که تمامی وسایل را به صورت یک‌ جا و به همراه تخفیف خوبی ارائه داده و دردسرهایتان برای خرید و جور کردن وسایل خانه را کم تر می‌ کنند. چنین شرکت‌ هایی قیمت و سرعت بهتری نیز دارند تا بتوانند نظر مشتری را جلب کرده و در کارشان موفق باشند.

دیاکو دیزاین
کمد دیواری چوبی
دیاکو دیزاین

درب را چه جنسی بخریم؟

دیاکو دیزاین به این نکته اشاره می کند که درب‌ های ورودی، کابینت‌ و لابی‌ شامل مدل‌های بسیار متنوعی هستند. انتخاب جنس و مدل خوب هم زمانی معنا پیدا خواهد کرد که شما نیاز و بودجه ‌خود را سنجیده باشید. اگر در زمینه‌ انتخاب جنس تبحر زیادی ندارید، سراغ افراد مطمئن بروید. برای شناسایی تولیدکننده‌های مطمئنی که کیفیت کاری خوب و قیمت مناسبی دارند، بهتر است جنس خود را به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید، چراکه فروشنده، تابع‌ تولیدکننده بوده و اگر جنسی باب میل مشتری نباشد، محصول تازه‌ای را به بازار خود خواهد آورد، ولی تولید کننده‌ای که خودش کار فروشندگی را هم انجام بدهد روی کیفیت کار و قیمت رقابتی‌ اش تاکید داشته و تلاش می‌ کند به هر ترتیبی که شده، مشتری خود را راضی نگه دارد.

درب کمد

فروشنده باید چه خدماتی ارائه کند؟

به گفته مشاوران دیاکو دیزاین دنبال فروشنده‌ ای باشید که زمانی که «نقشه‌ خانه‌ جدید» را برایتان روی هوا می‌ کشد، بتوانید حرف‌ هایش را واقعا تجسم کنید. فروشنده‌ های زیادی هستند که ممکن است تصورات ذهنی جالبی درباره‌ دکوراسیون خانه‌ شما داشته باشند. ممکن است سلیقه بسیار خوبی هم داشته باشند، ولی حتی الامکان سراغشان نروید، چراکه ممکن است سلیقه‌ آن ها با نگاه شما هماهنگ نباشد. شما هم در نهایت جنسی اشتباهی تحویل گرفته و یک عمر از آن لذتی نخواهید برد. بعضی از فروشنده‌ های دنیای دکوراسیون که کارشان را خوب بلد هستند،‌ پیش از شروع هر کاری برای مشتری‌ هایشان یک کارشناس ویژه می‌ فرستند. کارشناس باید فضا را از نظر متراژ و شرایط بررسی کرده و نقشه‌ سه بعدی آن جا را طراحی کند. هر تغییری که قرار است در فضا ایجاد شود روی همان نقشه‌ سه‌ بعدی اعمال خواهد شد؛ در نتیجه شما هم قبل از شروع کار، پایان پروژه را می‌ بینید و تصمیم‌ گیری ساده‌ تری نیز خواهید داشت. سبک‌ های دکوراسیون بسیار متنوع هستند. از مدرن و پست‌ مدرن گرفته تا کلاسیک و مینیمال. هرکدام از این ها یک سبک خاص هستند، ولی تولیدکننده‌ ای به درستی عمل می‌ کند که کارشناسان او در نهایت بتوانند محصولی را فراهم کنند که باب میل شماست، حتی اگر این جنس به طور پیش‌ فرض در بازار وجود نداشته باشد. ناگفته پیداست که گارانتی و ضمانت کالا را باید جدی بگیرید. خریدن محصول بدون گارانتی‌ ریسک بزرگی است که هیچ خریداری نباید مرتکب آن شود.

درب خانه

دیاکو دیزاین" شرکتی است که تحت مدیریت آقای محمدعلی اشراقی اداره می‌ شود و تمام ویژگی‌ هایی که از یک فروشنده‌ خوب در ورودی، کمد و کابینت سراغ دارید را رعایت می‌ کند. او دوازده سال این مجموعه را اداره و پیش از آن هم در همین زمینه‌ کاری فعالیت کرده است، پس می‌ توانید مطمئن باشید که این شرکت کارش را اصولی و درست انجام می‌ دهد.

منبع : مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه