Chidaneh.com placeholder image

جایگاه تلویزیون در خانه، همه این راه ها واسه مخفی کردنه!

به قلم: تحریریه چیدانه

معمولا همه افراد زمان و البته هزینه زیادی را صرف می کنند تا دکوراسیون نشیمن خود را چیدمان نمایند. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که افراد برای دکوراسیون نشیمن دارند آن است که جای تلویزیون کجاست؟باید گفت که بهتر است تلویزیون را تا جای ممکن در نقطه توجه قرار ندهید تا زمانی که با خانواده تان در نشیمن هستید بیشتر زمان خود را صرف گفت و گو کنید تا تماشای تلویزیون! در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم در این رابطه صحبت کنیم و برای کسانی که دوست ندارند تلویزیون را در معرض توجه قرار دهند راه هایی برای مخفی کردن تلویزیون بگوییم. پس این مطلب را از دست ندهید.

جای تلویزیون در کمد

چوب و هنر

جای تلویزیون در کمد

یکی از روش های نسبتا قدیمی که به شما کمک می کند تلویزیون را از نقطه کانونی و توجه خارج کنید آن است که از یک کمد کوچک کمک بگیرید. قطعا این تصویر را در خانه های مادربزرگ ها دیده اید. چه اشکالی دارد که دوباره این روش را در پیش بگیریم؟ فضای کمدی که برای تلویزیون خود سفارش می دهید می تواند برای قرارگیری وسایل و تجهیزات مربوط به تلویزیون هم جای خوبی ایجاد کند.

خانه طرح دژاوو
میز تلویزیون
خانه طرح دژاوو
کمجا مدرن تخت
میز تلویزیون
کمجا مدرن تخت
مبلمان پالت
میز تلویزیون
مبلمان پالت

باید این را هم بگوییم که سعی کنید در کمد خود فضایی برای رد شدن کابل و سیم های مربوط به تلویزیون را فراهم کنید تا مجبور نباشید آن را هزار دور بپیچانید و نهایتا از لای در کمد رد کنید! پیشنهاد ما این است که حفره ای که می خواهید برای رد شدن سیم ها ایجاد کنید را چیزی در حدود 5 سانتی متر مربع در نظر بگیرید.

مطلب مرتبط: انتخاب بهترین میز تلویزیون و پایه دیواری تلویزیون

میز تلویزیون

استفاده از وسایل تزئینی زیاد برای میز تلویزیون

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید متوجه منظورمان خواهید شد. شما باید سعی کنید که در میز تلویزیون خود توجه را از تلویزیون بگیرید و به سایر بخش های آن هدایت کنید. برای مثال می توانید از قفسه هایی استفاده کنید که وسایل تزئینی و دکوری زیادی دارند. قطعا این تصویر می تواند ایده خوبی برایتان باشد. اگر نمی خواهید هزینه زیادی را صرف خرید چنین میز تلویزیونی کنید می توانید از یک تابلوی بزرگ در کنار تلویزیون کمک بگیرید. با این کار هم به هدف خود خواهید رسید.

مطلب مرتبط: جای تلویزیون در خانه، کدوم قسمت بهتره؟

دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از تخت همراه با تلویزیون

شما می توانید تلویزیون را به اتاق خواب خود ببرید تا فقط در بعضی مواقع آن را تماشا کنید. برای این کار می توانید از ترکیب تلویزیون و تخت استفاده کنید! همانطور که در این تصویر می بینید می توانید با سفارش تختی که فضایی برای تلویزیون و در نهایت پنهان کردن آن دارد به هدف خود برسید. تخت خوابی که در دکوراسیون اتاق خواب این تصویر مشاهده می کنید می تواند ایده زیادی در این رابطه به شما ارائه دهد.

مطلب مرتبط: میز تلویزیون شیک و مدرن در دکوراسیون نشیمن

جای تلویزیون در قفسه کمد

جای تلویزیون در کمد لباس

بله! کمد لباس! همانطورکه در این تصویر می بینید شما می توانید از یکی از قفسه های کمد لباس خود کمک بگیرید و فضای مناسبی برای قرارگیری تلویزیون ایجاد نمایید. قطعا این کار در صرفه جویی هزینه ها هم به شما کمک زیادی خواهد کرد.

کمجا مدرن تخت
میز تلویزیون
کمجا مدرن تخت
[[nid:106967]][[nid:107605]]

مطلب مرتبط: تزیین میز تلویزیون عروس، سادگی برام مهمه!

ویدیو پروژکتور

استفاده از پروژکتور در دکوراسیون نشیمن

معمولا استفاده از ویدیو پروژکتور هم می تواند گزینه خوبی باشد تا دیگر تلویزیون را کنار بگذارید. این کار به شما کمک می کند که به نوعی یک سینمای خانگی برای خودتان داشته باشید و از تماشای فیلم مورد علاقه تان لذت ببرید. در زمان استفاده از پروژکتور باید حتما حواستان به این پاشد که پرده آن را بر روی یک دیوار صاف و خالی قرار دهید تا تصاویر را به خوبی به شما نشان دهد.

مطلب مرتبط: تلویزیون LCD را کجای خانه بگذاریم؟

تلویزیون در اتاق نشیمن

استفاده از قفسه در اطراف تلویزیون

یکی از راه های دیگری که می تواند برای جای تلویزیون در خانه خود استفاده کنید آن است که مثل این تصویر در دیوارهای بالا و اطراف آن از قفسه های متفاوتی استفاده نموده و آن را تکمیل کنید.

مطلب مرتبط: تلویزیون LCD: ابعاد، مکان و فاصله مناسب در دکوراسیون منزل

پنل کشویی برای تلویزیون

استفاده از پنل کشویی

همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید شما می توانید چیزی شبیه به این تصویر را سفارش دهید تا پنلی کشویی برای تلویزیون خود تدارک ببینید.

گروه صنایع چوب و هنر ایران زمین
میز تلویزیون
گروه صنایع چوب و هنر ایران زمین
شادوود (سازنده ایده های چوبی و ژورنالی)
میز تلویزیون
شادوود (سازنده ایده های چوبی و ژورنالی)
مبلمان و دکوراسیون لومه / دکوراسیون روستیک لومه
میز تلویزیون
مبلمان و دکوراسیون لومه / دکوراسیون روستیک لومه

در چنین روشی معمولا بلندگوها پنهان می شوند ولی در به جریان افتادن صدا هیچ اختلالی ایجاد نمی شود.

پارتیشن در خانه

استفاده از پارتیشن برای جای تلویزیون

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راهکارهایی که برای جای تلویزیون خود می توانید پیش ببرید آن است که از یک پارتیشن کمک بگیرید. پیشنهاد ما این است که از پارتیشن های تاشو کمک بگیرید تا بر حسب نیاز خود بتوانید آن را باز و یا بسته کنید. این کار به شما کمک می کند که در زمان آمدن مهمان ها، تمام حواس افراد به تلویزیون جلب نشود.

اگر شما هم به دنبال تهیه میز تلویزیون هستید می توانید از اهالی فن وب سایت چیدانه کمک بگیرید!

منبع: womanandhome | مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه