Chidaneh.com placeholder image

خانه‌های لوکس، جلوه مدرن و جذاب واحد شما!

به قلم: علی صفری

می‌توان گفت امروزه تغییر دکوراسیون داخلی با پیروی از سبک‌های مختلف معماری از جمله سبک کلاسیک و مدرن از توجه خاصی برخوردار می‌باشد. هر چه زمان می‌گذرد، علاوه‌بر آسیب‌هایی که دکوراسیون داخلی می‌بیند که اغلب طبیعی و اجتناب ناپذیر هستند، شکل و ظاهر دکور به نوعی خسته‌کننده دیده می‌شود و دیگر آن حس زیبایی، شادابی و لوکس بودن را به مخاطب القا نخواهد کرد. حال که علاوه‌ بر تکراری شدن دکوراسیون داخلی، صدمات احتمالی را نیز اضافه کنیم، وقت آن رسیده که تجدید نظری در این مورد داشته باشیم و خانه‌ی خود را لوکس کنیم، مثل خانه‌های لوکس! راه‌ حلی بسیار ساده و در مقایسه با دیگر راه‌ها، کم هزینه‌تر که دکوراسیون داخلی شما را بسیار جذاب، زیبا و لوکس خواهد کرد! با چیدانه و گروه معماری دیزنیو همراه باشید!

گروه معماری دیزنیو
طراحی داخلی پروژه مسکونی
گروه معماری دیزنیو

تابلو فرش ریحان

خانه‌های لوکس، به چه سبک؟

حال سؤال پیش می‌آید که از کجا باید شروع کرد؟ ابتدا بایستی در این مورد فکر کنید که چه طرحی را در ذهن خود دارید، آیا صرفاً می‌خواهید تغییر دکوراسیون بدهید یا اینکه خانه‌ای لوکس داشته باشید. امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی لوکس عوامل و فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می‌شوند. یکی از این فاکتورها تناسب رنگ وسایل منزل و نحوه‌ی چیدمان آن‌ها می‌باشد. رنگ‌های روشن را برای سبک مدرن و رنگ‌های تیره‌تر را برای سبک کلاسیک درنظر بگیرید. حال که سبک مورد نظر خود را شناختید بایستی به نحوه‌ی چیدمان آن‌ها با توجه به سبک آن‌ها توجه کنید! مهم‌تر از تناسب رنگ برای خانه‌های لوکس، تناسب دکوراسیون داخلی با فضای واحد می‌باشد که در این مورد گروه معماری دیزنیو، با انجام پروژه‌های لوکس برای خانه‌های لوکس و با مشاوره‌هایی که در مورد مناسب‌ترین طرح دکور داخلی به مشتری می‌دهد در فاصله‌ی زمانی کم، خانه‌های شما را به خانه‌های لوکس تبدیل می‌کند.

گروه معماری دیزنیو
استفاده از هود اسانسوری در اشپزخانه
گروه معماری دیزنیو

خانه‌های لوکس، جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها!

همانطور که می‌دانید خانه‌های لوکس با تغییر لوکس دکوراسیون داخلی خود نه تنها توجه مشتری را جلب کرده، بلکه فضا و اتمسفری لوکس را به کاربری آن واحد می‌دهند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خانه‌های لوکس، طراحی ویژه‌ی اتاق‌ها می‌باشد. به عنوان مثال در واحد‌های مسکونی، اتاق‌های خواب از اهمیت خاصی برخوردار هستند به طوری که چیدمان وسایل تخت‌خواب و حتی کمد و کابینت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار خواهند بود و با تناسبی که بین این اجزا در طراحی لوکس دکوراسیون داخلی به وجود می‌آید، فضایی بسیار آرامش‌بخش در عین حال لوکس (مدرن یا کلاسیک) بودن به اعضای خانواده القا می‌کند. آشپزخانه عضوی جدایی‌ ناپذیر در واحد‌های مسکونی می‌باشد. می‌توان گفت امکاناتی که یک آشپزخانه‌ی لوکس را از معمولی و ساده جدا می‌کند، استفاده‌ و به کارگیری کابینت‌های درجه یک و لوکس و به اصطلاح لاکچری می‌باشد که اگر کابینت‌ها را با بار آشپزخانه همراه کنیم، دیگر در یک چشم به هم زدن آشپزخانه‌ی شما لوکس شده است! می‌توان گفت کابینت‌های امروزی دارای امکانات، کاربردها و اکسسوری‌های جالب و مخصوصی هستند که تمام این‌ها در راستای ساده‌تر کردن چیدمان وسایل داخل آن‌ها می‌باشد. گروه معماری دیزنیو به عنوان شرکتی که در زمینه‌ی طراحی خاص و لوکس دکوراسیون داخلی خانه‌های لوکس و واحدهای اداری و تجاری فعالیت می‌کند، نه تنها تمام بخش‌های واحد شما را پوشش می‌دهد بلکه با هزینه‌ی به صرفه‌تر نسبت به نمونه‌های دیگر پروژه را تکمیل می‌کند که در کنار این‌ها، زمان تحویل پروژه نیز بسیار بسیار کم‌تر از باقی نمونه‌هاست. می‌توان گفت در کم‌ترین زمان و با مقطوع‌ترین هزینه‌ی پرداختی، خانه‌های خود را به خانه‌های لوکس تبدیل کنید!

گروه معماری دیزنیو
بازسازی و طراحی داخلی پروژه مسکونی
گروه معماری دیزنیو

خانه‌های لوکس، اصالت و هویت!

ورای زیبایی منحصر به فردی که خانه‌های لوکس دارند، می‌توان گفت این نوع خانه‌ها دارای اصالت و هویتی خاص هستند! نکته‌ی مهم این است که هدف شما از طراحی دکوری لوکس، متمایز نشان دادن واحد خود در سطح شهر می‌باشد و در این مهم امکان دارد شما طرح خود را بر حسب اتفاقی خاص در برهه‌ای خاص از تاریخ، توسط معماری معروف و صاحب نام طراحی کنید.

گروه معماری دیزنیو
طراحی و اجرای دکوراسیون اداری شرکت افرادرب
گروه معماری دیزنیو

خانه‌های لوکس، خانه‌ای نو!

تا به این‌جا با تمام فاکتورها و مراحلی که باعث لوکس شدن دکوراسیون داخلی واحد می‌شود را بررسی کردیم و با انواع سبک‌ها و اهمیت تناسب در بین امکانات جدید که راحتی را در عین سادگی و لوکس بودن برای شما به ارمغان می‌آورد آشنا شدید. قدم بعدی انتخاب مجموعه‌ و یا شرکتی‌ست که طراحی دکوراسیون لوکس داخلی منزل و واحد شما را از صفر تا صد با هزینه‌ای کم‌تر از دیگر برند‌ها و همچنین در زمان کم انجام می‌دهد می‌باشد. گروه معماری دیزنیو با بیش از 10سال سابقه‌کاری در زمینه طراحی و احرا، به همراه کادری مجرب آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به کارفرمایان می‌باشد.

گروه معماری دیزنیو
طراحی و اجرای دکوراسیون اداری شرکت افرادرب
گروه معماری دیزنیو

گروه معماری دیزنیو پس از پروسه‌ی طراحی دکوراسیون لوکس داخلی واحد شما، با کمک زیرمجموعه‌های خود که از تولیدکنندگان می‌باشد پروژه را اجرایی کرده و به نوعی پس از طراحی، کار به سرعت صورت می‌گیرد. برای مشاهده‌ی نمونه‌ کارهای لوکس گروه معماری دیزنیو به پروفایل این شرکت مراجعه فرمایید.

 

اگر علاقه‌مند به خانه‌های لوکس هستید، مطالب زیر را از دست ندهید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه