Chidaneh.com placeholder image

پاف صندوق‌دار، ترکیب زیبایی، کارایی و خلاقیت

به قلم: پروا رحمتی

زندگی در فضاهای کوچک نه تنها بد نیست بلکه می‌تواند خلاقیت ساکنین فضا را هم افزایش بدهد! محدودیت‌هایی که در فضاهای کوچک وجود دارد باعث می‌شود تا همواره به دنبال خلاقانه‌ترین راه‌ها برای استفاده‌ی حداکثری از فضای در دسترس‌مان باشیم. یکی از آیتم‌های خلاقانه‌ و مدرنی که امروزه در دکوراسیون خانه‌ها فارغ از کوچک یا بزرگ بودنشان بسیار پرطرفدار است «پاف» است. پاف یا صندلی کوسنی یکی از آن آیتم‌هایی است که دکوراسیون مدرن بدون آن تقریبا ناقص به نظر می‌رسد. در این مطلب به سراغ این حجم‌های دوست داشتنی رفتیم تا با کاربردشان بیشتر آشنا شویم.

ریزو
پاف صندوقدار
goldریزو

چوب و هنر

پاف چیست و چه کاربردی دارد؟

پاف‌ها شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های دکوراسیون هرخانه‌ای باشند. پاف‌ها حجم‌های پارچه‌ای با ظاهری شبیه به کوسن هستند که عموما به عنوان زیرپایی به کار می‌روند، اما علاوه بر آن کاربردهای متنوعی دارند. بسته به نوع پافی که خریداری می‌کنید موارد استفاده‌ی آن‌ها نیز متنوع است. انواع پاف‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

• دکوری
• صندوقی
• تزئینی
• بالشتی
• پایه‌دار یا بدون پایه 
• سنتی یا مدرن 

ریزو
پاف
goldریزو

انواع پاف‌ها می‌توانند به عنوان میز عسلی، میز پذیرایی، بالش (پاف‌های پهن)، صندوق وسایل (پاف‌های صندوق‌دار)، صندلی و یا به عنوان آیتمی تزئینی در دکوراسیون خانه کاربرد داشته باشند. نوع دیگری از پاف‌‎ها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند می‌توانند به عنوان جاکفشی استفاده شوند که انتخاب بسیار خوبی برای خانه‌های با متراژ پایین به شمار می‌آیند. نمونه‌هایی از این نوع پاف‌ها را می‌توانید در پروفایل شرکت ریزو مشاهده کنید.

استفاده از پاف در دکوراسیون

پاف‌ها بهترین دوست فضاهای کوچک هستند! این حجم‌های چندکاره در هر موقعیتی به کار می‌آیند و بهترین آیتم دکوراسیون خانه‌تان خواهند شد.

ریزو
پاف
goldریزو

 از آنجایی که پاف‌ها در سایز و طرح و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند به راحتی می‌توان آن‌ها را در هر دکوراسیونی به عنوان آیتمی هماهنگ و جذاب قرار داد. یکی از بهترین انتخاب‌‌ها برای فضاهای کوچک پاف‌های صندوق‌دار است. این نوع از پاف علاوه بر ظاهر مدرن و زیبایی که به دکوراسیون خانه شما می‌بخشد، یک فضای خوب برای قرار دادن کتاب، مجلات یا سایر لوازمی است که می‌خواهید در فضایی مشخص و قابل دسترس قرار داشته باشند. پاف جاکفشی نیز انتخاب هوشمندانه‌ی دیگری است که دکوراسیون خانه‌ی شما را بسیار زیبا و متفاوت خواهد کرد. نمونه‌هایی از پاف‌های صندوق‌دار و جاکفشی را می‌توانید در پروفایل شرکت ریزو مشاهده کنید.

ریزو
پاف
goldریزو

برای انتخاب پافی مناسب و هماهنگ با دکوراسیون خانه‌تان به دنبال گزینه‌هایی با طرح و رنگ مشابه یا مکمل رنگ‌هایی که در دکوراسیون خانه‌ی خود استفاده کردید باشید. از آنجایی که پاف‌ها در سایز‌های متنوعی تولید می‌شوند می‌توانید سایزی متناسب با میزان فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید. برخی از پاف‌ها در سایزهای بسیار بزرگ تولید می‌شوند که انتخابی عالی برای خوابیدن و دراز کشیدن و ایجاد فضایی راحت و آرام در خانه به شمار می‌روند.

ریزو
پاف
goldریزو

استفاده از پاف یک گزینه‌ی هوشمندانه در دکوراسیون مدرن محسوب می‌شود. پاف‌ها در طرح، نقش، رنگ و مدل‌های فراوانی در بازار موجود هستند و می‌توانید براساس بودجه و علاقه‌تان مدلی مناسب برای دکوراسیون خانه‌تان پیدا کنید. اگر به دنبال پاف‌های زیبا و کاربردی هستید می‌توانید از پروفایل شرکت ریزو دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی:

پاف چیست، دکوراسیون جدید با مبلمان به روز!

خرید پاف، داستان خانه نقلی و صندلی های جادوییش!

خرید پاف، داستان خانه نقلی و صندلی های جادوییش!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه