Chidaneh.com placeholder image

مزرعه نورلند، خانه ای که مایکل جکسون 17 سال در آن زندگی کرد!

به قلم: تحریریه چیدانه

چهره ها: مایکل جوزف جکسون متولد ۲۹ آگوست سال 1957 در شهر گری اندیانا آمریکا یکی از شناخته شده ترین خوانندگان صنعت موسیقی جهان است. او در سال 1988 مزرعه نورلند «NEVERLAND RANCH» واقع در سانتا باربارا، کالیفرنیا را خریداری کرد. نام مزرعه نورلند برگرفته از سرزمین خیالی داستان (پیترپن)پسری است که هیچ وقت بزرگ نمی شود. با چیدانه همراه شوید تا سری به خانه رویایی مایکل جکسون به وسعت 1214 هکتار بزنیم!

چوب و هنر

جالب ترین قسمت این خانه را می توانید در عکس بالا ببینید. یک شهربازی در حیاط خانه! 

مایکل جکسون این شهربازی را ساخت تا کودکان بی سرپرست و بیمار را به خانه اش دعوت کنند و آنها بتوانند به رایگان از آن شهربازی استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی: جسیکا آلبا بازیگر هالیوودی از طراحی دفتر کارش می گوید!

با توجه به  اینکه زمین خانه بسیار بزرگ است مایکل جکسون در حیاط آن دو دریاچه مصنوعی با عمق کم ایجاد کرد تا هم فضایی طبیعی ایجاد شود و هم بتوان از آن برای آب تنی استفاده کرد.

مایکل جکسون یک باغ وحش حیوانات نیز در نورلند برای بچه ها ایجاد کرد. دریاچه ها به گونه ای طراحی شدند که کاملا فرم طبیعی داشته باشند و در اطراف ویلا جریان پیدا کنند و به علاوه محلی برای زندگی بعضی از حیوانات باغ وحش نورلند، مانند قو هایی که در عکس بالا می بینید باشند. 

یک آلاچیق کوچک کلاسیک قطعا برای لذت بردن از زیبایی های مزرعه نورلند لازم بود.

طراحی محوطه با توجه به وسعت فضا بی شباهت به یک پارک تفریحی بزرگ نیست که زمین آن با سنگ فرش پوشیده شده و باغچه های گل کوچک و بزرگ برای تنوع در سراسر آن دیده می شوند.

همان طور که از نمای بیرونی ویلا پیداست ساختمان اصلی به سبک کلاسیک و با استفاده از آجر طراحی شده است.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون داخلی ویلای روستایی تام کروز

ورودی ویلا نیز با خلاقیتی فانتزی طراحی شده. یک ساعت بزرگ با عدد های از گیاهان که نام نورلند در بالای آن خودنمایی می کند.

در عکس بالا آشپزخانه را می بینید. دیوارهای آجری، کابینت و کف پوش های چوبی آشپزخانه بزرگ جزیره ای بالا  نشان می دهد که فضاهای داخلی خانه پر از بافت ها و مصالح سنگین است. 

از دیگر امکانات این خانه می توان از سینما، 2 خانه مخصوص میهمان ها، یک استخر، باربیکیو و زمین بسکتبال و تنیس نام برد. عمارت اصلی آن شامل 6 اتاق خواب، سالن سینما با 50 صندلی و سالن تئاتر است.

 از داخل ویلا می توان منظره زیبای سرزمین نورلند را از بالا تماشا کرد. مزرعه نورلند اکنون به قیمت 100 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده است.

مطالب پیشنهادی: خانه جنیفر لوپز ، طراحی داخلی پر از لطافت

ویلای رویایی شکیرا در میامی!

خانه رویایی بیانسه در یک کلیسای قدیمی!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه