ویدئوی جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری اکستریم والز را ببینید

ویدئوی جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری اکستریم والز را ببینید

به قلم: فهیمه مصدرالامور

جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری اکستریم والز

به نظر شما یک کاغذدیواری خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در این شوروم از چیدانه همراه ما باشید تا جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری مدرن کاغذ دیواری اکستریم والز را که به تازگی وارد بازار شده، با هم ببینیم.

سرویس خواب بالسا

جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری اکستریم والز

در این آلبوم، 155 کد با طراحی سبک مدرن، محصولی را به ارمغان می‌آورد که حتی تماشای آن حس بازدید از یک گالری هنری را به شما می‌دهد. این برند برای هر سلیقه و هر نوع دکوراسیونی، طراحی منحصربه‌فردی انجام می‌دهد. از طرح‌های شاخه و برگ و پوست گرفته تا طرح‌های پتینه و بافت‌های ساده که جذاب‌ترین طرح‌ها در جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری اکستریم والز وجود دارد. پیشنهاد ما این است که از تماشای این طرح‌ها، به آسانی عبور نکنید.

برند اکستریم والز در سال 1401، سه آلبوم ارائه داده است. دو آلبوم با سبک مدرن، اتم و راکتور و یک آلبوم هم با سبک کلاسیک. هرکدام از این آلبوم‌ها، دارای پالت رنگی اختصاصی هستند. آلبوم راکتور، هشتمین آلبوم این مجموعه است که وارد بازار می‌شود. همه طرح‌های مجموعه اکستریم والز، انحصاری هستند و سیلندرسازی هم به صورت دستی است. همانطور که در ویدئو مشاهده می‎‌کنید، حتی لایه‌های اکلیلی هم به صورت هدفمند اجرا می‌شوند.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

برند اکستریم والز

کمپانی اکستریم والز با سابقه پنج ساله، پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع کاغذ دیواری‌های pvc و وینیل است. تمامی محصولات این مجموعه توسط طراحان برتر جهانی، طراحی و اجرا می‌شوند. شما هم می‌توانید در سایت اکستریم والز نمونه‌های کارشده تمامی کدهای این آلبوم را مشاهده کنید.

جمع‌بندی

در این شوروم‌گردی از چیدانه، با کمپانی اکستریم والز و جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری این برند، آشنا شدید. شما می‌توانید برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب دکوراسیون داخلی خود و خرید، به سایت این مجموعه و برای دیدن آلبومهای بیشتر به آلبوم کربن و آلبوم هاش دو او مراجعه نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه