Chidaneh.com placeholder image

چگونه حمام هایی آرام بخش و منظم داشته باشیم؟

به قلم: بلومیس

 

حمام مهم ترین و یا شاید بهترین جای خانه است که ما در آن احساس سر زندگی و شادابی می کنیم. برای داشتن یک حمام خوب و رویایی، لازم است که  نکاتی را در هنگام طراحی و دیزاین حمام در نظر بگیریم. امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد. در هر نوع سبک و طراحی وسایلی مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، شیرآلات و کابین دوش جایگاه ویژه ای دارند. اما جدا از انتخاب هر نوع سبکی بهتر است به اصول طراحی جهانی نیز توجه کنید زیرا رسیدن به موفقیت را برای شما آسانتر می کند .لازمه اینکه یک حمام رویایی و زیبا داشته باشید تنها تجمل و گران قیمت بودن آن نیست. برای داشتن یک حمام رویایی باید طراحی مناسب با فضایی که دارید صورت گیرد که احساس آرامش را به شما القا کند. نکات طراحی ایده آل زیر را به ذهن خود بسپارید. طراحی زیبا، انتخاب لوازم جانبی لوکس و پالت رنگ مناسب همه با هم می تواند روح و روان شما را تسکین دهد. در ادامه مطلب می خواهیم درباره ی نقش لوازم جانبی مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی، کابین دوش، توالت فرنگی و شیرآلات در دکوراسیون حمام صحبت کنیم.

قالیشویی ادیب

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

روشویی کابینتی

هر روز انواع مدل های جدید روشویی کابینتی به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. طراحان حمام های لوکس تلاش می کنند تا از طیف گسترده ی انواع روشویی های کابینتی جدید در دکوراسیون حمام استفاده کنند. زیرا این محصولات با استفاده از مواد با کیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آنها می توانند جذابیتی عالی برای حمام شما ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. البته نوع و سبک روشویی کابینتی به دکوراسیون شما بستگی دارد. هنگامی که شما از روشویی های کابینتی مدرن با طرح و رنگ ها خاص و منحصر به فرد استفاده می کنید، آنها به عنوان نقطه عمل می کنند و به شما این امکان را می دهند تا یک محیط چشمگیر با حداقل وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید.

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

معمولا از روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی، حوله ها و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند.کابینت های پی وی سی بدلیل داشتن گزینه ها و آپشن های مختلف، برای هر نوع فضا و سبکی مناسب می باشند. اگر بدنبال روشویی کابینتی مناسب برای حمام رویایی خود هستید، کابینت های روشویی پی وی سی بلومیس تمام انتظارات شما را به طور باور نکردنی برآورده کرده و یک طراحی بی نظیر و چشم نواز خواهید داشت.
 

کاسه روشویی

کاسه روشویی یکی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب میشود. در واقع سینک های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آنها به سادگی میتوانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. اگر چه کاسه روشویی برای شستن دست و صورت استفاده می شود وکارآیی ساده ای دارد ولی با این وجود جنس و طرح و رنگ کاسه روشویی می تواند روی دکوراسیون داخلی حمام شما تاثیرگذار باشد .بیشتر افراد و مالکان خانه های لاکچری دوست دارند که کاسه روشویی حمامشان علاوه بر جنبه ی کاربردی، دارای ظاهری زیبا و متناسب با دکوراسیون شیک منزل شان باشد. پس بهتر است شما نیز کاسه روشویی و شیرآلاتی را انتخاب کنید که با طراحی داخلی حمام شما مطابقت داشته و بازتاب دهنده باشد زیرا انتخاب شما سبک و شخصیت شما را نشان میدهد. اگر بدنبال جدیدترین کاسه روشویی های روسنگی و زیرسنگی زیبا برای حمام خود هستید، از سایت بلومیس دیدن فرمایید.

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

کابین دوش

وقتی در مورد یک حمام رویایی فکر می کنید اولین و مهم ترین چیزی که در ذهن شما شکل می گیرد، فضای دوش گیری حمام است. دوش، قلب هر حمام بوده و رضایت شما بسیار مهم می باشد زیرا شما با دوش گرفتن می توانید خستگی یک روز و شب کاری را از خود دور کنید. اگر دوش حمام شما به طور مناسبی طراحی شده باشد، نه تنها از حمام کردن لذت می برید بلکه دوست دارید تا هر روز حمام کنید .امروزه در اکثر کشورها به جای وان های جاگیر و اشغال کننده فضا، از پاراوان های مخصوص کابین دوش استفاده می شود. این پاراوان ها هیچ گونه اختلاف سطحی را در حمام ایجاد نکرده و تنها دور فضای دوش، توسط کابین های شیشه ای پوشانده می شود. هدف از اجرای کابین دوش در حمام ها و سرویس ها، عدم پاشیدن آب به اطراف و همچنین حفظ حریم خصوصی و شخصی انسان ها می باشد. در صورت استفاده از کابین دوش، در طول استحمام، آب های کثیف به اطراف پاشیده نخواهد شد و همچنین بخار آب به سمت سقف هدایت شده و در نتیجه محیط حمام مرتب و تمیز خواهد بود.

توالت فرنگی

انتخاب مدل توالت فرنگی مناسب و زیبا از جهات زیادی برای فضاهای کوچک سودمند خواهد بود. توالت فرنگی به دلیل داشتن ارگونومی مناسب، برای سلامتی بدن ما مفید بوده و از لحاظ زیبایی، پاکیزگی و کارایی نسبت به مدل های سنتی و مضری که در اکثر خانه ها دیده می شوند، ارجحیت دارد. طرحهای مدرن توالت فرنگی که به صورت بدون پایه بروی دیوار نصب می شوند با ایجاد کردن حس شناور گونه در محیط به بزرگتر نشان داده شدن فضا کمک بسیار زیادی خواهند کرد. انتخاب یک توالت فرنگی شیک و زیبا با ظاهری متفاوت بسیار سخت است زیرا شکل و طراحی توالت های فرنگی تقریبا به یک شکل است. اما شما می توانید بجز شکل و طرح توالت فرنگی بر روی رنگ آن نیز تمرکز کنید زیرا انتخاب توالت فرنگی با یک رنگ زیبا و خاص و ظاهر براق می تواند در زیبایی حمام و سرویس بهداشتی بسیار تاثیر گذار باشد.

شیرآلات

عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به شیرآلات نمیکنند، درصورتی که با نصب شیرآلات مناسب در حمام و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود. پس بهتر است برای داشتن حمام زیبا و رویایی در انتخاب شیرآلات بیشتر دقت کنید. طراحی و دکور حمام با شیرآلات مدرن  بی نظیر است. اگر چه در نگاه اول این شیرآلات بسیار ساده به نظر می آیند اما تاثیر بسزایی در زیبایی حمام دارند. یکی از رنگ هایی که از زمان قدیم مورد توجه بوده است رنگ طلایی است. استفاده از رنگ طلایی در سرویس های بهداشتی حس لوکس و لاکچری بودن را در ذهن بیننده تداعی می کند. به همین دلیل رنگ طلایی اکثرا بر روی مدل های فانتزی و لوکس تولید می شود. 

بلومیس
کابینت روشویی
diamondبلومیس

تولیدات فروشگاه مدرن با برند بلومیس میتواند ایده های مناسبی به شما بدهد تا بهترین گزینش را برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه