Chidaneh.com placeholder image

7 پیشنهاد برای زیبایی طراحی محوطه بیرونی منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

بالکن، پاسیو، حیاط خلوت : وجود یک پاسیو، تراس یا ایوان در خانه می تواند روزهای گرم تابستانی را دل انگیز تر کند. نوشیدن چای عصرگاهی در یک تراس که همه شرایط آسایش در آن وجود دارد بسیار گوارا تر و دل چسب تر است. اما چگونه می تواند همه شرایط آسایش را برای یک محوطه باز یا فضای بیرونی مثل تراس یا ایوان مهیا کرد؟ چیدانه در این مطلب سعی می کند تا شما را برخی از این موارد آشنا کند پس با چیدانه همراه باشید تا به شما بگوید چه تغییراتی در دکوراسیون فضای بیرونی خانه تان می تواند آن را به شرایط آسایش نزدیک کند. 

نمای سایبان های برقی

تابلو فرش ریحان

سایبان های برقی و متحرک، سایه ای خنک برای تراس ها و فضای بیرونی خانه شما

سقف های متحرک یکی از تجهیزاتی است که می تواند تراس و فضای بیرونی خانه شما را به شرایط ایده آل نزدیک کند. شما بر حسب نیازتان می توانید این سقف ها را باز یا بسته کنید و طبق شرایط از آن ها استفاده کنید. مزایا و کاربرد بسیار زیاد آن ها باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان های متحرک رواج بیشتری پیدا کند. این سقف ها و سایبان های متحرک را در هر جایی می توان نصب کرد، کنار استخر، محوطه ی باز رستوران ها و هتل ها، روی تراس ها و زمین های بازی، این سقف ها و سایه بان های متحرک می توانند لذت صرف یک صبحانه با عزیزانمان در فضای باز و گریز از اشعه زیانبار خورشید و یا ضیافت یک شام در زیر نور لامپ های فلورسنت در شب را فراهم آورند. شرکت سقف برقی، آلاچیق و سایبان های پرچین یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه طراحی و اجرای این سقف های متحرک هستند. 

مطلب پیشنهادی: سایبان برقی ، سایه ای خنک در تراس، آلاچیق و مغازه

نمای آلاچیق در محوطه بیرونی خانه

آلاچیق ها زیبایی دکوراسیون حیاط خانه شما

اگر فضای کافی در حیاط های خانه خود دارید می توانید از یک آلاچیق زیبا در یک گوشه آن استفاده کنید، این آلاچیق های زیبا می توانند فرصتی را برای شما ایجاد کنند تا در هر شرایط آب و هوایی بتوانید از فضای سبز بیرون خانه خود لذت ببرید. این آلاچیق ها حتی می توانند چهره باغ و باغچه شما را نیز دست خوش تغیرات زیبایی بکنند. شما می توانید لیستی از متخصصین فعال در زمینه طراحی آلاچیق را در قسمت اهالی فن چیدانه ببینیند.

مطلب پیشنهادی : آلاچیق و سایبان های زیبا برای وقت گذرانی در فضای سبز

باربیکیو در فضای بیرونی خانه

باربیکیو، گرمایی دل چسب در تابستان 

باربیکیو ها نیز یکی دیگر از تجهیزاتی هستند که وجود آن ها در تراس یا فضای بیرونی خانه تان می تواند بر جذابیت فضا بیافزاید، باربیکیو ها را می توانید در گوشه ی تراس خانه تان قرار دهید و گوشه ای دنج برای بعد از ظهر های تابستان خود درست کنید. اگر مایل هستید تا یک باربیکیو زیبا در حیاط خانه تان داشته باشید می توانید به متخصصان طراحی باربیکیو در اهالی فن چیدانه مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ ایده جذاب برای طراحی بام سبز

تاب در طراحی فضای بیرونی خانه

نمونه هایی دیگر از مبلمان فضای بیرونی 

مبلمان های فضای بیرونی فقط به همین موارد خلاصه نمی شود، شما می توانید برای فضای بیرونی خانه تان مبلمان های دیگری نیز در نظر بگیرید، مثل قرار دادن یک دست مبلمان راحتی، یک میز غذاخوری شیک و زیبا ، حوضچه آب گرم، آتشدان، و یا حتی یک تاب جذاب. همه این ها می تواند در زیبایی چهره حیاط و محوطه بیرونی خانه شما تاثیر گذار باشد. در مطلب مبلمان و طراحی دکوراسیون فضای بیرونی و باغچه منزل می توانید با نمونه ای بیشتری از این مبلمان ها آشنا شوید. 

مطلب پیشنهادی: طراحی دکوراسیون بالکن، پاسیو و بام سبز کوچک برای تنفس خانه!

گلخانه های کوچک خانگی آداک

سبزی و طراوت را با گلخانه های کوچک به حیاط خانه تان بیاورید

کارشناسان همواره معتقد بوده اند که گل و گیاه را باید در گلخانه نگهداری کرد و فضای سبز خانگی را با یک گلخانه در حیاط، بالکن، تراس، پاسیو و یا حتی پشت بام زیباتر نمود. گلخانه های خانگی پیش ساخته ارمغانی است به دوستداران و علاقه مندان به گل و گیاه. مهم نیست که خانه ای کوچک دارید یا بزرگ، مهم این است که بتوانید گوشه ای سبز را برای خانه های خود ایجاد کنید که در آن آرامش حاکم باشد و طراوت گیاهان به آن جان بخشیده باشد. شرکت طراحی گلخانه های خانگی خانه سبز یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه طراحی گلخانه های کوچک خانگی هستند. 

مطلب پیشنهادی: خانه ای سبز و با طراوت با گلخانه های خانگی کوچک

تزئین مبلمان و تجهیزات محوطه بیرونی خانه

بعد از این که همه مبلمان ها و تجهیزات مورد نظرتان را به فضای بیرونی خانه تان اضافه کردید، حالا می توانید به تزئینات آن ها فکر کنید، مثلا می توانید بالکن فسقلی خانه تان را زیبا کنید، یا پله ها و نرده های خانه تان را تغییر دهید، اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید چهره پله هایتان را تغییر دهید نگاهی بیاندازید به مطلب ۱۳ راه پله زیبا با طراحی شگفت انگیز!

مطلب پیشنهادی: راه‌پله‌هایی خاص با طراحی‌هایی منحصربه‌فرد

نورپردازی فضای بیرونی ویلا لواسان

نورپردازی فضای بیرونی خانه

نورپردازی هم یک دیگر از راه های تزئین فضای بیرونی خانه است که می تواند به آن جذابیت ببخشد، اجرای نورپردازی های خیره کننده می تواند به شما کمک کند تا از فضای بیرونی خانه تان لذت بیشتری ببرید. همچنین این نورپردازی ها به فضای بیرونی خانه شما کمک می کند تا درخشش خیره کننده خود را در شب هم حفظ کند.

اگر به دنبال ایده های کوچک برای تغییر دکوراسیون فضای بیرونی خانه خود، متناسب با شرایط آن هستید می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما، کارشناسان و اهالی فن چیدانه در میان بگذارید.

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا فضای بیرونی منزل ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیازهایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب پیشنهادی : چگونه حیاطی زیبا و کاربردی داشته باشیم؟
چگونه یک نیمکت ساده برای فضای بیرونی خانه بسازید
ساخت گلدان بتنی برای گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل
انواع نورپردازی راه پله برای درخشش دکوراسیون منزل

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
صادق در تاریخ 29 تیر 1394
با تشکر عالی بود
shamim در تاریخ 29 تیر 1394
سپاس گذاراز لطف و توجه شما دوست عزیز
محمدرضاقیاسی در تاریخ 03 مرداد 1394
درودبرشما طرح های جالبی است.باتشکراززحمات شما

ثبت دیدگاه