Chidaneh.com placeholder image

بهترین صندلی‌های اپن آشپزخانه، در مهمان نوازی تک اند!

به قلم: کیمیا مرادی

 

فضاهای کوچک همواره پذیرایی از مهمان ها را سخت می کنند. اگر برای یک مهمانی خودمانی مانند یک عید دیدنی دلچسب نیاز به کمی فضای بیش تر دارید، تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید. صندلی های اپن در مهمان نوازی بیش تر کمکتان می کنند!

قالیشویی ادیب

خرید صندلی اپن آشپزخانه

صندلی بار

بهترین صندلی اپن را بخرید!

بهترین صندلی با گران ترین آن برابر نیست! صندلی های اپن گاهی بسیار کوچک و جمع و جور هستند. شاید هم زیر کانتر جای بگیرند. اما تاثیر زیادی بر زیبایی کلی آشپزخانه شما می گذارند. توجه به سبک، عملکرد و طراحی کلید انتخاب درست است. بهتر است باهم نگاهی به انتخاب هایی که دارید بیاندازیم:

مبلمان جهانتاب
شوروم جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

مبلمان جهانتاب
صندلی اپن چوبی
diamondمبلمان جهانتاب

1- صندلی اپن چوبی

اگر آشپزخانه شما سبک روستیک دارد، صندلی اپن چوبی از نظر جنس بهترین انتخاب است. پایه های بلند، این صندلی اپن را برای پیشخوان های بلند به گزینه مناسبی بدل کرده است. برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه خود، یک یا دو شلف چوبی هم تهیه کنید. ماگ ها و ظروف دکوریتان را روی آن ها قرار دهید و از داشتن یک آشپزخانه تمام عیار به سبک روستیک لذت ببرید.

مهندسین مشاور معماری زما - رضا مفاخر
طراحی آشپزخانه کوچک
مهندسین مشاور معماری زما - رضا مفاخر

شرکت دکوراسیون داخلی خانه
کابینت مدرن سفید
شرکت دکوراسیون داخلی خانه

2- صندلی اپن فلزی

صندلی اپن فلزی برای آشپزخانه هایی با سبک تلفیقی یا صنعتی، انتخاب بسیار صحیحی هستند. این صندلی های اپن گاهی در تلفیق با سایر مصالح مانند چوب ساخته می شوند. استفاده از متریال تلفیقی باعث راحتی بیشتر شما می شود. صندلی های تمام فلزی ممکن است، لباس را نخ کش یا به پاها در فصل تابستان که لباس های کمتری می پوشید، آسیب بزنند.

شرکت مهندسی معماری و طراحی داخلی مان معماری
صندلی بار مدرن در دکوراسیون منزل
شرکت مهندسی معماری و طراحی داخلی مان معماری

مبلمان جهانتاب
صندلی بار آشپزخانه
diamondمبلمان جهانتاب

شرکت معماری دکوکو
پروژه آشپزخانه فرمانیه
شرکت معماری دکوکو

3- صندلی اپن کلاسیک

صندلی های کلاسیک بسیار راحت و شکیل هستند. اگر راحتی خوتان و مهمانان هنگام غذا خوردن مهم است، حتما یک صندلی اپن کلاسیک با پشتی چرم خریداری نمایید. قبل از اینکه زیبایی اش محصورتان کند، به اندازه آشپزخانه هم فکر کنید. اغلب این صندلی ها قابلیت تنظیم ارتفاع ندارند. پس ارتفاع پیشخوان و جزیره نیز اهمیت زیادی دارد!

صندلی بار آشپزخانه

صندلی اپن صنعتی

4- صندلی اپن صنعتی

اتصالات در سبک صنعتی نمایان است. صندلی بالا تلفیقی از چوب، فلز و پارچه است. پشتی چوبی و نیمکت نرمش راحتی را تضمین می کند و پایه های فلزی اش زیبایی اش را به کمال رسانده است. اگر در آشپزخانه از سبک تلفیقی استفاده کرده اید، صندلی اپن صنعتی می تواند بخشی از آن باشد.

چهارپایه مدرن

چهارپایه برای صندلی آشپزخانه

5- چهارپایه قدیمی ترین شکل موجود!

این مدل برای مهمان می تواند راحت نباشد. نداشتن دسته و پشتی شاید مهمانان را در صرف پذیرایی به عجله بیاندازد. این چهار پایه ها به راحتی زیر پیشخوان قرار می گیرند و در یک چشم بهم زدن ناپدید می شوند. برای آپارتمان های بسیار کوچک گزینه مناسبی هستند.

شرکت معماری ویرا دیزاین
نورپردازی آشپزخانه
شرکت معماری ویرا دیزاین

مبلمان جهانتاب
آشپزخانه اپن مدرن
diamondمبلمان جهانتاب

6- صندلی اپن منعطف

صندلی هایی که قابلیت کم و زیاد شدن ارتفاع را دارند، منعطف تر هستند. این صندلی ها راحتی بیش تری را برای شما به ارمغان می آورد. می توانید متناسب با قد و ارتفاع پیشخوانتان، تنظیمش می کنید. اغلب صندلی های اپن منعطف از جنس استیل هستند. میتوان این مدل از صندلی های اپن رل در دسته مبلمان مدرن جای داد.

مطالب مرتبط در این زمینه را مطالعه کنید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه