Chidaneh.com placeholder image

جدیدترین دکوراسیون منزل، از ترندهای 2018 خبر دارید؟

به قلم: تحریریه چیدانه

در دکوراسیون منزل هر ساله مواردی به عنوان ترند دکوراسیونی بیان می شوند که کمابیش تمرکز و دقت افراد را در چیدمان دکوراسیون منزل به خود جلب می کند. در سال گذشته چیزی که به طور کلی به عنوان ترند مطرح می شد استفاده از گیاهان گرمسیری و رنگ فلامینگویی بود. در کنار اینها هم توصیه می شد که اشیای فلزی را به داخل خانه بیاوریم و از آنها بیشتر استفاده کنیم. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم در رابطه با ترند دکوراسیون منزل 2018 صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

رنگ در دکوراسیون منزل

سرویس خواب بالسا

استفاده از رنگ های غنی در دکوراسیون منزل 2018

درست است که رنگ خاکستری در دکوراسیون منزل به نظرتان کاملا خنثی می آید، ولی یکی از ترندهای سال 2018 دقیقا همین است. علاوه بر این ترندهای 2018 از شما می خواهند که برای رنگ در دکوراسیون منزل خود به سراغ گزینه های دیگری مثل بنفش، قرمز و زمردی هم بروید.

رنگ خردلی در دکوراسیون منزل

همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید شما می توانید به سراغ سایه هایی از رنگ های مخملی و لطیف نیز بروید و دکوراسیون منزل 2018 خود را دگرگون کنید.

ترندهای دکوراسیون منزل

استفاده از چوب تیره در دکوراسیون منزل

یکی از ترندهای سال 2018 برای دکوراسیون منزل استفاده از وسایل چوبی به رنگ تیره است. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با استفاده از این رنگ های وسایل چوبی و همنشینی شان با وسایل پرزرق و برق لوکس، دکوراسیون مدرن و لوکسی را برای منزل خود ترتیب دهید.

مطلب مرتبط: معجزه حضور چوب در دکوراسیون داخلی منزل

چوب در دکوراسیون منزل

همانطور که در این تصویر نیز به خوبی مشاهده می کنید استفاده از دستگیره های فلزی برای وسایل چوبی می تواند شما را به ترندهای سال 2018 نزدیک تر کند. این تصویر به شما نشان می دهد که ترکیب چوب گردو، طلا و برنج به همراه رنگ های تیره به کار رفته می تواند فضایی خارق العاده ایجاد کند.

میز ناهار خوری چوبی

دکوراسیون ناهارخوری این تصویر به ما می گوید که شما می توانید حتی در استفاده از چوب هایی به رنگ تیره، کاملا مستقل عمل کنید! این بدان معناست که استفاده از رنگ های متفاوت در کنار آنها را فاکتور بگیرید.

فرهنگ ملل در دکوراسیون منزل

استفاده از فرهنگ ملل در دکوراسیون منزل

زمانی که به سفرهای مختلفی می روید و با فرهنگ های دیگر آشنا می شوید می توانید از این امکان برای دکوراسیون منزل خود نیز بهره بگیرید. در واقع شما می توانید با الهام از برخی فرهنگ های دکوراسیونی سایر ملل و یا حتی به همراه داشتن وسایل تزئینی به عنوان سوغاتی با ترندهای 2018 همراه باشید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید استفاده از رنگ های خاصی که در دکوراسیون منزل به کار برده شده در کنار کوسن ها و… کاملا نمونه ای از این مورد هستند.

منسوجات در دکوراسیون منزل

وجود سایه هایی از رنگ خاکستری در کنار قرمز و سبز می تواند فرهنگ های مختلف را به ذهن شما بیاورد و کاملا الهام گرفته از ملل دیگر باشد. منسوجات به کار برده شده در این تصویر هم به شما کمک می کند که جهان را لمس کنید.

صندلی حصیری در خانه

استفاده از بافت های هنرمندانه در دکوراسیون منزل

همانطور که در این تصویر می بینید استفاده از صندلی هایی با بافت های طبیعی حصیری توانسته احساس فوق العاده ای را ایجاد نماید. شما می توانید از این بافت های هنرمندانه هم برای دکوراسیون منزل 2018 خود استفاده کنید و فضای منزل خود را دگرگون نمایید.

لوستر حصیری

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید یک وسیله آویز ساده هم می تواند با صرف هزینه ای کم، حال و هوای دکوراسیون منزل شما را با ترندهای سال 2018 همراه نماید.

مطلب مرتبط: ۱۰ ایده حصیری برای طراحی دکوراسیون داخلی

استفاده از طرح برگ در دکوراسیون منزل

استفاده از طرح های گرمسیری در دکوراسیون منزل

همانطور که در این تصویر می بینید شما می توانید با کمک طرح های برگ گیاهان گرمسیری فضایی زیبا و مطابق با دکوراسیون سال 2018 ایجاد نمایید.

مطلب مرتبط: دکوراسیون منزل با طرح برگ، برگ سبزی است تحفه درویش!

وسایل فلزی در دکوراسیون منزل

استفاده از وسایل فلزی در دکوراسیون منزل

درست است که استفاده از وسایل فلزی در دکوراسیون منزل جدید نیست و سال گذشته هم ترند بود با این حال شما می توانید در دکوراسیون منزل سال 2018 نیز به سراغ این وسایل بروید. همانطور که مشاهده می کنید مبلمانی با پایه و یا دسته های برنجی به همراه آینه و یا لوازم تزئینی فلزی نیز می تواند شما را در رسیدن به این هدف همراهی کند. ترکیب رنگی سبز زمردی با طلایی به کار رفته در فلزات نیز فضایی بی نظیر ایجاد می کند.

مطلب مرتبط: دکوری های مدرن فلزی، نمی توانید از این ۲۵ وسیله بگذرید!

در صورت انجام هر کدام از این موارد، از تجربیات خودتان در بخش دیدگاه ها با ما سخن بگویید!

منبع: womanandhome | مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه