Chidaneh.com placeholder image

میز کنسول چوبی، دکوری شیک داشته باشید

به قلم: تحریریه چیدانه

همیشه در موقع تدریس طراحی در کوراسیون این موضوع مطرح می شود که یک طرح خوب، باید در کنار زیبایی، عملکرد و کاربرد منطقی هم داشته باشد. شاید این موضوع در دکوراسیون و طراحی داخلی پررنگ تر جلوه کند زیرا هر وسیله یک فضایی از خانه یا آپارتمان را اشغال کرده و به خود اختصاص می دهد. بنابراین برای رسیدن به یک دکور خوب و ایده آل به خصوص در آپارتمان های کوچک، باید از وسایلی بهره برد که هم به عنوان یک عنصر دکوراتیو شناخته شوند و هم به کارکردی مفید برای اعضای خانه داشته باشند. میز کنسول چوبی، بهترین مثالی است که من می توانم در این زمینه به شما معرفی کنم. البته این نکته را نباید فراموش کرد که زیبایی کنسول به تنهایی کافی نیست و خیلی از افراد دوست دارند که به عنوان یک میز، چیدمان و تزیینی خاص برای آن در نظر بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه هایی از دکور میز کنسول های چوبی را با هم ببینیم.

صنایع چوبی خورشید
کنسول چوبی ایرانی
صنایع چوبی خورشید

تابلو فرش ریحان

میز کنسول چوبی ایرانی

اگر دکوراسیون منزل تان سبک ایرانی دارد یک میز کنسول با رنگ چوب تیره که با ظرافت ساخته شده است گزینه مناسبی است. این سبک از میز کنسول های چوبی تا حدودی طرح نوستالژی و خاطره انگیزی دارد که حس خوب خانه های قدیمی مادربزرگ ها را القا می کند. برای تزیین روی آن می توانید از یک جفت جا شمعی و یک گلدان استفاده کنید. چون رنگ چوب این میز کنسول تیره است بهتر است از دکوری های رنگ روشن تر و یا رنگ طلایی استفاده کنید تا بیشتر به چشم آید.

مطلب پیشنهادی : میز کنسول، 9 ایده برای چیدمان زیباتر

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی جنت آباد جنوبی 2
استودیو پر

خانه آبی مشهد

میز کنسول چوبی مدرن

میز های کنسول چوبی در سبک مدرن بیشتر به سمت سادگی، بدون نقش و نگار می رود. در این مدل‌ها خطوطی صاف و طرح هایی خلاقانه تر برای کنسول در نظر گرفته شده است. هر چه فضای بیشتری در خانه وجود داشته باشد می‌توان از کنسول بزرگتری استفاده کرد و بر طبق سلیقه تناسب رنگی بین لوازم و چیدمان منزل مدرن ایجاد کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که با بزرگ شدن سایز کنسول می‌توان دکوری‌های شیک و مناسبی را روی آن چید. 

مطلب پیشنهادی : ساخت میز کنسول زیبا با یک درب قدیمی

 

مبلمان کاموهوم ( KAMOO HOME GALLARY )
میز کنسول کلاسیک چوبی با رنگ قهوه ای تیره
مبلمان کاموهوم ( KAMOO HOME GALLARY )

میز کنسول چوبی کلاسیک

این مدل میز کنسول چوبی برای طرفداران سبک کلاسیک مناسب است چون تزیینات کار شده روی چوب آن جزییات بیشتری دارد و قرار دادن آن در گوشه ای از خانه توجه همگان را جلب می کند. میز کنسول چوبی کلاسیک نیازی به قرار دادن ظروف دکوری بسیار شیک ندارد، این میز به تنهایی مجلل است و فقط کافیست دو عدد شمعدانی کلاسیک روی آن و  یا یک تابلوی نقاشی به سبک اروپایی پشت آن قرار دهید تا شکوه این میز کنسول چوبی را به رخ بکشید.

مطلب پیشنهادی : میز کنسول، 9 ایده برای چیدمان زیباتر

صنایع چوبی خورشید
کنسول چوبی ایرانی
صنایع چوبی خورشید

میز کنسول چوبی رنگی

اگر فکر می کنید که برای داشتن میز کنسول چوبی فقط رنگ های قهوه ای چوبی مناسب است در اشتباهید. رنگ همیشه در دکوراسیون تاثیر زیادی در روحیه و شاد بودن فضا دارد. البته انتخاب رنگ مناسب و کاربردی نکته مهمی است. میز کنسول های چوبی رنگی می توانند نقطه ای زیبا و خاص را در گوشه ای از منزل ایجاد کنند.

مبلمان کاموهوم ( KAMOO HOME GALLARY )
مبلمان آترین
مبلمان کاموهوم ( KAMOO HOME GALLARY )

میز کنسول چوبی آینه کاری شده

این مدل میز کنسول چوبی با آینه کاری برای هر سبکی از دکوراسیون مناسب است، اما توجه به میزان تزیینات کار شده بر روی آن خالی از لطف نیست. در نظر داشته باشید هرچه تزیینات چوب و میزان آینه کاری میز بیشتر باشد، فضایی شلوغ تر و در عین حال کلاسیک تر ایجاد می کند. در نهایت آینه باعث می شود فضا نورانی تر جلوه کند در نتیجه فضایی رویایی و دنج خواهید داشت.

 

علاوه بر تمامی نکات گفته شده در موارد بالا، میز کنسول های چوبی مبلمانی مناسب و بسیار شیک در دکوراسیون هستند که می توان از آن ها به عنوان دکوری استفاده کرد. گل و گیاه هم از عناصر مورد علاقه دیگری است که علاوه بر مکان های مختلف خانه قرار داشتن آن روی کنسول به این قسمت خانه تازگی و طراوت می بخشد.

 

شما هم برای سفارش کنسول مورد نظر خود می توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید.

 

مطالب پیشنهادی:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه