Chidaneh.com placeholder image

با مبلمان دست‌ساز دکوراسیون خانه‌ات را بساز!

به قلم: صبا صوفی

 

طراحی دکوراسیون داخلی خانه را می توان یکی از اصلی ترین دغدغه های این روزهای افراد دانست. استفاده از مبلمانی که علاوه بر تأمین راحتی، زیبایی هم داشته باشد یکی از عوامل مؤثر در شکل دهی به دکوراسیون داخلی است. در این مطلب گروه طراحان دیمان با چیدانه همراه شده تا در زمینۀ طراحی مبلمان نکاتی را ارائه دهد.

سرویس خواب بالسا

طراحان دیمان
مبلمان طراحان دیمان
طراحان دیمان

مبلمان را چوبی انتخاب کن!

 در اینکه چوب، آرامش و گرمای بی نظیری به محیط می بخشد شکی نیست. چوب علاوه بر اینکه به منزل انرژی و زیبایی می بخشد، بسیار کاربردی هم هست.

طراحان دیمان
مبلمان
طراحان دیمان

یکی دیگر از ویژگی های چوب، امکان هماهنگی آن با سبک ها و رنگ های مختلف است. به این ترتیب، هر سلیقه ای که داشته باشید، چوب یک انتخابِ ایده آل برای شما خواهد بود.

طراحان دیمان
مبلمان طراحان دیمان
طراحان دیمان

ظرافت در طراحی

یکی از موارد مهم به عقیدۀ طراحان دیمان، ظرافت در طراحی و تولید مبلمان است. به این صورت که رعایت اصول استاندارد در ساخت یک مبل، موجب از بین رفتن ظرافت و زیبایی آن نشود. این نکتۀ مهم در مبلمان دست ساز رعایت شده و اجرای جزئیات ظریف را ممکن می سازد.

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

تأثیر میز و کنسول چوبی در دکوراسیون

کنسول ها و میزهای جلو مبلی را می توان تکمیل کنندۀ جلوۀ مبلمان دانست. این عناصر علاوه بر اضافه کردن جذابیت و زیبایی، مکانی برای نگهداری ظروف و وسایل هم به شمار می آیند.

طراحان دیمان
میز و کنسول چوبی
طراحان دیمان

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب ابعاد کنسول، در نظر گرفتنِ محیطِ مورد نظر است. علاوه بر آن کارآیی و ظرفیت آن هم باید مورد توجه قرار گیرد. در نهایت، با در نظر داشتن سبک دکوراسیون داخلی، کنسول و میزهایی هماهنگ را انتخاب کنید.

طراحان دیمان
میز ناهارخوری
طراحان دیمان

یک ناهارخوری شیک

میز ناهارخوری یکی از جزئیاتی است که در منازل جایگاه مهمی دارد. طراحان دیمان میز ناهارخوری را مکانی می داند برای کنار هم بودن اعضای خانواده و دوستان. بنابراین راحتی، زیبایی و کارآیی آن را نباید فراموش کرد.

طراحان دیمان
میز غذاخوری
طراحان دیمان

انتخاب یک میزناهارخوری استاندارد و همسو با دکوراسیون داخلی منزل کار سختی نیست. به خصوص زمانی که پای چوب در میان باشد.

طراحان دیمان
مبلمان طراحان دیمان
طراحان دیمان

این صندلی های بی نظیر

با استفاده از صندلی های تک، می توانید دکوراسیون داخلیِ منزلتان را تکمیل کنید. این صندلی ها در همۀ قسمت های خانه، از نشیمن گرفته تا اتاق خواب، کاربرد دارند. به این ترتیب، تنها با یک صندلی چوبی، گوشه ای دنج برای مطالعه و استراحت خواهید داشت.

طراحان دیمان
مبلمان
طراحان دیمان

یکی از گروه های پیشنهادی چیدانه که در زمینۀ تولید مبلمان چوبی دست ساز فعالیت دارند، طراحان دیمان است که با سر زدن به پروفایل این گروه در وب سایت چیدانه می توانید علاوه بر تماشای نمونه کارهای متنوع، از راه های تماس با ایشان نیز اطلاع یابید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه