Chidaneh.com placeholder image

لامپ ادیسونی؛ دکوراسیون مدرن‌تان این لامپ دکوراتیو را کم دارد!

به قلم: سمیه منوچهری

از زمان اختراع لامپ رشته‌ای به دست ادیسون تا کنون، منبع تامین نور در خانه‌ها همین عنصر دوست ‌داشتنی بوده است. البته چند سالیست که حضور لامپ رشته‌ای در خانه‌ها کم رنگ شده است. متهم کردن لامپ رشته‌ای به مصرف بالای برق، یکی از دلایل مهم برای استفاده نکردن از این لامپ است. 

هوم دکور
لوستر
هوم دکور
هوم دکور
لوستر مشکی
هوم دکور
هوم دکور
لامپ حباب دار
هوم دکور

چوب و هنر

برج نماى اسپادانا (شیراز بالب)
انواع لامپ دکوری
برج نماى اسپادانا (شیراز بالب)

در حال حاضر لامپ‌های کم مصرف، جایگزین مناسبی برای این موضوع شده‌اند. از حق نگذریم، با اینکه شرکت‌های تولید کننده‌ی لامپ کم مصرف، محصولاتی با نور زرد یا همان نور آفتابی را تولید کرده‌اند، هنوز موفق به تولید یک جایگزین مناسب که بتواند گرما و انرژی لامپ رشته ای را داشته باشد نشده‌اند. شاید همین امر سبب شده است که لامپ رشته‌ای، با آن حباب زیبا و جذاب، جایگاهی دوباره در بین مردم پیدا کند. 

ایران کلاک
لوستر چوبی اورانوس 2 ایران کلاک
ایران کلاک
افرانوس
روشنایی رومیزی ادمک آهنی ایستاده
افرانوس
انسو استودیو
آباژور بتنی lamp02
انسو استودیو

صنایع روشنایی بنیادی
انواع لامپ
صنایع روشنایی بنیادی

امروزه که همه چیز در خانه علاوه بر کارایی، نقش دکوراتیوی پیدا کرده است، این لامپ با ظاهری متفاوت و مناسب، برای دکوراسیونی خاص، در جامعه حضور پیدا کرده است. لامپ‌هایی با حباب بزرگ‌تر و متفاوت‌تر، از نوع قدیمی خود و رشته‌هایی با طراحی خاص، قطعا حال و هوای متفاوتی را در فضا بوجود می‌آورند. 

لامپ ادیسونی برای یک نورپردازی خاص!

سهراب رفعت
نورپردازی ویلا با لامپ رشته ای
سهراب رفعت

اگر به دنبال یک نورپردازی خاص هستید، استفاده از لامپ‌های ادیسونی، پیشنهاد جالبی می‌تواند برای‌تان باشد. خوشبختانه در طراحی این حباب‌های زیبا، علاوه بر بکارگیری رشته‌های فلزی، برای تولید نور، از نوارهای ال ای دی هم، استفاده شده است. این طراحی برای کسانی که قصد صرفه جویی در مصرف برق را دارند، انتخاب مناسبی است. 

صنایع روشنایی بنیادی
انواع لامپ
صنایع روشنایی بنیادی

رنگ حباب اکثر لامپ‌ها، قهوه‌ای است. ناگفته نماند که این محصول، در طرح‌های متنوعی مانند شمعی، اشکی، استوانه‌ای و حبابی طراحی و تولید می‌شود. طول عمر این لامپ‌ها، بین 2 هزار تا 4 هزار ساعت است. 

لامپ ادیسونی چند؟

سید امیررضا ابن الرضا
طراحی ویترین فروشگاه لوازم روشنایی شعاع
سید امیررضا ابن الرضا

شما می‌توانید با هزینه‌ای تقریبی بین 20 هزار تا 100 هزار تومان، صاحب یکی از لامپ‌های دکوراتیوی ادیسون بشوید. این قیمت‌ها، بر اساس اندازه و میزان وات لامپ، متفاوت است. 

افرانوس
دیوارکوب 5 شعله پایپینگ
افرانوس
انسو استودیو
آباژور بتنی lamp02
انسو استودیو
افرانوس
آباژور سه شعله با لامپ ادیسون
افرانوس

مخاطبان عزیز برای خرید انواع لامپ ادیسونی در قسمت جستجو در سایت چیدانه کلمه لامپ را وارد کنید. سپس به قسمت کالا رفته و لامپ مورد نظرتان را انتخاب کنید. محصولات نورپردازی فروشگاه هوم دکور نیز می تواند تکمیل کننده دکوراسیون شما باشد.

نویسنده: سمیه منوچهری | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه