Chidaneh.com placeholder image

چه کاغذ دیواری بخریم؟

به قلم: گلنار

برای این که تغییرات بزرگی را در منزل خود ایجاد کنید بهتر است اضلاع وسیع‌ تری مانند کف و دیوارها را در اولویت قرار دهید. با این کار درعین‌ حال که هزینه کم تری صرف کرده‌ اید تغییر اساسی‌ تری را به وجود آورده‌ اید. به گفته مشاوران کاغذ دیواری آیدی خرید کاغذ دیواری نکاتی دارد که بدون توجه به آن ها نمی‌توان نتیجه خوبی را کسب نمود.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح آبرنگی
diamondکاغذ دیواری آیدی

قالیشویی ادیب

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح دار گلدار
diamondکاغذ دیواری آیدی

انتخاب زیبا و کارآمد

طبق نظر شرکت آیدی انتخاب کاغذ دیواری شاید در ابتدا ساده به نظر بیاید. اغلب ما تصور می‌ کنیم چون طرح و رنگ‌ های کاغذ دیواری بسیار متنوع است انتخاب آن هم راحت‌ تر خواهد بود، در حالی‌ که این‌ گونه نیست. طرح و رنگ متنوع کاغذ دیواری می‌ تواند شما را سردرگم کند و درنهایت از کیفیت آن غافل شوید، البته این روزها علاوه بر طرح و رنگ ویژگی‌ های دیگری مانند قابل شستشو بودن و نظافت آن هم در انتخاب مؤثر است.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری،آلبوم گوبلین
diamondکاغذ دیواری آیدی

خرید کاغذ دیواری مانند هر قسمت دیگری از دکوراسیون منزل نیازمند تجربه و مشورت با یک متخصص است، کسی که انواع مختلف آن را بشناسد و در عین‌ حال به فضاهای مختلف و رنگ و طرح‌ هایی که مناسب استفاده با یکدیگر هستند تسلط کافی داشته باشند. یکی از بهترین تجربه‌ های خرید کاغذ دیواری، خرید از مجموعه‌ هایی است که علاوه بر داشتن تیم متخصص و حرفه‌ ای در زمینه مشاوره دکوراسیون دارای کاغذ دیواری مرغوب هم باشند. 

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح دار گلدار
diamondکاغذ دیواری آیدی

آیدی، همراه شما در انتخاب درست

شرکت آیدی اولین واردکننده کاغذ دیواری قابل شستشو در ایران، فعالیت خود را از سال 1381 به‌ طور رسمی آغاز نمود. این مجموعه با بهره‌ گیری از نیروهای متخصص در بخش طراحی و تولید و با در نظر گرفتن سلیقه‌ شرقی، طرح و رنگ‌ های متنوعی را با همکاری بهترین کارخانه‌ های تولید کاغذ دیواری در جهان از جمله پی اس آلمان، امیلیانا ایتالیا و بودر چین، انتخاب و در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. مجموعه آیدی معتقد است که حس احترام به مشتریان و رضایت آن ها سبب پیش برد این مجموعه و ایجاد تنوع و کیفیت روزافزون خواهد بود.

منبع : مجله منزل | نویسنده : زهرا زرشکی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه