Chidaneh.com placeholder image

خرید میز کنسول، به استقبال مدل های جدید 2020!

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه کلیوکالکشن، معیارهای خرید میز کنسول را بررسی کنیم.

 

قالیشویی ادیب

خرید میز کنسول، چه کاربردهایی دارد؟

میز کنسول به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون، از دیرباز مورد استفاده بوده و طراحی و ساخت آن در سبک ها و طرح های متنوع نشان دهنده پرطرفدار بودن آن است. البته با وجود این تنوع بالا، خرید میز کنسول ممکن است به یک چالش تبدیل شده و تصمیم گیری را سخت نماید. از همین روی پیشنهاد من به شما این است که ابتدا کاربرد کنسول در خانه‌تان را مشخص کرده و دقیقا بدانید که می خواهید آن را در کدام قسمت خانه قرار دهید. 

  • کنسول ها می توانند به شکل کابینتی و با کمد و کشو همراه باشند که در این صورت فضای ذخیره سازی خوبی برای قرار دادن وسایل مختلف را به وجود می آورند. در واقع جایگزینی برای بوفه های قدیمی هستند.
  • خرید میز کنسول ساده و بدون کمد، برای قسمت های کوچک مانند ویدیو و راهرو هم می تواند برای یک چیدمان شیک و قرار دادن وسایل مورد نیاز مناسب باشد.
  • خرید میز کنسول در خبق یک نقطه انونی در دکوراسیون به شما کمک زیادی می کند.

علاوه بر این ها فراموش نکنید که مدل کنسول می تواند به تقویت سبک دکوراسیون شما، چه مدرن و چه هر سبک دیگری، کمک نماید.

محصولات چوبی کلیوکالکشن
کنسول
محصولات چوبی کلیوکالکشن

خرید میز کنسول با مدل های متفاوت

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردم، تنوع بالا خرید میز کنسول را با چالش همراه خواهد کرد. بنابراین بهتر است قبل از هر خرید به چند سوال پاسخ دهید:

  • میز کنسول را به همراه آینه نیاز دارید یا بدون آِینه؟
  • به میز کنسول با فضای ذخیره سازی نیاز دارید با بدون آن؟
  • میز کنسول را در کدام قسمت خانه قرار می دهید؟ در راهرو یا ورودی، کنار مبلمان و برای جدا سازی فضا و یا به صورت مستقل به عنوان نقطه کانونی؟

خرید میز کنسول

خرید میز کنسول با آینه بلند

ما همیشه میزهای کنسول را ا مدل آینه هایی که در بالای آن ها نصب شده و یا روی خود میز قرار می گیرند دیده ایم. اما در مدل های جدیدتر به این نکته دقت کنید که آینه هم می تواند مدل های متنوع تری داشته باشد. به طور مثال آبنه قدی بلند که در پست میز کنسول قرار گرفته و به بزرگ تر شدن فضا کمک زیادی می کند.

خرید میز کنسول

محصولات چوبی کلیوکالکشن
کنسول
محصولات چوبی کلیوکالکشن

خرید میز کنسول به عنوان جدا کننده فضا

این مورد در خانه های ایرنی کم تر دیده می شود اما همیشه یک راهکار جذاب برای تفکیک نشیمن از قسمت های دیگر خانه محسوب می شود. شما با قرار دادن میز کنسول در پشت کاناپه‌تان به نوعی حریم قسمت نشیمن را جدا کرده و در عین حال از فضای ذخیره سازی آن نیز بهره می بیرد. دقت نمایید که برای این ایده ارتفاع کنسل با ارتفاع کاناپه برابر باشد تا زیبایی بیش تری ایجاد شود.

خرید میز کنسول

محصولات چوبی کلیوکالکشن
کنسول
محصولات چوبی کلیوکالکشن

خرید میزک کنسول به عنوان نقطه کانونی

شما به راحتی با خرید میز کنسول با یک رنگ خاص می توانید این ایده را عملی کنید. رنگ هایی که شاید کم تر در دکوراسیون دیده می شوند و جرات بیشتری برای انتخاب می خواهند، رنگ سبز ابی، سورمه ای و رنگ های خاص گزینه های خوبی هستند. 

“شما می توانید برای خرید انواع مدل میز کنسول به پروفایل کلیوکالکشن در چیدانه مراجعه نمایید"

مطلب پیشنهادی:

مجری : طلوع حقیقت | فیلمبردار : امیر صادقی

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه