Chidaneh.com placeholder image

پارتیشن پلکسی گلاس، این دیوارهای دکوراتیو نیاز به تزیین ندارند!

به قلم: سمیه منوچهری

برای جداسازی فضاهای داخلی از یکدیگر، عناصر متفاوتی وجود دارد. یکی از عناصری که امروزه کاربرد نسبتا زیادی در این زمینه دارد، تایل‌های پلکسی گلاس است. برتری این صفحات نسبت به دیگر پارتیشن‌های جدا کننده در محیط، میزان بالای عبور نور به دلیل شفافیت آن است. ناگفته نماند در انواع مات آن نیز امکان عبور نور وجود دارد اما قطعا شدت آن کمتر از انواع شفاف است. 

پنل پلکسی

چوب و هنر

مطالب مرتبط:

پلکسی گلاس از خانواده پلاستیک‌ها!

پنل پلکسی

در عصر حاضر محصولات متفاوتی از خانواده پلاستیک‌ها تولید می‌شوند که در طراحی داخلی کاربرد بالایی دارند. پلکسی گلاس را میتوان نوعی پلاستیک شفاف از جنس پلی‌کربنات معرفی کرد. این عنصر به صورت چشمگیری برای دکوراسیون فضاهای مسکونی و تجاری استفاده می‌شود.

پنل پلکسی

یکی از مزیت‌های صفحات پلکسی به کار بردن آن به صورت انحنا و قوس‌دار است. شما میتوانید مناسب با نیازتان از انواع صفحات تخت و یا منحنی این محصول زیبا استفاده کنید. از دیگر خصوصیات پلکسی گلاس رطوبت ناپذیر بودن آن است. همین ویژگی سبب شده است که از این محصول بتوان در فضاهای متفاوت با شرایط آب وهوایی مختلف استفاده کرد.

دیوارهای دکوراتیو با طرح و نقشی خیال‌انگیز

پنل پلکسی

شاید در نگاه اول، زمانی که با صفحات پلکسی روبه‌رو می‌شوید، فکر کنید با عنصری از جنس شیشه مواجه شده‌اید و به این فکر کنید که احتمال شکستن آن بالاست. در پاسخ باید گفت این محصول نشکن است و به همین دلیل شما میتوانید طرح و نقوش دلخواه‌تان را بر روی آن حکاکی کنید. البته نمونه‌های حاضر با تنوع بالا در طرح و رنگ، در بازار وجود دارند ولی اگر به دنبال طرحی متفاوت هستید، میتوانید طرح دلخواه‌تان را سفارش دهید. 

پنل پلکسی

نکته مهم دیگر امکان چاپ تصویر دلخواه بر روی پلکسی هست که برای اینکار باید به دنبال فتو پلکسی پنل کار حرفه‌ای بروید تا تصویر شما با ظرافت و کیفیت بر روی تایل ها چاپ شود. 

نحوه اتصال صفحات پلکسی در کنار یکدیگر

پنل پلکسی

خوشبختانه شما امکان این را دارید که تایل‌های پلکسی را در مدل‌های متفاوت، در کنار یکدیگر قراردهید. این صفحات میتوانند در دل یک قاب و یا چهارچوب قرار بگیرند و فضای زندگی‌تان را متحول کنند. همچنین شما میتوانید تایل‌ها را توسط قلاب و زنجیر به یکدیگر متصل و از سقف آویزان کنید. 

پنل پلکسی

اگر قصد دارید فضایی متفاوت خلق کنید حتما از ترکیب صفحات پلکسی با دیگر عناصر مانند بلوک شیشه‌ای، استفاده کنید. ابعاد معمول برای هر یک از صفحات پلگسی 30 در 30 سانتیمتر است. بهتر است در چیدمان این صفحات از ترکیب رنگی چند رنگ متفاوت استفاده کنید تا نتیجه بهتر بگیرید. هزینه تقریبی هر عدد تایل پلکسی 30 در 30 سانتیمتر در حدود 5 هزار تومان است. 

ادوا گالری
صندلی آلکمیا ادوا گالری
ادوا گالری
فروشگاه اینترنتی دکووال  decowall
آینه پلکسی کد a2 دکووال
فروشگاه اینترنتی دکووال decowall
دکوراسیون یاشیل
استیکر آینه طرح گل
دکوراسیون یاشیل

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید دیگر محصولات از جنس پلکسی، به بخش کالاها در سایت چیدانه سری بزنید.

نویسنده: سمیه منوچهری | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه