Chidaneh.com placeholder image

7 روش طراحی داخلی برای استفاده بهینه از فضای انبار

به قلم: تحریریه چیدانه

انبار و پارکینگ: انبار و پارکینگ جزو فضاهای پرکاربرد در هر خانه ای هستند. معمولا این فضاها پذیرای وسایل اضافی منزل ما هستند. اما اگر می خواهیم از این فضاها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم باید به فکر طبقه بندی و نظم دهی این فضاها باشیم. برای نظم دهی به این فضاها ایده های مختلف و مقرون به صرفه ای وجود دارد. تعدادی از این ایده ها را در مطلب چگونه از انباری خانه بهتر استفاده کنیم؟ با شما در میان گذاشتیم حالا در این مطلب می خواهیم که تعداد دیگری از این ایده ها را برای نظم دهی به دکوراسیون داخلی انبار و پارکینگ با هم بررسی کنیم پس با چیدانه همراه باشید. 

قالیشویی ادیب

از دیوارهای انبار و پارکینگ خود استفاده کنید

از دیوارهای انبار و پارکینگ های خود می توانید نهایت استفاده را ببرید، کافی است چند قلاب و آویز را به دیوار نصب کنید تا بتوانید از آن ها برای قرار دادن برخی از وسائل و تجهیزات دست و پا گیر استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی: دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان!

استفاده از شلف های زیبا و خلاقانه در دکوراسیون داخلی انبار و پارکینگ 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از فضای انبار و پارکینگ های خود برای انجام کارهای فنی استفاده می کنید، نیاز به فضایی برای دسته بندی وسائل خود را احساس کرده اید، مخصوصا وسائل ریزی مثل پیچ و مهره ها که حتما باید جای مشخصی داشته باشند، شلف، عنصری کاربردی برای داشتن خانه ای زیبا است. نگاهی به عکس بالا بیاندازید چنین شلف خلاقانه ای کار را برای شما راحت خواهد کرد. چیدانه راهی ساده برای ساخت شلف های مدرن و زیبا در دکوراسیون داخلی به شما پیشنهاد می کند.  تعدادی شیشه مربا را آماده کنید، درب آن ها را به یک تخته چوبی پیچ کنید، شیشه ها را سر جای خود بگذارید و تخته چوبی را به دیوار نصب کنید. مدل های بیشتری از این شلف های خلاقانه را می توانید در قسمت خودتان بسازید ببینید. 

حتی در زیر این شلف های زیبا می توانید میز کار زیبا و تاشویی را برای خود درست کنید و کارهای فنی تان را روی آن انجام دهید، تاشو بودن این وسائل به شما کمک خواهد کرد تا فضای داخلی  انبار و پارکینگ تان کاربردی تر باشد. 

مطلب پیشنهادی : ۷ میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

این هم نمونه دیگری از قفسه های زیبا و خلاقانه ای که می توانید برای طبقه بندی و نظم دهی به دکوراسیون داخلی انبار و پارکینگ تان از آن استفاده کنید، تعدادی از سبد های بی مصرف خانه را که قصد دور ریختن شان را دارید برداشته و به وسیله پیچ آن ها را به دیوار متصل کنید و از کاربری جدید آن ها لذت ببرید. 

 

از دیگر وسائل دور ریختنی خانه هم می توانید برای نظم دهی به انبار و پارکینگ استفاده کنید، مثلا کمدها یا فایلهای قدیمی. درب های این کمد ها را جدا کنید، آن ها را با رنگ مورد علاقه تان، یا رنگی هماهنگ با دکوراسیون داخلی انبار و پارکینگ تان رنگ آمیزی کنید و از آن ها برای قرار دادن وسائل و لوازم باغبانی استفاده کنید. به همین سادگی.

مطلب پیشنهادی: چگونه حیاطی زیبا و کاربردی داشته باشیم؟

شما حتی می توانید کل فضای انبار و پارکینگ خود را طبقه بندی کنید، فقط کافی است تا ببینید چه وسائلی را می خواهید در آن جا قرار دهید، سپس برای هر کدام از آن ها قفسه های مورد نیازشان را تهیه و نصب کنید. 

نصب تجهیزات روی دیوار فقط برای وسائل و لوازم کوچک کاربرد ندارد، شما لوازم و وسائل بزرگتر را هم می توانید روی نصب کنید، مثل دوچرخه ها. همان طور که در عکس می بینید نصب دوچرخه روی دیوار به مرتب تر نشان دادن فضای کوچک انبار و پارکینگ کمک کرده است، پس شما هم از این ایده استفاده کنید. 

اگر به دنبال ایده های کوچک برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل و انبار و پارکینگ خود، متناسب با شرایط آن هستید می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما، کارشناسان و اهالی فن چیدانه در میان بگذارید.

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل، انبار و پارکینگ ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیازهایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب پیشنهادی: طبقه بندی و نظم دهی در دکوراسیون داخلی منزل
ایده های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک
۹ ویژگی کسانی که خانه ای مرتب و منظم دارند
ایده های خلاقانه برای نظم بخشیدن به کمد و قفسه ها

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه