Chidaneh.com placeholder image

ترکیب رنگ تابستانی صورتی و نارنجی در دکوراسیون داخلی منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

ترکیب رنگی: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که رنگ هایی که در تابستان برای شما جذاب است ممکن است در زمستان برایتان جالب نباشد؟ اکنون که در اوج روزهای گرم تابستانی هستیم، شاید بخواهید بدانید چه رنگ هایی به دکوراسیون داخلی منزل شما می آید. ما پیش از این ۶ پالت رنگی خنک برای اواخر تابستان را به شما معرفی کرده ایم.

چیدانه در این مطلب یک ترکیب رنگی احتمالا ناآشنا ولی در عین حال خیره کننده را به شما معرفی می کند. شاید تصور کنید ترکیب نارنجی و صورتی کاملا متضاد و غیرقابل تحمل باشد، اما من به شما می گویم این ترکیب رنگی در دکوراسیون منزل شما غوغا می کند. مخصوصا در روزهای گرم تابستان این دو رنگ روشن و برجسته جلوه ای هیجان انگیز به منزل شما می دهند. با ما باشید تا کاربرد این ترکیب رنگی را در چند فضای خانه به شما نشان دهیم.

چوب و هنر

حمام هیجان انگیز با ترکیب رنگی صورتی و نارنجی

همانطور که در تصویر می بینید در این دکوراسیون حمام کودک، پرده با طرح هندسی نارنجی و سفید به طور جسورانه ای در کنار کابینت صورتی رنگ به کار رفته است و ترکیبی زیبا و هیجان انگیز خلق کرده است.

یک خانه ی معاصر رنگارنگ با ترکیب نارنجی و صورتی

صرفا به این دلیل که سبک دکوراسیون خانه ای معاصر است، لازم نیست از رنگ های خنثی استفاده کرد. طیفی از رنگ های صورتی و نارنجی در غذاخوری مدرنی که در تصویر می بینید، روشنایی و تنوع ایجاد کرده است.

مطلب پیشنهادی: چگونه به دیوارهای خنثی شادابی اضافه کنیم؟

یک بالکن رنگی زیبا با رنگ های نارنجی و صورتی

در روزهای گرم تابستان عصر خود را با نشستن در چنین بالکن زیبا و رنگارنگی بگذرانید. ببینید که علاوه بر مبلمان، در پوشش گیاهی این بالکن نیز از گل های نارنجی و صورتی رنگ استفاده شده است. در کف جوی آب نیز قلوه سنگ های صورتی به کار رفته است. به همین راحتی می توانید خانه ای سرزنده با رنگ های تابستانی داشته باشید.

ترکیب نارنجی و صورتی با سبک مراکشی در دکوراسیون داخلی

رنگ صورتی و نارنجی به کار رفته در کوسن ها و قالیچه، زیبایی این سبک را تکمیل کرده است.

دکوراسیون روستیک با رنگ های نارنجی و صورتی

ترکیبی از طرح و بافت های سنتی با رنگ صورتی و نارنجی، می تواند دکوراسیون روستیک منزل شما را تکمیل کند.

مطلب پیشنهادی: استفاده از رنگ ها، عناصر معجزه گر در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگی نارنجی و صورتی در دکوراسیون به سبک انتقالی

رنگ های نارنجی و صورتی گرم، دکوراسیون اتاقی را که رنگ های آن خنثی است، دگرگون می کنند. در این اتاق که در آن از طرح های انتزاعی مدرن و مبلمان کلاسیک استفاده شده، وجود رنگ های نارنجی و صورتی ظاهر سرد و خشک آن را کاملا متحول کرده است.

مطلب پیشنهادی: سبک های دکوراسیون داخلی ؛ سبک انتقالی

این روش در سبک مدرن نیز به خوبی جواب می دهد. رنگ های صورتی و نارنجی به کار رفته در آباژور، کوسن و گل ها تنوع رنگی زیبایی به فضا بخشیده است.

منسوجات نارنجی و صورتی در دکوراسیون داخلی منزل

با دوخت های راه راه، ساده یا طرح دار پرده و لوازم پارچه ای به رنگ صورتی و نارنجی، دکوراسیون اتاق خواب خود را در عین زیبایی نظم دهید.

با مراجعه به ویترین محصولات چیدانه، می توانید منسوجات موردنیاز خود را فراهم کنید.

قطعه های بزرگ نارنجی و صورتی در دکوراسیون داخلی

قطعه های بزرگ رنگی در طراحی داخلی تأثیر بسزایی دارند، به خصوص در فضایی به رنگ سفید. در این تصویر سقف و قفسه های صورتی در کنار زمینه ی مربعی نارنجی رنگ ترکیب زیبایی به وجود آورده اند.

آرامش و تعادل در اتاق خواب با ترکیب رنگی صورتی و نارنجی

ترکیب رنگ های صورتی و نارنجی ملایم با رنگ سفید می تواند از درخشش اضافی اتاق خواب شما جلوگیری کند و آرامش را به آن برگرداند. چیدانه پیش از این ۱۰ ترکیب رنگ زیبا برای اتاق خواب به شما پیشنهاد داده است.

اکنون اگر علاقه مند شدید این رنگ های تابستانی زیبا را به دکوراسیون منزل خود بیاورید و برای این کار نیاز به افراد حرفه ای دارید، پیشنهاد می کنم به بخش رنگ و نقاشی و تجهیزات جانبی در اهالی فن چیدانه سری بزنید. همکاران ما برای ارائه ی خدمات مختلف دکوراسیون همواره در کنار شما هستند.

مطالب بیشتر:
خانه ای به خنکی بستنی در تابستان
۱۰ قانون برای انتخاب رنگ دیوار در دکوراسیون منزل
معجزه چرخه رنگ در دکوراسیون منزل
مبلمان رنگى، تحولى زیبا در دکوراسیون داخلى !

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه