Chidaneh.com placeholder image

بشقاب دکوری، اکسسوری محبوب تمام نسل ها

به قلم: کیمیا مرادی

 

اگر رومیزی های زیبا و متنوع دارید، قطعا یک کلکسیون زیبا از ظروف چینی هم باید داشته باشید. همان بشقاب های دکوری زیبایی را میگویم که مدت هاست در کمد، کابینت یا کنسول خود قرارشان داده اید. زمان آن رسیده تا از این اکسسوری های محبوب پرده برداری کنید و هر روز از زیباییشان لذت ببرید. چیدانه به شما خواهد گفت: چطور از بشقاب های دکوریتان در هر فضایی از خانه استفاده کنید!

chidaneh ad banner

بشقاب دکوری

به چه لوازمی نیاز دارید؟

  • بشقاب های دکوری زیبا
  • وسایل نصب( چکش، قلاب،میخ،…)
  • وسایل اندازه گیری(متر، ماژیک)

گاف
بشقاب دکوری
گاف

از کجا شروع کنید؟

بهتر است در همین ابتدا اگر بشقاب ارزشمندی دارید که نمی خواهید بشکند، از دسترس خارج کنید و در همان جای قبلی نگهدارید. بشقاب های دکوری که به تازگی خریده اید و آن هایی را که داشته اید، بیاورید. بهترین ها و خاص ترین ها را انتخاب کنید. به طرح ها و رنگ ها دقت کنید. شاید به دنبال یک طیف رنگی خاص برای نشیمن باشید!

بشقاب دکوری دیواری

بشقاب های دکوری

بشقاب ها را نصب کنید!

بهترین وسیله برای آویزان کردن بشقاب ها به دیوار قلاب ها هستند. قلاب ها را می توانید از ابزار فروشی ها تهیه کنید. می توانید استند های مخصوص بشقاب های دکوری را نیز تهیه کنید. البته استندها کمی محدودتان می کنند و مانند قلاب ها نمی توانید بشقاب ها را جدا جدا بر روی دیوار نصب کنید.

گالری بیان
بشقاب دکوری
گالری بیان

Elham
دیوارکوب
Elham

بشقاب های دکوری مناسب فضای نشیمن!

نشیمن فضاییست صمیمی و راحت اگر تصمیم گرفتید در نشیمن از بشقاب های دکوری استفاده کنید رنگ های شاد و طرح های متفاوت را انتخاب کنید. نشیمن مانند پذیرایی فضایی قانون مند نیست و رفتار اعضای خانواده آزادانه در آن شکل می گیرد. در چیدمان هم می توانید از عدم تقارن و کمی بی نظمی استفاده کنید.

نکته قابل توجه: قبل از اینکه دیوار را سوراخ کنید، روی زمین روزنامه ای پهن کنید. بشقاب ها را روی آن بچینید و با ماژیک دورشان را علامت بزنید. اگر از طرح خوشتان نیامد، یک طرح دیگر را اتود بزنید. روزنامه را روی دیوار با چسب کاغذی بچسبانید. چطور شده؟ اگر راضی کننده بود، محل بشقاب ها را روی دیوار علامت زده سپس دیوار را سواراخ کنید.

گاف
بشقاب دکوری
گاف

گاف
بشقاب دکوری
گاف

بشقاب های دکوری مناسب فضای پذیرایی!

اگر دکوراسیونی کلاسیک دارید، بشقاب هایی را انتخاب کنید که شکل هندسی کاملی دارند و دفرم نیستند. طرح های ساده تر ی انتخاب کنید. اگر دکوراسیون پذیرایی شما مدرن است و چندان از فضای نشیمنتان جدا نیست، می توانید طبق پاراگراف قبلی هم عمل کنید.

مطلب پیشنهادی: بشقاب های سفالی، هانه دیزاین و سفالینه‌هایی از چهره‌های نو!

گالری هنر فصیحه
نقاشی روی بشقاب های دیوارکوب
گالری هنر فصیحه

گالری هنر فصیحه
نقاشی روی بشقاب های دیوارکوب
گالری هنر فصیحه

گالری هنر فصیحه
نقاشی روی بشقاب های دیوارکوب
گالری هنر فصیحه

بشقاب های دکوری مناسب اتاق خواب!

اتاق خواب شخصی ترین فضای خانه است. جایی که شخصیت ما به دکوراسیونش شکل می بخشد. اگر قرار باشد رویاهایتان را بکشید آن رویا چیست؟ بشقاب های دکوری می توانند نقاشی انتزاعی از آرزوهای شما باشند. شما می توانید خودتان روی یک بشقاب سفید نقاشی کنید. زودباشید کمی خلاقیت به خرج دهید!

بشقاب های دکوری را به هیچ عنوان بالای تخت خواب نصب نکنید و سعی کنید تعدادشان محدود باشد.

چیدانه به شما در پیدا کردن کالا و خدمات کمک می کند! کلیک کنید!

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه