Chidaneh.com placeholder image

ظروف شیشه ای، هم دکوریش خوبه هم کاربردیش!

به قلم: گلنار

شیشه از عناصری است که می‌ تواند در دکوراسیون منزلتان حسابی جذاب و گیرا باشد، چراکه نور را از خود عبور می‌ دهد و باعث می‌ شود تا خانه‌ تان شفاف‌ تر و روشن‌ تر گشته و درنتیجه بزرگ‌ تر جلوه کند، پس اگر روشنایی منزلتان از نور طبیعی نیست، عنصر شیشه را به نحوی در دکوراسیون خود به کار ببرید، اما چه ابعاد شیشه و چه دکوری مناسب است؟ مسلما برای فضاهای کوچک، دکورهای شیشه‌ ای متناسب با سبک دکوراسیون منزلتان تا حدودی می‌ تواند پاسخگو باشد، اما اگر فضایی بزرگ دارید بهتر است با یک متخصص همراه باشید تا تمامی جوانب آن مانند جایگاه، سبک، هماهنگی و…. هوشمندانه بررسی شود.  

گالری هنری و سنتی آتیمو

  • قرابه‌ های دست‌ساز شیشه‌ ای!

​[[nid:220432]]

سرویس خواب بالسا

[[nid:220429]]

[[nid:220426]]

قرارمان این بود که از شیشه‌ های شفاف برای بازی نور در دکوراسیون استفاده کنیم، اما کمی خلاقیت و استفاده از رنگ در این شیشه‌ های شفاف چه می‌ کند! ترکیبی از نور و رنگ، همراه دکوراسیون منزل شما خواهد شد، پس سبک و شکل هندسی حجم  را فراموش نکنید و هم‌ خوانی آن ها را نیز مدنظر داشته باشید. ۷ ایده تزیین خانه با شیشه رنگی های دکوری می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

گروه هنری روندو

  • ظروف شیشه‌ ای!

گروه هنری روندو
ظرف دو کاربردی فیروزه ای (کد محصول:2022)
گروه هنری روندو
گروه هنری روندو
بشقاب طلا شیشه ی سبز رنگ (کد محصول:4849)
گروه هنری روندو
گروه هنری روندو
ظرف شیشه مسیِ مربع (کد محصول:8022)
گروه هنری روندو

ظروف از جمله وسایل کاربردی هستند که می‌ توانند دکوری جذاب باشند! بیایید کمی هم در گذر زمان توجه کنیم؛ آن ها سال‌ هاست با جنس‌ های مختلفی مثل سفال، سرامیک، شیشه و…. در دکوراسیون ایرانی جایگاهشان را حفظ کرده‌ اند، اما برای جنس این ظروف دکوری بهتر است بعد از تکمیل دکوراسیون منزلتان دست‌ به‌ کار بشوید؛ برای مثال ظروف شیشه‌ ای مات با رنگ‌ های جذاب می‌ تواند همراه کننده یک دکور فانتزی و یا مدرن باشد، اما مناسب سبک کلاسیک نخواهد بود.

شیشه رنگی

  • دست‌سازه‌ هاى شیشه‌ ای!

شیشه رنگی
دکوری شیشه ای طرح قایق
شیشه رنگی

شیشه رنگی
گلخانه دکوری کوچک
شیشه رنگی

شیشه رنگی
جا شمعی شیشه ای مدرن شیشه رنگی
شیشه رنگی

حجم‌ های شیشه‌ ای و خاص، تنها از ذهن یک هنرمند نشأت می‌ گیرد. این حجم‌ ها می‌ توانند کاربردهای متفاوتی مثل جایگاه یک گل یا فضایی برای حیوان خانگی‌ تان و شاید هم یک دکور رنگی کوچک برای گوشه منزلتان داشته باشد، پس این حجم‌ ها با جرأت را به کار ببرید. فقط یادتان نرود حجم‌ ها متناسب با سبک و سیاق منزلتان باشند.

مطلب پیشنهادی : آیا به دکوری های شیشه ای فکر کرده اید؟

گالری آبان

  • گلدان‌ های شیشه‌ ای

گالری مهرآبان
شیشه و بطری
گالری مهرآبان

با یک تیر دو نشان بزنید! علم فنگ‌ شویی که به انرژی مثبت گیاهان اشاره می‌ کند و شما هم دکوری شیشه‌ ای می‌ خواهید! پس بهترین و مناسب‌ ترین راه‌ حل همان چیزی است که حدس می‌ زنید؛ تهیه یک گلدان شیشه‌ ای! خوشبختانه گلدان‌ های شیشه‌ ای در حجم‌ های متفاوتی در بازار موجود است که به‌ راحتی و متناسب با سبک منزلتان می‌ توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مجله منزل
مجله منزل: شماره 113 بهمن ماه 96
مجله منزل

شما را دعوت می کنیم در جدیدترین شماره مجله منزل با دکوری های جدیدتر آشنا شوید

منبع : مجله منزل | نویسنده : زهرا سادات حسینی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه