Chidaneh.com placeholder image

سرویس بهداشتی مدرن شما چه کم دارد؟

به قلم: تحریریه چیدانه

آیا تا بحال از خود پرسیده اید که دکوراسیون مناسب سرویس بهداشتی و حمام تا چه اندازه می تواند تاثیر مثبت بر روی آرامش و یا انرژیتان داشته باشد و تا چه اندازه به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهید؟

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

سرویس خواب بالسا

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

امروزه با گسترش علم و و تکنولوژی در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون نسبت به گذشته، می توان گفت که اجرای هر طرحی برای زیباسازی حمام و سرویس بهداشتیتان مطابق با سلایق یا نیازهای شما امکان پذیر است اگر کار را به متخصصین در این زمینه با کوله باری از تجربه بسپارید. در سالهای اخیر حمام و سرویس های بهداشتی دست خوش تغییرات و پیشرفت های زیادی بوده اند و همواره طراحی و دکوراسیون آنها یکی از دغدغه های صاحبخانه ها بوده است. از این رو میتوان عنوان کرد که در عصر حاضر اهمیت فضای سرویس بهداشتی و طراحی آن کمتر از سایر فضاهای داخلی منزل نیست. یکی دیگر از مواردی که می تواند چهره ی سرویس بهداشتی و حمام شما را بیش از بیش جذاب کند، انتخاب سرویس بهداشتی، دوش، توالت فرنگی، روشویی و روشویی کابینتی مناسب و زیبا است. همچنین انتخاب کابین دوش یکی از مهمترین مواردی است که در دکوراسیون حمام ها نباید آنرا نادیده گرفت.

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

بلومیس
کابینت روشویی سفید و مشکی
diamondبلومیس

ما دوام و زیبایی را همزمان به شما هدیه می دهیم.

فروشگاه مدرن تولید کننده و فروشنده کابینت روشویی پی وی سی با بیش از بیست سال سابقه کار در این زمینه مفتخر است به عنوان یکی از پیشروان در این حیطه خدمات خود را به شما عزیزان عرضه کند.

  • پیشرو در تولید روشویی کابینتی پی وی سی (روشویی کابینتی پی وی سی در بین مشتریان بسیار محبوب می باشد. از مهمترین ویژگیهای آن می توان به نصب آسان و طراحی بی نظیر، رنگ بندی متنوع، دوام و طول عمر بالا، عایق گرما و حرارت، ضد خش، وزن بسیار سبک، نصب آسان و کم هزینه، 100 درصد ضد آب اشاره کرد)
  • بیش از ده سال سابقه در واردات انواع کاسه های روشویی روسنگی و زیر سنگی با کیفیت دو لعاب و کیفیت بالا با برندBloomis
  • واردات توالت فرنگی برندBloomisبا 5 سال گارانتی مطلق
  • 10سال خدمات تولید انواع پاراوان (دور دوشی) در ابعاد و سایزهای مختلف (پروفیل و یراق ترک، شیشه سکوریت) در طرح های سندپلاس
  • ارایه کابین دوش- سردوش، توالت فرنگی و توالت فرنگی وال هنگ، انواع شیرآلات زیبا و مرغوب

تمام اینها تنها بخشی از خدمات فروشگاه بلومیس است. بهترین نمونه کارها و همچنین انواع مقالات را درباره دکوراسیون و زیباسازی حمام و سرویش بهداشتی خود می توانید در وب سایت بلومیس مشاهده بفرمایید. مشاوره در زمینه طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی و ارائه گارانتی معتبر برای محصولات و نصب توسط شرکت و خدمات پس از فروش نامحدود تنها بخش کوچک دیگری از خدمات ما است.

این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و تحریریه چیدانه در برابر آن مسئولیتی ندارد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه